BrrrrrKrijg dan soort kermis gevoel happen in een suikerspin maar dan van schaamhaar
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBrrrrrKrijg dan soort kermis gevoel happen in een suikerspin maar dan van schaamhaar
Daar moet je helemaal niet komen met je mond.Krijg dan soort kermis gevoel happen in een suikerspin maar dan van schaamhaar
Ja ik ook brrrrrSchaamhaar?
Dan ben ik gelijk weg..
hekel aan haar op verkeerde plaatsen.
Ligt er ook aan wat er in die joint zat.Is er sprake van een Black Friday korting as vrijdag in de straten of heb ik gewoon een joint gerookt
de luna uit de doubletstraat is niet meer gespot de afgelopen 2 maanden. maar dat zegt niks, wellicht na de kerst weer terugLuna nog werkzaam in Den Haag tegenwoordig? Zo ja welke dagen en tijden ? En welke kamer?
schaamhaarLigt er ook aan wat er in die joint zat.
ik was gisteravond even in de buurt.Lekker hoor @Rony80
Jij dacht zeker; het is mooi weer, ik ga lekker in het zonnetje wandelen.
Ja daar smeert ze haar billen mee in lekker hoorVoor de liefhebbers, Rosalinda Doubletstraat 11/25 k11 is weer present, ik zag door het raam dat ze twee grote liter flessen babyolie uit Spanje had mee genomen.
Denk dat een voorkeur uiterlijk en voorkeur sexuele handeling je een veel beter antwoord zal opleverenIk wil zaterdagmiddag/avond gaan iemand nog tips wie ik zeker zou moeten bezoeken? Mag ook dm.
Het liefst een heerlijke latina. Seksuele handelingen niet echt van belang.Denk dat een voorkeur uiterlijk en voorkeur sexuele handeling je een veel beter antwoord zal opleveren
Bewonderingswaardig. Persoonlijk reageer ik niet meer op mensen die alleen maar komen "halen".Straatnaam??
Meestal doordeweeks overdag. Komt vaak rond half 12. Avond/ nacht werkt ze niet dacht ik. Staat tegenover de eerste passage ingang vanaf ze weg gezien. Grote koplampen heb zeCoco van Doublet aanwezig op welke dagen? Ik lees goede recensies. Dame is me nooit opgevallen in de Doublet.
Dank je. Koplampen?Meestal doordeweeks overdag. Komt vaak rond half 12. Avond/ nacht werkt ze niet dacht ik. Staat tegenover de eerste passage ingang vanaf ze weg gezien. Grote koplampen heb ze
BorstenDank je. Koplampen?
Daar is ze goed mee bedeeld, ze is niet zo groot, maar ze heeft best grote borsten.Borsten
Klopt. En ze lijken erg natuurlijk moet ik zeggen. Maar ze zijn dus nep. Prima niks mis mee verder. Ik moet zeggen ik heb Coco vaak zien staan en ook zo nu en dan een praatje gemaakt met er. Ik vind er prachtig. Volmaakt zelfs ! Echter als ik alleen haar kinky advertentie ooit zal bekijken zou ik nooit een afspraak maken. Ik vind het daar echt een 13 in een dozijn dameDaar is ze goed mee bedeeld, ze is niet zo groot, maar ze heeft best grote borsten.
Overigens staat er bij haar recensies een link naar Kinky waar een telefoonnummer bij staat. Ook kan je via Whatsapp in contact met haar komen.