Als ze blond is met buiktattoo stond ze als Jenny, tmm bekend. Op k4 zit een wat mollige Maria en haar wat oudere buurvrouw op k5 noemt zich ook zo. De laatste is meubilair ondertussendit is idd een weggooier....maar heet zij geen Jenny???
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls ze blond is met buiktattoo stond ze als Jenny, tmm bekend. Op k4 zit een wat mollige Maria en haar wat oudere buurvrouw op k5 noemt zich ook zo. De laatste is meubilair ondertussendit is idd een weggooier....maar heet zij geen Jenny???
dus k3 is wel JennyAls ze blond is met buiktattoo stond ze als Jenny, tmm bekend. Op k4 zit een wat mollige Maria en haar wat oudere buurvrouw op k5 noemt zich ook zo. De laatste is meubilair ondertussen
Helemaal mee eens !Verschillende shifts en dus verschillende vrouwen. Mijn ervaring is dat je sochtends of smiddags betere service krijgt. Hoe later het word hoe meer afwerk sex het word
Cowboy.Begin idd steeds meer schijt te krijgen sinds ik op deze forum ben
Ik denk na een tijdje hier rond te surfen wordt het hele DVP bezoeken genormaliseerd in je mind. Moet mezelf af en toe wel herinneren dat het nog een taboe is voor de normale persoon
Niet de Roemeense maar de Dominicaanse. Wordt trouwens morgen, als het al lukt.Die Jessica gaat het nog druk krijgen vanavond, Eagle wil haar ook al gaan opzoeken vanavond.
Je hebt gesprokenCowboy.
Enige tip die ik je wil mee geven. Geniet gewoon lekker en denk niet teveel na joh. Ik begrijp al je vragen als je nieuw bent hoor. Maar je gaat geen bank beroven. Het moet leuk en fijn zijn. En je zal vast een keer niet tevreden zijn met een dame. Op naar de volgende . Lekker experimenteren. Als de eerste eenmaal geweest is is de druk/spanning ervan af. Dan zullen er nog velen volgen. Maar zie het als een rookworst bij de Hema halen en zie het niet als een taboe. Alle mannen zijn wel eens gegaan
die bedoel ik ook, blijkbaar is ze dan toch goed bevallen.Niet de Roemeense maar de Dominicaanse. Wordt trouwens morgen, als het al lukt.
Je bericht is wel heel karig wat meer info aubwie heeft deze milf wel eens bezocht en wat waren de ervaringen. Werk al vele jaren in de Doublet (voorheen witte passage).
Er waren tijden dat ik jou netjes om toestemming vroeg. Helaas is het hek van de Dam en is deze parel door meerdere ontdektdie bedoel ik ook, blijkbaar is ze dan toch goed bevallen.
Dat is leuk voor haar, maar ik vrees dat ik nu op mijn beurt moet wachten als ik haar weer wilt bezoeken.Er waren tijden dat ik jou netjes om toestemming vroeg. Helaas is het hek van de Dam en is deze parel door meerdere ontdekt
ja dat is haar broeder Engie@modjomaster
Ik weet precies welke Jessica jij bedoelt. Knap gezichtje met neus piercing, zwart haar, slank en wat grote tattoos.
Ik moet haar ook eens weer bezoeken. Ze was een tijdje weggeweest.
je moet bij Coco niet de laatste klant van de dag zijn, dan zal ze wel lekker stinken. Ze schijnt zich volgens de recensies niet te wassen, niet voor en niet daarnaCoco was met haar grote jetsers ook wezig bij 18 en werd druk bezocht ik zag zelfs iemand met een bruin pak ging bij haar binnen ahah
Dat is Carinaā¦komende paar weken met vakantie btw,vanavond nog ff bezochtWeet iemand wie de jongedame op 26a k1 doubletstraat is (tenminste afgelopen avond) en of daar een recensie van bestaat? Middellang, knap en redelijk jonge latina als ik het zo moet inschatten. Ze had het druk helaas want haar gordijn was vaak dicht.
Dank! Weet je wanneer ze vertrekt? Kan hopelijk morgen nog even langsDat is Carinaā¦komende paar weken met vakantie btw,vanavond nog ff bezocht
Nou Clint, is dat sarcastisch bedoeld, alsof ik al de oudjes van de straat zou moeten kennencowboys. Wie weet welke dame dit is.
Ze is blond jaar of 50 en latina. Echt wel een goed onderstel. Dikke benen dikke kont. En komt erg vriendelijk over. Ze staat vaak op nummer 7 k4. Een echte milf. @Rony80 weet jij wellicht wie ?
Haha ouch. Niet eens. O de befaamde ebru waar veel over geschreven wordt. En voldoet die ook aan mijn omschrijving?Nou Clint, is dat sarcastisch bedoeld, alsof ik al de oudjes van de straat zou moeten kennen
Voor mij is veertig echt wel de max qua leeftijd, eigenlijk is dat al iets te oud.
Ik heb geen idee, 7 k4, daar zit normaal gesproken Ebru.
Even recensies ebru gelezen dat is er denk ik niet.Nou Clint, is dat sarcastisch bedoeld, alsof ik al de oudjes van de straat zou moeten kennen
Voor mij is veertig echt wel de max qua leeftijd, eigenlijk is dat al iets te oud.
ik denk niet dat het Ebru is, die is er volgens mij al een tijdje niet meer. Weet je zeker dat ze een Latina is, want ik heb wel een een blonde Oost Europese dame daar in de buurt zien staan van 40+Even recensies ebru gelezen dat is er denk ik niet.
ja die Ebru heb ik inderdaad ook gisteren gezien ze had 2 nieuwe buurvrouwen links en rechts links blond en rechts donkerbruin kwam pas rond 19:30Nou Clint, is dat sarcastisch bedoeld, alsof ik al de oudjes van de straat zou moeten kennen
Ah........ dat is goed om te horen dat Ebru er ook weer is, ik had haar al een tijdje niet gezien, maar ik kom ook niet meer zo vaak in de straat de laatste tijd. Ik weet wel dat Ebru altijd in de avond shift werkt. Bovendien kan je haar niet Blond noemen en is ze een jaar of 40 denk ik en geen 50 waar Cowboy Clint het over had. Misschien dat Clint zich heeft vergist in de kamer, want ik heb wel regelmatig een Blonde Oost Europese milf gezien die een beetje mollig is. Ik ken alleen haar naam niet, maar is volgens mij al jaren actief in de Doublet.23K2
ja die Ebru heb ik inderdaad ook gisteren gezien ze had 2 nieuwe buurvrouwen links en rechts links blond en rechts donkerbruin kwam pas rond 19:30
Ja ik zou mij zomaar in de kamer vergist kunnen hebben ja. En latina was een aanname . Kan ook Turks zijn jaAh........ dat is goed om te horen dat Ebru er ook weer is, ik had haar al een tijdje niet gezien, maar ik kom ook niet meer zo vaak in de straat de laatste tijd. Ik weet wel dat Ebru altijd in de avond shift werkt. Bovendien kan je haar niet Blond noemen en is ze een jaar of 40 denk ik en geen 50 waar Cowboy Clint het over had. Misschien dat Clint zich heeft vergist in de kamer, want ik heb wel regelmatig een Blonde Oost Europese milf gezien die een beetje mollig is. Ik ken alleen haar naam niet, maar is volgens mij al jaren actief in de Doublet.
Ebru heeft wel een opvallend uiterlijk en ze staat altijd rechtop en heeft een soort van haarband waar je haar aan kan herkennen.Ja ik zou mij zomaar in de kamer vergist kunnen hebben ja. En latina was een aanname . Kan ook Turks zijn ja