Ik doe niet mee aan die €200 per uur gekte. Mij zullen de dames moeten ont-beer-en.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenje bent toch niet gek om € 200,00 voor een Roemeens kutje te betalen, dat is een half maandsalaris daar.Ik doe niet mee aan die €200 per uur gekte. Mij zullen de dames moeten ont-beer-en.
Komt Ook mede door forums He?.... Gelukkig MaarDat klopt, smaak kan verschillen, maar de dames die bewust een slechte dienstverlening geven, moeten niet klagen dat ze het niet druk hebben.
Genoeg mannen die in de Geleenstraat dat betalen en zelfs meer.je bent toch niet gek om € 200,00 voor een Roemeens kutje te betalen, dat is een half maandsalaris daar.
Dat geloof ik best Marco, ze doen hun best maar. Ik vind geen enkele vrouw dat waard, maar dat is een persoonlijke mening.Genoeg mannen die in de Geleenstraat dat betalen en zelfs meer.
Het zelfde geld natuurlijk voor de Bulgaars en Hongaarse meiden en de latina's. Uiteindelijk zijn het de klanten die het er voor over hebben.Dus als ze Roemeens zijn mogen ze maar de helft vragen ofzo?
Het liefst in Roemeense LeiDus als ze Roemeens zijn mogen ze maar de helft vragen ofzo?
Er moet verschil zijn.Het liefst in Roemeense Lei
Is zelfs Elizabeth nu soms beschikbaar? ;-)Ik heb me wel vermaakt de afgelopen weken in de Geleen. De dames die normaal gesproken superdruk hebben zijn gewoon beschikbaar.
Ik vind het prima zo. Hoef ook niet in de rij te staan voor een dame. Deed ik sowieso niet
Toen ik er gisteren was, was zij inderdaad soms beschikbaar. Ik had kunnen gaan, maar ik was veel nieuwsgieriger naar Coco van de Doubletstraat.Is zelfs Elizabeth nu soms beschikbaar? ;-)
Toekomst zal gewoon alles illegaal zijn.. ik voorspel zelfde scenario als Utrecht. Interesseert de gemeente echt geen ene hol."De coalitie kiest ervoor de ramen 'op termijn' weg te gummen uit het straatbeeld, op voorwaarde dat sekswerk onder veilige omstandigheden mogelijk blijft"
Voorwaarde is dus dat er een alternatief komt
ik zeg dan zien we het dan wel weer wie dan leeft wie dan zorgt"Volgens GroenLinks-leider Mariëlle Vavier, die het voornemen verdedigde, is het een plan van de lange adem. Sluiting van de ramen gebeurt pas over een jaar of tien, schat zij in"
Veel tijd voor meer wendingen dus. Om te beginnen hebben we het over een coalitie die 6 maanden de tijd hebben genomen om tot een akkoord te komen! Naar mijn verwachtingen wordt dit vraagstuk gewoon op de lange baan geschoven, vooral als het gemeente geen geld heeft om pandeigenaren uit te kopen.
Ze snappen ook niet dat minder klanten T gevolg zijn van OA GirlsReviewDat klopt, smaak kan verschillen, maar de dames die bewust een slechte dienstverlening geven, moeten niet klagen dat ze het niet druk hebben.
Dan gaan alle wandelaars zeker wel naar T malieveld samen met alle DVPik zeg dan zien we het dan wel weer wie dan leeft wie dan zorgt
Solly@dezert
Waarschijnlijk heb je wat gemist, jouw berichten staan hier al sinds een paar weken.
ik begrijp wel wat je bedoeld Ted, de kans om een tegenvallen service of een matige service die op de automatische piloot gaat, is wel een stuk groter dan een jaar of 5 geleden.Ik heb een jaar of 7 meestal met veel plezier in de Doubletstraat gewandeld, maar toch wel een beetje door tegenvallende service kom ik er nog zelden of nooit.
Eigenlijk alleen Crystal zou ik nog langs willen.. De rest van mijn favorieten zijn inmiddels of weg, of ben klaar met ze (figuurlijk dan).
Dat is vreemd, ik vond haar er niet goed uitzien, een beetje vermoeid, maar misschien is het jou niet opgevallen.Ik ben er een week of 5 voor het laatst geweest maar mij viel niks vreemds op aan haar.
Ze was super vriendelijk en enthousiast als altijd.. was een prima bezoekje.
Jawel maar je moet wel snel zijn.Is zelfs Elizabeth nu soms beschikbaar? ;-)
Ik ga wel even checken. Even kijken of ze afgeleefd uit ziet.Dat is vreemd, ik vond haar er niet goed uitzien, een beetje vermoeid, maar misschien is het jou niet opgevallen.