Voormalig lid 15278
Wandelaar
- 82
- 25/08/22
- 88
Heeft iemand Sara van Doublet recentelijk nog gezien?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZou dat een soort van code zijn? Krultang = vandaag kinky, stijltang = vandaag alleen op en neer?Alice is aanwezig, krultang niet gezien.
Edit: er ligt nu wel een stijltang.
Dan ga ik er zo langsJa, Asha is aanwezig.
Vandaag weet ik niet, gisteren wel. Aangenomen dat je het over Hunsestraat 51 k8 hebt.Is misteres Jesica aanwezig vandaag
??Heeft iemand Sara van Doublet recentelijk nog gezien?
Het staat al geschreven en zet er ook een keer bij welke Jessica je bedoelt.
Nou inderdaad, na 22 keer vragen of iemand (nog) aanwezig is, mag hij wel eens een recensie schrijven, of kost dat te veel moeite.Ja, die is vandaag aanwezig.
We zien je recensie graag verschijnen als je haar bezocht hebt.
En niet alleen op dit forum......Nou inderdaad, na 22 keer vragen of iemand (nog) aanwezig is, mag hij wel eens een recensie schrijven, of kost dat te veel moeite.
Anders gewoon bij de 23e keer vragen negeren @Paulus2.
Eens! Het is mooi hoe Paulus iedereen van info voorziet, echter het aantal "nemers" op dit forum wordt wel erg groot.Nou inderdaad, na 22 keer vragen of iemand (nog) aanwezig is, mag hij wel eens een recensie schrijven, of kost dat te veel moeite.
Anders gewoon bij de 23e keer vragen negeren @Paulus2.
SM is meestal geen standaard tarief of tijd, en desbetreffende dame is niet zodanig druk, datvze zal besluiten om geen tel nr te geven voor contact. Sterker nog ze is online ook nog terug te vinden met haar werktelefoonnummerNiet elke dame geeft haar nummer zomaar weg, en volgens mij helemaal niet als je alleen maar voor het standaardtarief komt. Meestal geven ze hun nummer als je meer dan het standaardtarief betaald en langer blijft.
handig als je ook even straat en huisnummer vermeldWeet iemand hoe laat de hongaarse Doty meestal begint?
kamer?Heeft iemand Roemeense Sara (doublet) gezien???
Excuses.handig als je ook even straat en huisnummer vermeld
Oh oke, ik wist niet dat je het over een SM dame had.SM is meestal geen standaard tarief of tijd, en desbetreffende dame is niet zodanig druk, datvze zal besluiten om geen tel nr te geven voor contact. Sterker nog ze is online ook nog terug te vinden met haar werktelefoonnummer
Oh oke, ik wist niet dat je het over een SM dame had.
Meesteres Jessica......Oh oke, ik wist niet dat je het over een SM dame had.
Doty is er meestal in de avond. Zondag en maandag zie ik haar vaak. Ze doet altijd geheimzinnig over haar afkomstWeet iemand hoe laat de hongaarse Doty meestal begint?