Dat is ze meestal alleen als ik langs geweest ben
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is mijn waarneming, maar het kan best zijn dat je dat anders ziet.Ik ga wel even checken. Even kijken of ze afgeleefd uit ziet.
Net als in Arnhem en Utrecht."De coalitie kiest ervoor de ramen 'op termijn' weg te gummen uit het straatbeeld, op voorwaarde dat sekswerk onder veilige omstandigheden mogelijk blijft"
Voorwaarde is dus dat er een alternatief komt
Maar het gaat om nu, zolang dat prijsplafond er nog niet is hebben vele mensen maar ook ondernemers vele honderden Euros minder te besteden door hoge inflatie, energieprijzen, brandstof autos of dalende inkomsten in hun bedrijven. En een groep wordt ook voorzichtiger met geld uitgeven in tijden v recessie en onbestendige toekomst mede door oorlog en falend kabinet op vele fronten. Voorlopig wordt de situatie per dag erger en dat zie je dus overal terug. En straks met een prijsplafond zijn mensen nog steeds honderden Euros per maand meer kwijt door inflatie, energiekosten etc. Dus veel mensen hebben dan geen of minder geld voor prostitutie of zoeken goedkopere prostitutie op, of bezoeken minder frequent.Tja, deze hele discussie hoort hier natuurlijk eigenlijk niet, maar de invoering van het prijsplafond dempt natuurlijk wel de stijgingen maar geldt voor een vrij beperkt verbruik. Als je daarboven komt betaal je over het meerdere de hoofdprijs en dat kan nog stijgen.
Voorlopig is het nog niet aan de ordeNet als in Arnhem en Utrecht.
Nee, vandaag niet aanwezig.Weet iemand of Silvana er ook is
Verkeerde topic.Heeft er misschien iemand ervaring met deze damen
HOT ANAL
mijn liefde komt klaar om je te plezieren Ik kom heel voor jou Ik zal zijn wat je wilt dat ik ben Ik hou van rollenspel, overheersing Ik vervul fantasieën en fetisji...www.kinky.nl
Oké dank je welNee, vandaag niet aanwezig.
De grootste en leukste straat is al een tijd geleden verdwenen. De wat oudere wandelaars zullen de Poeldijksestraat best nog wel herinneren,En eigenlijk zijn in Den Haag indirect al de helft van de ramen leeg welliswaar door oa recessie en opkomst illegale thuisontvangst.
Ja, die is er wel.Oké dank je wel
Weet je misschien wanneer wel
Of de overbuurvrouw op de hoek
Is zij er wel
Dat is wel goed om te horen, wellicht was het van de week toen het niet zo druk was een incident.In de Geleenstraat is het redelijk, zowel dames als wandelaars.
Kwam gisteravond aangelopen in haar burgerkloffie, ik denk dat ze er vandaag weer zal zijn.Waar is Karina van de hunsestraat 51 k6 gebleven? Al een tijd niet gezien
Carina inderdaad zojuist gezien.Kwam gisteravond aangelopen in haar burgerkloffie, ik denk dat ze er vandaag weer zal zijn.
Vandaag aanwezig op 126a .Is Naomi (blonde Nederlandse) nog weleens op de Geleenstraat aanwezig?
Die blonde in zwart badpak zag ik ook. Zag er lekker uit. Ben ook wel benieuwd.op 6K1 zag ik in een witte outfit ook een hele mooie dame staan ben haar naam vergeten iets met Mickey of zo
hahha ze staat op de kamer precies rechts naast Ruby en bij 6K3 of 8 zag ik een hele mooi blond meisje met heel mooi gezicht heeft 1 van de broeders haar al bezocht ze had gisteren helemaal een zwart pakje aan meestal verbergen ze iets als ze niet in bikini staan.