Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIdd ,oogcontact maken en een knikje .Op het raam tikken vind ik wel heel raar, dat zie ik nooit gebeuren, tenzij de dame je niet ziet misschien.
Denk dat je Diamant bedoelt, heb haar zelf nooit bezochtIs er iemand die 75K2 Doubletstraat al eens heeft bezocht,of e.v.t. een naam om zelf te zoeken (Flinke stevige dame staat veel met de deur open. mag ook prive antwoorden geen probleem vast bedankt
Ja bezocht.Iemand die haar wel heeft bezocht? Diamant?
Voor zondag een afspraak gemaakt met Kim (https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/3923212-kim)
Gaf als adres door Doubletstraat 1. Toevallig iemand al geweest/ervaringen?
Geluk is wel, mocht ze er niet zo uitzien als op de foto's dan hoef ik in ieder geval niet ver te lopen voor iets anders.
Persoonlijk tik ik vrijwel nooit op het raam, zoek oogcontact en loop erheen dan weet een DVP wel wat ze moet doen.ik wil vandaag voor het eerst naar Den haag gaan om op de Geleenstraat/ Doubletstraat te gaan kijken. normaal ga ik naar een privehuis en priveontvangst maar die prijzen stijgen de pan uit. dus ben een flinke newbee. klop je op een raam bij een dame of gaat dan anders? en hebben jullie nog tips bij welke dame die haar werk goed verstaat ik eens moet gaan kijken? ik hou van slank tot normaal en tot 40 jaar.
misschien kan je beter naar je huisarts gaanWie zouden jullie in de Geleenstraat aan kunnen raden om te bezoeken voor een goede prostaatmassage?
Ik denk een van de kinky dames van nr. 23. Misschien het beste de recensies van frankkinky en zijn vele pseudoniemen op concurrent citygirl checken.Wie zouden jullie in de Geleenstraat aan kunnen raden om te bezoeken voor een goede prostaatmassage?
Dank, afspraak afgezegdRecensie - Kim(ROE), Den Haag, Doubletstraat 1A K2
Ik was al een tijdje niet in de Doub geweest en wilde mezelf op 2 Januari trakteren op een nieuwjaars-wip. Rond het 1300 uur wandelde ik de straat in vanaf de Paviljoensgracht en was lichtelijk teleurgesteld in het aanbod. Veel lege panden en een aantal bekenden maar niemand waar ik graag mijn...www.girlsreview.nl
Hier zijn recensie's van, doe je je voordeel mee.
vanwege de slechte recensies?Dank, afspraak afgezegd
Ja, moet wel een beetje leuk blijven. Liever iemand die gewoon lekker mee neukt.vanwege de slechte recensies?
Bedankt PaulusVolgens mij niet, maar ik laat het morgen weten.
Nee, ze is er niet.Werkt Griekse Sylvia op zaterdag? Moet uit het noorden komen vandaar mijn vraag. Heb goede ervaringen met haar en wil graag op herhaling
Is dit de dame met een piercing (knopje) boven haar lip? Die vroeger ook in de Doub stond? Haar heb ik destijds met grote regelmaat aan liggen stampen hahaDiana van Geleenstraat 110 k1 is weer terug.
Ja, ze is aanwezig.Werkt Emma op een zaterdag?
Die zullen best wel ergens aanwezig zijn!Joanna
Kelly
Luna
Carina
Aanwezig?