Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBij de afdeling oplichters .Waar staat Karima tegenwoordig?
je wordt inderdaad genaaid door haar, maar wel op een andere manierEn die Roemeense Laviana vraag zelfs 50 euro. Word je extra hard genaaid.
Karima, heeft een slechte naam hier op het forumIk heb gek genoeg een prima ervaring gehad met karima. Is al wel wat jaartjes terug maar ik vond het zeker niet slecht. Alexandra, joanna of kelly hebben wel me voorkeur.
Als het goed is heeft ze een liggende 8 als tatoeage. Aan de voorkant, bij haar schouders.Lavinea is toch die lange blondine halverwege de straat?
Normaal gesproken werkt Elisabeth alleen op zaterdag niet.heren, wie weet er of elisabeth geleen 84 dagshift, ook vrijdag werkt?
mijn dank is groot
Krullen, ziet er jong uit? Staat er al best lang maar geen review? Of ik kan niet zoeken.Klein, donker haar.
Is dat die met vlindertattoo op haar onderarm?Rebecca heeft nog geen topic nee.
Vandaag niet aanwezig.heren, wie weet er of elisabeth geleen 84 dagshift, ook vrijdag werkt?
mijn dank is groot
optimaal zal het voor MIJ nooit meer zijn.Dat is waarschijnlijk heel erg overdreven, het aantal dames wordt vaak erg onderschat, maar natuurlijk is de bezetting nog lang niet optimaal.
is dat dezelfde die soms bij doublet staat?Sara van Geleenstraat 45 is weer terug, vandaag k5.
moest wel een hele poos wachten. was tot 1230 echt dood zowel geleen als hunsestraatVandaag niet aanwezig.
Edit: ze is er toch.
Lachen! In mijn ogen is er weinig veranderd qua omgeving / buurt etc