Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was een tijdje geleden zo stom om in een vraag van verstandsverbijstering €50 te betalen voor 1 van de dames op Doublet 7.. Zelden zo'n matige service gekregen. Gelijk genezen ook.
persoonlijk vind ik de meiden op 7, 10 en 12. allen te mijden meiden,. Dit zijn bijna uitsluitend Roemeense meiden. Ik loop deze panden vaak snel voorbij.

Ja maar welke heeft dezelfde service?
Ik zou niet zo snel een naam van een dame kunnen noemen, maar ze moeten er wel zijn.

Ineens schieten mij de twee Roemeense zusjes, begin van de straat op huisnummer 3 te binnen. Ik weet niet of ze het geen doen wat jij wilt wat ze doen, maar bij hun is er veel mogelijk en de dienstverlening van beide dames is uitstekend.

Laatst bewerkt:
Weet iemand de naam van de Dominicaanse dame van Doublet die volgensmij op 3k1 stond? Ze vertelde dat ze waarschijnlijk in oktober naar thuisland ging en nietmeer terugkwam in NL. Ik hoop dat 1 van jullie haar recentelijk nog heeft gezien. Dominicaans, Lengte: 1,60, Leeftijd: tussen de 30 en 40, Krullend, zwart/rood haar. Lichaamsbouw: slank. Ze werkte in de avond altijd.

iemand moet hier toch wel een antwoord op hebben?! Me hart breekt! is dit wat jullie willennn??!!

En zoals @Ted al zegt, wie verdient nou 200 euro per uur?
Nou, ik. Althans, ik vind dat ik dat verdien. Mijn werkgever denkt er echter anders over…

Maar alle gekheid op een stokje, ik heb ook een aantal "vaste" favorieten. Zowel in de straat als privé ontvangst en die betaal ik al tijden € 100 per bezoek. Soms wil ik nog wel eens buiten mijn vaste adressenboekje gaan voor privé ontvangst, maar daarbij ga ik principieel nooit boven de €150 per uur, extra's inbegrepen, voor zover de dame extra rekent voor zaken die ik standaard vind (PZC, Tongzoenen, Rimmen)

Hoe doen jullie het onderhandelen toch? In de Geleenstraat lukt het me in ieder geval niet om beneden de 200/u te gaan zonder extra's zonder boze dames.
Niet. Ik betaal 50 of 100 per bezoek, al naar gelang gewenste tijd of dienst.
(Eén keer 150 betaald voor half uur + extra dienst).
Langer dan een half uur doe ik niet achter de ramen.

Iemand Yanice gespot? Ze staat op 11/25 k2. Ze was een tijdje naar Spanje, ik ben wel benieuwd of ze al terug is. Tijdens haar afwezigheid heeft Erika daar gestaan, zij is herkenbaar aan haar kamerjas die ze altijd aan heeft.

Oke, in ieder geval degene die ervoor heeft gezorgd om het te laten verwijderen kan mij gewoon niet uitstaan of is jaloers, maar ik wil er helemaal niet stoer over doen als diegene dat denkt, ik vertel gewoon dat die dingen gebeuren als ik eenmaal binnen ben.

Er zijn ook genoeg andere berichten die juist helemaal niet over de dames in Den Haag gaan en die worden niet verwijderd en ik had het juist over de dames in Den Haag wat ik met verschillende dames hebt ervaren en dan wordt dat verwijderd. Ik heb dit vaker meegemaakt, sommige mensen denken dat ik loopt te pronken over wat ik allemaal kan regelen. Dit noem ik gewoon jaloezie en misgunnen.

Oke, in ieder geval degene die ervoor heeft gezorgd om het te laten verwijderen kan mij gewoon niet uitstaan of is jaloers, maar ik wil er helemaal niet stoer over doen als diegene dat denkt, ik vertel gewoon dat die dingen gebeuren als ik eenmaal binnen ben.

Er zijn ook genoeg andere berichten die juist helemaal niet over de dames in Den Haag gaan en die worden niet verwijderd en ik had het juist over de dames in Den Haag wat ik met verschillende dames hebt ervaren en dan wordt dat verwijderd. Ik heb dit vaker meegemaakt, sommige mensen denken dat ik loopt te pronken over wat ik allemaal kan regelen. Dit noem ik gewoon jaloezie en misgunnen.
Jammer. Ik vond het een mooi verhaal! En ja, zoiets kan altijd gebeuren, dat weet je van tevoren nooit, maar maakt een date met een dame zoveel leuker (en daardoor herhaalkans 100%😃). Wel het koppie erbij blijven houden natuurlijk

Terug
Bovenaan Onderaan