Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOok in de passages?Doublet erg dood vandaag. Amper dames.
Iemand die weet of dit klopt?Gisteren sinds een lange tijd weer eens in Den Haag geweest, maar wat een dooie boel is dat geworden zeg. Doubletstraat heeft weer de prijzen verhoogd naar 40 en 50 euro, vraag me echt af waarom mensen voor dag geld niet gewoon maar de Geleenstraat gaan? De dames daar zijn namelijk veel knapper en de kamers mooier.
Doublet dvp doen wel vaak meer he?Iemand die weet of dit klopt?
Zoals wat? Ik vind de doubletstraat nou niet bepaald uitblinken in service. Vroeger voor 25EU was dit allemaal geen probleem, maar voor 50 is er naar mijn mening veel beter te krijgen.Doublet dvp doen wel vaak meer he?
Tsja,....niet mee eens,....Ik wandel wereldwijd pas 40 Jaar +.....Zoals wat? Ik vind de doubletstraat nou niet bepaald uitblinken in service. Vroeger voor 25EU was dit allemaal geen probleem, maar voor 50 is er naar mijn mening veel beter te krijgen.
JaOok in de passages?
De Mensen die verantwoordelijk zijn voor de prijsverhogingen hebben zichzelf in de voeten geschoten.Gisteren sinds een lange tijd weer eens in Den Haag geweest, maar wat een dooie boel is dat geworden zeg. Doubletstraat heeft weer de prijzen verhoogd naar 40 en 50 euro, vraag me echt af waarom mensen voor dag geld niet gewoon maar de Geleenstraat gaan? De dames daar zijn namelijk veel knapper en de kamers mooier.
Maar dat betekent niet automatisch dat de service ook beter isDe dames daar zijn namelijk veel knapper en de kamers mooier.
Haha die kleine kale dwerg can 1.50?Trouwens.. iedere keer als in doublet ben, zie ik een triest geval bloemen uitdelen aan de vrouwen achter het raam. Wat moeten die vrouwen hier wel niet van denken ?
Bizar, in 2001 kon ik een Colombiaanse milf in de Poeldijksestraat anaal volspuiten voor 25 gulden. Ja, 25 gulden en ik bleef ruim 30 minuten binnen. Nog geen 22 jaar geleden. Wat een tojden waren dat joh. En nu zou dat 110 gulden zijn. Echt bizar. Volgend jaar 60 euro en in 2027 zitten we dan aan de 100 euro.Gisteren sinds een lange tijd weer eens in Den Haag geweest, maar wat een dooie boel is dat geworden zeg. Doubletstraat heeft weer de prijzen verhoogd naar 40 en 50 euro, vraag me echt af waarom mensen voor dag geld niet gewoon maar de Geleenstraat gaan? De dames daar zijn namelijk veel knapper en de kamers mooier.
Er hangen bordjes 2/3 is 40 en 1/3 is 50ik zou wel graag een bevestiging willen hebben, dat nu alle dames € 50,00 vragen, of zoals al een tijdje het geval is, enkele dames. Een tijd geleden ging het zelfde verhaal de rondte maar toen ging het om slechts enkele dames die € 50,00 vroegen. gaarne een bevestiging.
Ik vind € 50,00 ook veel te veel voor de Doub, zeker gezien als je naar de leeftijd of looks van de meeste dames kijkt. Maar als dit waar is, zal dit wel weer door de pandjesbeheerder opgedragen zijn,
Zoals het al van af de zomer is.Er hangen bordjes 2/3 is 40 en 1/3 is 50
Ik weet wie je bedoelt, nooit bezocht.In de rose passage stond gisteren op kamer 12 (tegenover eli) een reuzin van een vrouw. Ook enorme borsten en billen. Ze sprak Nederlands. Ik moest even denken aan "death by snu snu" ( zoek maar op in Google). Kent iemand haar?
ik ben toch al geen beffer, dus voor mij zou dat niet erg zijn."geen rare dingen zoals beffen", dus de mogelijkheden zullen beperkt zijn.
Dat is Silvana.Ik weet wie je bedoelt, nooit bezocht.
Ik heb haar een keer tegen een potentiële klant horen zeggen: "geen rare dingen zoals beffen", dus de mogelijkheden zullen beperkt zijn.
@Paulus2 weet zonder twijfel hoe ze heet.
Heeft ze een tattoo op dr buik?In de rose passage stond gisteren op kamer 12 (tegenover eli) een reuzin van een vrouw. Ook enorme borsten en billen. Ze sprak Nederlands. Ik moest even denken aan "death by snu snu" ( zoek maar op in Google). Kent iemand haar?
Ik doe het ook maar zelden, het gaat er meer om dat ze iets redelijk normaals als beffen al "raar" vindt. Wat vindt ze allemaal nog meer raar? Geeft mij geen hoop op een opwindende date.ik ben toch al geen beffer, dus voor mij zou dat niet erg zijn.
het was ook niet echt serieus bedoeld van mij,Ik doe het ook maar zelden, het gaat er meer om dat ze iets redelijk normaals als beffen al "raar" vindt. Wat vindt ze allemaal nog meer raar? Geeft mij geen hoop op een opwindende date.
Denk het ook, en waarschijnlijk alleen pmc.Ik denk dat ze bedoeld dat ze alleen standaard dingen doet, zoals neuken en pijpen.