Momenteel aanwezig.Sonja not working now? Also did not saw her yesterday.
She work friday normal?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMomenteel aanwezig.Sonja not working now? Also did not saw her yesterday.
She work friday normal?
je snapt het niet zeker? als je de straat er niet bij vermeld.Ik heb hier helemaal niks aan.
En vandaag 110p k8.Editha staat vandaag 110p k6.
kan je haar beschrijven broeder @Wildebras die kamer staat namelijk best al lang leegIemand ervaring, met die mooie dame in de Doubletstraat 7K4 afgelopen zondag.
Misschien iets meer details? Kleur haar, lengte, huidskleur etc?Een uitzonderlijke schoonheid,strak achterover gekamt haar, Mooi figuur en opgetut, en goed verzorgd.
Zeker voor de Doublet zeer opvallend.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, ik vermoed dat het nog steeds rustig is.Hoe is de bezetting in de doub op dit moment?
Dat is Amy. Ik kan op een of andere manier haar topic niet meer vinden.In de Doublet, nr 22 middelste kamer staat vaak op de dag een dame in een fluoriserende gele outfit. Lang blond/donkerblond en zonnebank gebruind. Weet iemand hoe zij heet of iemand hier ervaring mee.
Stella en Nina zijn zeker toppertjes. Helaas nog nooit van Miruna kunnem genietenGisterenavond een rondje door de geleenstraat gedaan, Stella en Miruna hebben weer even duidelijk gemaakt dat ze back in town zijn.
Beide dames (wow wat zagen ze er weer geweldig uit!) waren samen met een slaaf bezig en gaven een uur lang een show weg waarbij iedereen kon meekijken. Op de kamer boven met kaarsen, zweep en dildo en later werd de slaaf zelfs beneden voor het raam door de dames gefist terwijl er een groep mannen toekeek.
Helaas zaten beide dames helemaal vol de gehele dag, dus zelf heb ik uiteindelijk kennis gemaakt met Nina van Geleenstraat 74 k3, ik zie haar altijd zitten maar op de een of andere manier nooit naar binnen gegaan, maar wow, dat had ik eerder moeten doen, wow! Review volgt.....
Nina is mijn persoonlijke favoriet. Prachtig, relaxed en weet waar ze mee bezig is. Werkt goed voor haar geld, neemt de tijd en stelt eigenlijk nooit teleur.Gisterenavond een rondje door de geleenstraat gedaan, Stella en Miruna hebben weer even duidelijk gemaakt dat ze back in town zijn.
Beide dames (wow wat zagen ze er weer geweldig uit!) waren samen met een slaaf bezig en gaven een uur lang een show weg waarbij iedereen kon meekijken. Op de kamer boven met kaarsen, zweep en dildo en later werd de slaaf zelfs beneden voor het raam door de dames gefist terwijl er een groep mannen toekeek.
Helaas zaten beide dames helemaal vol de gehele dag, dus zelf heb ik uiteindelijk kennis gemaakt met Nina van Geleenstraat 74 k3, ik zie haar altijd zitten maar op de een of andere manier nooit naar binnen gegaan, maar wow, dat had ik eerder moeten doen, wow! Review volgt.....
@Befgenieter Om één of andere reden noemt ze zich tegenwoordig Vicky/Victoria en dat had je nog kunnen weten want je hebt in haar topic er zelf over geschrevenDat is Amy. Ik kan op een of andere manier haar topic niet meer vinden.
Toen ik afgelopen dinsdag bij haar was sprak ik haar gewoon aan als Amy .In dat topic staat dat ze zich altijd voorgesteld heeft als Vicky/Victoria, nou bij mij nooit.@Befgenieter Om één of andere reden noemt ze zich tegenwoordig Vicky/Victoria en dat had je nog kunnen weten want je hebt in haar topic er zelf over geschreven
Recensie - Vicky/Victoria Doubletstraat 26
Deze dame al een aantal keren bezocht, verleden jaar op nr 21, ditmaal aan de overkant vermoedelijk nr 26, de kamer was in ieder geval boven met zicht op de straat. Ze heeft zich altijd voorgesteld als Vicky maar dit zou ook Aimy kunnen zijn? Blonde dame met grote blauwe kattenogen en een goede...www.girlsreview.nl