Bezetting is inderdaad minimaal. Net waren de dames op een hand te tellen.Andere jaren was de bezetting op 1e kerstdag heel minimaal, maar misschien valt het mee.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBezetting is inderdaad minimaal. Net waren de dames op een hand te tellen.Andere jaren was de bezetting op 1e kerstdag heel minimaal, maar misschien valt het mee.
Het is overdag altijd mager..ik ga eerst even in Alkmaar kijken ,mischien dat ik daarna in de avond de mollige Raluca ga proberen in de 31 pgistermiddag bij Suzanne 38k2 weer geweest trouwensBezetting is inderdaad minimaal. Net waren de dames op een hand te tellen.
ik heb vorige week zaterdagavond Kelly met 'nieuwe" pruik gezien op 79 en ook Carina zag ik op 26.Het is overdag altijd mager..ik ga eerst even in Alkmaar kijken ,mischien dat ik daarna in de avond de mollige Raluca ga proberen in de 31 pgistermiddag bij Suzanne 38k2 weer geweest trouwens
tja het is wel kerstmis broeder @Doublethopper vele dames zullen nu thuis zijn en het is rot weer buiten ookBen nu in de Geleen-/Hunsestraat en de bezetting is werkelijk dramatisch. Een paar dames wellicht en dan heb je het wel gehad en heel veel raamluiken naar beneden.
Ben nu in de Geleen-/Hunsestraat en de bezetting is werkelijk dramatisch. Een paar dames wellicht en dan heb je het wel gehad en heel veel raamluiken naar beneden.
Nee hoor zijn al een paar dagen wegik heb vorige week zaterdagavond Kelly met 'nieuwe" pruik gezien op 79 en ook Carina zag ik op 26.
Wellicht heb je kans dat beide of een van deze twee dames present zijn vanavond.
klopt broeder heeeel veel neppe foto's en gestolen fotos van instagram als je iets meer zeker wilt zijn met prive bezoek zie dan de recensies op dit forum dan heb je meer zekerheidKinky staat ook bomvol met neppe advertenties vandaag, aanzienlijk meer dan normaal. Veel criminelen liggen op de loer om misbruik te maken van het beperkte aanbod tijdens de feestdagen. Het is meer verstandig om tot de eerste week van januari te wachten voordat je weer gaat wandelen. Grote vraag en weinig aanbod, komt er niets goeds uit voor deze hobby
of je gaat gewoon lekker naar de twee ondeugende straatjes in het Haagsche, daar krijg je wat je ziet.klopt broeder heeeel veel neppe foto's en gestolen fotos van instagram als je iets meer zeker wilt zijn met prive bezoek zie dan de recensies op dit forum dan heb je meer zekerheid
inderdaad broeder en je kan direct onderhandelen over de mogelijkheden dat is soms ook lastig bij priveof je gaat gewoon lekker naar de twee ondeugende straatjes in het Haagsche, daar krijg je wat je ziet.
Kinky maakt het ze ook niet erg lastig, sterker nog.. doet geen moeite om het tegen te gaan.Kinky staat ook bomvol met neppe advertenties vandaag, aanzienlijk meer dan normaal. Veel criminelen liggen op de loer om misbruik te maken van het beperkte aanbod tijdens de feestdagen. Het is meer verstandig om tot de eerste week van januari te wachten voordat je weer gaat wandelen. Grote vraag en weinig aanbod, komt er niets goeds uit voor deze hobby
Geleenstraat is dicht..Doublet is wel open ,ik heb mijn centjes op zak gehouden voor m'n favorieten,nou nog ff in de Spuistraat en op de wallen kijkenWeet iemand of sonja geleenstraat aanwezig is vandaag?
Dus niet gehopt op de Doublet?Er was bijna geen hond te bekennen en als die er al was was ie ook zo weer vertrokken
ik denk dat het vandaag wel iets drukker zal zijn met de bezetting. 2e kerstdag wordt in vele landen niet gevierd, dus de dames die er gisteren niet waren vanwege kerst, zullen er wellicht vandaag wel zijn.Denk niet dat het vandaag wel heel veel zal zijn