Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNiets aan de hand, hij is net wakker.Ik las net op de andere review site dat het gerucht rondgaat dat @frankkinky gisteravond onverwacht is overleden... Laat het niet waar zijn! weet iemand meer?
niks aan de hand gelukkig .Ik las net op de andere review site dat het gerucht rondgaat dat @frankkinky gisteravond onverwacht is overleden... Laat het niet waar zijn! weet iemand meer?
Je zou Manuela kunnen vragen of zij nog een vriendin heeft ? Ik meen mij een recensie hiervan te herinneren..@Opperman ken je geen 2 dames in de doub die dat doen of weet iemand anders het? Het spookt steeds in me hoofd lekker bare trio
wellicht kom ik onder een steen vandaan, maar wie is @frankkinky?Ik las net op de andere review site dat het gerucht rondgaat dat @frankkinky gisteravond onverwacht is overleden... Laat het niet waar zijn! weet iemand meer?
dik in de zestig.@Opperman hoe oud is deze dame ? En is ze beetje knap ?
dan weet ik wat ik ga doen! thuisblijven en wachten op betere tijdenWel op moment van schrijven heeft merendeel van de panden op de Hunse en Geleen straat de rolluiken gewoon dicht, trieste bende dus. Van een kant ook wel te verwachten, blijf het jammer vinden.
Denk dat zo te zien er een dame of 5 slechts aan het werk is?
carla (31p k14) heeft ook dames achter hand voor een bare trio.@Opperman ken je geen 2 dames in de doub die dat doen of weet iemand anders het? Het spookt steeds in me hoofd lekker bare trio
50 plus@Befaap umz… hoe oud is deze dame en is ze beetje knap ?
je hebt twee grote passages met voornamelijk latina dames, de een is de witte passage, vanwege de witte tegels, de ander is de stenen passage, omdat deze met een soort van bakstenen strips betegeld is, Maar daar hangt inderdaad een aparte lucht. Ik denk niet dat je wilt weten waar die lucht vandaan komt, maar ik heb mijn vermoedens.Stenen passage is dat die passage met zo n aparte geur daar binnen ?
Stenen passage is 11/25 op het plattegrondStenen passage is dat die passage met zo n aparte geur daar binnen ?
Ook daar waren vele rolluiken dicht,hopelijk kan ik nog wat vinden vanaf 1730En hoe is de bezetting in de doubletstraat vandaag?
Inderdaad, sommigen beginnen mogelijk pas 18.00 daar toch?Ook daar waren vele rolluiken dicht,hopelijk kan ik nog wat vinden vanaf 1730
tot ongeveer 00:30Tot hoelaat zijn de straten vandaag open dan?
Ben nergens naar binnen gegaan…moest te vaak aan Carina denkendenk dat ze er volgend weekend wel weer is,Luna wil ik ook vaker gaan bezoeken,maar dat duurt nog wel ff voor ze weer terug isInderdaad, sommigen beginnen mogelijk pas 18.00 daar toch?
Ze was er overdag. En volgens mij werkt ze alleen overdag zei ze.Dag of avond shift?
ik heb denk ik alles al gezegd...ik ben niet zo een topicopener...mischien kan Dinandus een topic openen..Hier is nog geen topic van, als je een topic over Sylvia aan zou willen maken zou dat leuk zijn.