Voormalig lid 20320
Newbie
- 6
- 04/01/23
- 7
Maar is Roemeense Alexandra van 16a aanwezig? en zo ja wat vraagt zij tegenwoordig? 50?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa ik ook...Op Kinky momenteel ook weinig te beleven.. even paar weekjes droog staan maar vrees ik.
Ik zou als ik jou was, lekker thuis blijven, er zijn weinig dames heb ik begrepen, en wat er zit is niet veel. Je kan beter even een weekje of twee wachten.Dag collega's ! Ben een tijdje niet op het forum geweest en gelukkig zijn er veel berichten. Teruglezen is hierdoor wel lastiger. Wil deze week naar de Doubletstraat afreizen. Is het uitgestorven of valt er wel wat te beleven. Snap dat veel dames misschien nog in hun thuisland zitten. Bedankt
Momenteel zijn deze dames allen aanwezig.Zijn Bridged 74k2 en of Nina 74k3 en of Jennifer 74k5 aanwezig (heb ze gister niet gezien 22h)
Ja, dat klopt.Kan het zijn dat er meerdere rebeccas in den haag zitten?
Hoe ziet die er uit?Iemand Rebecca van 110p k12 nog gespot laatste tijd?
@Engie heeft gelijk. De verwarring ontstaat doordat zij ook Alexandra heet. Heeft inderdaad tering grote borsten. Ik heb haar ongeveer een jaar geleden gedaan en ze zei dat ze Alexandra heet. Toen 40 getikt, maar zo bijzonder was het niet. Ze wou niet bovenop en daarnaast ging ze na 3 min al zeuren dat ik klaar moest komen. Uiteindelijk weggegaan zonder klaar te komen…Daar hebben we het al vaker over gehad Engie, het is absoluut niet Alexandra. Deze meid ziet er ook anders uit.
@Engie heeft gelijk. De verwarring ontstaat doordat zij ook Alexandra heet. Heeft inderdaad tering grote borsten. Ik heb haar ongeveer een jaar geleden gedaan en ze zei dat ze Alexandra heet. Toen 40 getikt, maar zo bijzonder was het niet. Ze wou niet bovenop en daarnaast ging ze na 3 min al zeuren dat ik klaar moest komen. Uiteindelijk weggegaan zonder klaar te komen…
ik zou lekker in Nijmegen blijven, de kans dat je voor niks naar Den Haag rijd, is wel erg groot.Over welke Alexandra gaat het hier nou? Die met de opgespote lippe op 16a? De brunette? Die is er dus wel begrijp ik? Moet uit regio Nijmegen komen dus den haag is niet om de hoek
ik zou even wachten, er staan niet echt veel lekkere meiden op het moment.Dank voor de waarschuwing. Ik kan het combineren met een vriend van me opzoeken dus niet voor niks maar misschien beter later dan ja. Als Alexandra er is of Kelly (Dominicaanse) of joanna kom ik toch wel aan me trekken dus dan is het wel de moeite. Dus als iemand dat weet hoor ik dat graag
Dat klopt @Paulus2, maar ik had begrepen dat er sindsdien niet veel veranderd is, Hoop meiden nog in winterreces.Ja, 2e kerstdag is nou niet bepaald de drukste dag.
Dinsdag is altijd een dag dat het niet zo druk is met dames, veel dames nemen de dinsdag vrij.Afgelopen dinsdag iig erg dood. Misschien dat ik komende dinsdag weer een update geef. Had zelf dinsdag 40 euro op zak maar nergens naar binnen gegaan. Allemaal poep kwaliteit
Karima is een TMM. Weet je zeker dat je haar wil bezoeken?Die meid waar jullie het over hebben. Is die er vrijdagmiddag of avond denken jullie? Ik wil wel een poging doen haha. Schrijf ik een review. Voor mij is ut een pokke end dus moet wel backups hebben. Kelly (doub), joanna (doub), Alexandra (doub) of karima (doub) bijvoorbeeld. Iemand van die dames misschien aanwezig vrijdag dat jullie wete
inderdaad die moet je niet bezoeken. Ik had niet eens gelezen dat hij Karima wilde bezoeken,Karima is een TMM. Weet je zeker dat je haar wil bezoeken?