Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerennou advies aan de man die nu met groene jas aan het ijsberen is bij camelia; het ziet er niet uit wat je aan het doen ben voor haar raam lijkt wel dat je bij de bakker in de rij staat.Die kunnen geen keuze maken in de snoepwinkel .
ja en haar krultangIemand Alice nog gespot van Geleen45?
Wellicht is er van de dame iets te vinden op het oude Hookersforum, dame zit er inderdaad al jaren. Naam en service is mij ook onbekend.gisterenmiddag in de Doublet rustig maar aanbod viel me nog mee gezien de tijd van het jaar. Veel kijkers weinig kopers, Manuela als enige meerdere klanten. Elsa stopt ermee dus dat was de laatste keer.
Op 73 stond of beter gezegd zat een oudere zwaar opgemaakte latina met goed figuur en meestal zwarte plateualaarzen aan. Zit er al jaren maar weinig klanten en nooit een recentie van gezien. Iemand bekend mee?
Elsa stopt vanwege de kerst of definitief?gisterenmiddag in de Doublet rustig maar aanbod viel me nog mee gezien de tijd van het jaar. Veel kijkers weinig kopers, Manuela als enige meerdere klanten. Elsa stopt ermee dus dat was de laatste keer.
Op 73 stond of beter gezegd zat een oudere zwaar opgemaakte latina met goed figuur en meestal zwarte plateualaarzen aan. Zit er al jaren maar weinig klanten en nooit een recentie van gezien. Iemand bekend mee?
Elsa gaat met pensioen, oppassen op de kleinkinderen.Elsa stopt vanwege de kerst of definitief?
AchterkleinkinderenElsa gaat met pensioen, oppassen op de kleinkinderen.
Ik was er vandaag niet, dus kan het je niet laten weten.@Paulus2 is Jessica 98 k3 aanwezig of Beatrix die zogenaamd uit Croatië komt? Beide dikke billen.
Dat komt niet vaak voor @Paulus2Ik was er vandaag niet, dus kan het je niet laten weten.
die heeft ze nog lang niet, er zitten overigens wel dames die ze wel hebbenAchterkleinkinderen
definitief, dat heb ik echter wel eerder gehoord dus hopelijk komt ze toch nog terugElsa stopt vanwege de kerst of definitief?
We overleven het wel, dankjewel.Dat komt niet vaak voor @Paulus2
Alles gaat toch wel goed met je?
beterschapWe overleven het wel, dankjewel.
Ik heb jessica niet gezien gisteren. Waarschijnlijk terug naar haar landUSER=288]@Paulus2[/USER] is Jessica 98 k3 aanwezig of Beatrix die zogenaamd uit Croatië komt? Beide dikke billen
Ok thnx voor de info!Gisteren was het matig in beide straten. Alle toppers zijn weg.
Kan je laten weten als het de moeite waard is te gaan, of naar geleen?Straks toch nog even kijken in de doublet of er nog wat te neuken valt