Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn soms hoor je ook "ooh, you have cold tongue". Eerst koffie drinken? haha .....Koude handen is meer een probleem "ooh, you have cold hands".
Dus tip van een doorgewinterde (ha) ramenloper: doe handschoenen aan als je de straten in gaat.
We gaan barre tijden tegemoet wat betreft de tarieven..Het wordt steeds gekker.. Alice van de Geleenstraat 45 vraagt €100 instapprijs en nog eens €50 extra voor pzc. Snel doorgelopen haha!
uiteindelijk bepaal je zelf of je dat wel of niet waard vind.We gaan barre tijden tegemoet wat betreft de tarieven..
€200 per uur is echt de nieuwe norm.. Ik twijfel of een hartchirurg dit verdiend
Ik dacht dat het de normale prijs is voor 1 uur in de geleenstraat? Tenminste de dames aan de geleenstraat 23/51 doen het niet minder dan dat en als ze extra's hebben komt het er gewoon bovenop.€200 per uur is echt de nieuwe norm
Dat meen je niet?Heeft hier iemand antwoord voor me op?? (ik word bijna wanhopig)
Dominicaans, Lengte: 1,60, Leeftijd: tussen de 30 en 40, Krullend, zwart/rood haar. Lichaamsbouw: slank. Ze werkte in de avond altijd. Help mij asjeblieft...Dat meen je niet?
En hier nog wel zo'n grote mond hebben?
Hoe ziet ze er uit en hoe oud is ze ongeveer?
Dag of avond shift?
Op 110 k3 staat Sabrina op de avond, wellicht stond zij samen met Diana. Zij bieden vaker een trio, zonde van je geld!Ik dacht dat het de normale prijs is voor 1 uur in de geleenstraat? Tenminste de dames aan de geleenstraat 23/51 doen het niet minder dan dat en als ze extra's hebben komt het er gewoon bovenop.
In de zaterdagavondshift geprobeerd bij 3 dames in te stappen raam 110 K3/K5. Die van K5 bleek heel chagrijnig en had alleen haar ondergoed/bh zei ze, grote tieten dat wel. Ik had geen dienst afgenomen hier.
Bij K3 stond er 2 dames, eentje met brilletje maar omdat diegene niet wilde haakte de orginele raamdame die er zat ook dan af?!
Wat me wel opvalt is dat er vaker trio wordt aangeboden? Of is dit een normale vraag van de dames? In ieder geval werdt het aangeboden voor een uur/400.
Droevig voor niks rondgewandeld.
Ik denk niet dat het de Diana is waar ik over heb geschreven van 110 K1. Het was een normale lichaamsdame blond met zwarte roots die ik vaker zie op deze raampand wellicht enkele ramen naar rechts? Of misschien van het 110p. Maar even de topic gelezen over Sabrina en het klopt met de bril dat was ze.Op 110 k3 staat Sabrina op de avond, wellicht stond zij samen met Diana
nee haar kamer was nog steeds donker en leeg broeder @Marcov12Was Ruby van Doubletstraat nr 4 er ook niet? @modjomaster
ik heb geen idee of ze er nog staat of dat ze weg is naar haar thuisland. De laatste weken ben ik meer overdag in de straat dan s'avonds.Dominicaans, Lengte: 1,60, Leeftijd: tussen de 30 en 40, Krullend, zwart/rood haar. Lichaamsbouw: slank. Ze werkte in de avond altijd. Help mij asjeblieft...
Beetje overdreven. Ik denk dat ik door de inflatiecorrectie en ontwikkeling qua carrière er ook flink op vooruit ga. Dat geldt voor 90% van werkend Nederland. Omdat het gewoon zo is dat we meer zijn gaan verdienen, zou het raar zijn dat deze dames over tig jaar nog steeds 50,- moeten vragen.We gaan barre tijden tegemoet wat betreft de tarieven..
€200 per uur is echt de nieuwe norm.. Ik twijfel of een hartchirurg dit verdiend
Beetje overdreven. Ik denk dat ik door de inflatiecorrectie en ontwikkeling qua carrière er ook flink op vooruit ga. Dat geldt voor 90% van werkend Nederland. Omdat het gewoon zo is dat we meer zijn gaan verdienen, zou het raar zijn dat deze dames over tig jaar nog steeds 50,- moeten vragen.
Wss hebben de dames minder klandizie en proberen middels verhoging de omzet op peil te houden . Naar mijn mening is dit mogelijk als de service ook toeneemt, echter loonsverhogingen zijn niet van dien aard wat de dames meer vragen . En jij bepaald of jij dat ervoor over hebt of niet.
Dat is inderdaad vaak de gedachten van menig Roemeense dvp, Ik krijg minder klanten, dus ik moet mijn prijs omhoog doen of meer extra's gaan berekenen, om aan het eind van de dag het zelfde over te houden.Wss hebben de dames minder klandizie en proberen middels verhoging de omzet op peil te houden . Naar mijn mening is dit mogelijk als de service ook toeneemt, echter loonsverhogingen zijn niet van dien aard wat de dames meer vragen . En jij bepaald of jij dat ervoor over hebt of niet.
Ja maar welke heeft dezelfde service?heb je geen zin in een jonge dertiger?
Ik bezoek geen nieuwe dames meer in principe. Heb nu 2 vaste raamdames waar ik een chille relatie mee heb en die een heerlijke service geven, meer heb ik niet nodig. Nieuwe dames alleen als ze me qua uiterlijk heel erg trekken en er goede betrouwbare recensies zijn. 100 euro voor mijn vaste dames die het absoluut verdienen en een heerlijk potje seks vind ik niet zonde, maar 35 euro voor een klote service wel. Als je zo handelt dwing je de minder goede dvp's ook achter de oren te krabben.Als dit zo is zullen de dames het vanzelf gaan merken na een tijdje.. Massa is kassa.
Het werkt door.. als mannen een bepaalde dame vaak lang vrij zien staan wekt dat argwaan toch?
Wat betreft die service helmaal mee eens.
Ik was een tijdje geleden zo stom om in een vraag van verstandsverbijstering €50 te betalen voor 1 van de dames op Doublet 7.. Zelden zo'n matige service gekregen. Gelijk genezen ook.