modjomaster
Stamgast
in de doubie stond een nieuwe dame bij 4k2 even groot als Lori. Lori en Andra, Irina niet gezien helaas. Vicky en Ruby, Gabriela, en Arianna waren wel aanwezig
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDie heb ik ook gezien, het was geen knappe dame, Ik dacht zelfs dat ze een boventand miste, of dat er een stuk afgebroken was, in ieder geval was dat het eerste wat me aan haar opviel. Ze leek wel enigszins op Lori, ze had ook een scheve neus. Milf Andra ook weer gezien, verhuist, ze stond op 12.in de doubie stond een nieuwe dame bij 4k2 even groot als Lori. Lori en Andra, Irina niet gezien helaas. Vicky en Ruby, Gabriela, en Arianna waren wel aanwezig
Een tijd niet gezien.Dominicaanse Erika vandaag op Doubletstraat 11/25K1.
die heb ik vandaag gezien.Heeft iemand Nelly gespot? Haar vaste stekkie is stenen passage k10
ik ook niet, vandaag ook niet aanwezig,Een tijd niet gezien.
Daar zat ik ook aan te denken, ze heeft een tijdje op de kamer van Ruby gestaan. maar nu staat ze op doublet 12.doubie K12 dat moest haast Arianna zijn broeder @Lukasss
Sonja werkt op vrijdag nooit overdag, misschien wel vanavond.Zelfde vraag over Sonja, Rebecca en Jessica van 98k3?
ik weet niet of ze de moeite is, ze spreekt mij niet zo aan. Ik vond haar buurvrouw de geblondeerde Milf Andra er geiler uit zien.De dame waar ik het over heb heeft veel tattoos. Witte set aan bril en bruin haar. als het die Arianna is. Is ze dan de moeite? En is Joanna er ook?
Ik heb ze allebei geneukt. De colombiaanse Luna deze week nog, 2 februari in alle vroegte rond 8:00. Zit aan het begin van de straat links. Ze is 52 jaar oud zei ze. Dan heb je inderdaad ook nog Luna jonge zwarte meid. Die zat ook aan het begin maar dan rechts. Al een tijdje niet meer gezien. Die jonge Luna is de enige meid in de hele Doublet die een beetje negerin is (oei, verboden woord gebruikt, shit). Vroeger, toen er nog geen gaten in het straatwerk van de Doublet zaten, was een groot deel van de straat negerin in plaats van oostblokker. Helaas zijn die tijden voorbij. Ben nog steeds een groot liefhebber van zwarte vrouwen.ik ken wel vaag iets herinneren dat deze dame in de witte passage stond, maar ik heb haar zeker al een half jaar niet gezien. Een hoop dames wisselen vaak van dame omdat ze geen vaste kamer hebben.
dit is geloof ik de elfde keer dat je deze vraag stelt.Joanna
Kelly
Carina
Aanwezig? Allen doublet
dit is geloof ik de elfde keer dat je deze vraag stelt.
Schrijf eerst maar eens een recensie, wellicht dat mensen dan ook je vraag willen beantwoorden.
zij is terug, maar alleen op afspraakIs dominicaans lisa van de doubie deze dagen alweer gespot? Stond op 40k5 vroeger nu op 10 if 12 meen ik
Zonder haar 06 nummer heb je geen schijn van kans helaasIs dominicaans lisa van de doubie deze dagen alweer gespot? Stond op 40k5 vroeger nu op 10 if 12 meen ik
Tot nu toe staat Rosie daar elke keerHeeft iemand Nelly gespot? Haar vaste stekkie is stenen passage k10
Gisteren heb ik Nelly met bril gespot op kamer 10.Tot nu toe staat Rosie daar elke keer
O dan is ze nog maar net terugGisteren heb ik Nelly met bril gespot op kamer 10.
Normaal gesproken is dat de vaste kamer van Nelly.
Dat zou kunnen, maar ze is inmiddels ook een veterane.O dan is ze nog maar net terug
ik zou het niet weten, maar het klinkt wel spannend, Hoe oud is ze ongeveer?Weet iemand hoe de dame op aan de doublet 29K1 heet? Was gisteravond een potje stoeien met haar maar haar naam is me ontschoten. Ze is Colombiaanse rond de 1.55m, lichte huidskleur, zwart haar met een stel flinke billen.
Ze heet Alexandra. Tijdje geleden dat ik haar had bezocht, was een best leuke en relaxte meid kon ik me herinneren.Weet iemand hoe de dame op aan de doublet 29K1 heet? Was gisteravond een potje stoeien met haar maar haar naam is me ontschoten. Ze is Colombiaanse rond de 1.55m, lichte huidskleur, zwart haar met een stel flinke billen.