Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGisteren was ze er, niet gehoord dat ze er vandaag niet zou zijn, gaat over een week wel 3/4 maanden op vakantie. Dus sla je slag.Iemand Nina vandaag gespot geleen 74
bedoel je niet 5K1 broeder dat is de mooie Irina ze ziet er jong uit??Gisteren zag ik een dame die werkzaam is bij 3k1 volgens mij? Ze oogt uit als een tiener, dun, mager, brunette. Wie is dat? Ik zie continu klanten naar binnen gaan die veel ouder zijn, ze staat niet lang vrij achter de ramen. Zo zie je maar weer hoeveel pedofielen hier in NL er zijn.
Ja, ikIemand Nina vandaag gespot geleen 74
Vanmiddag wel, ik denk dat ze er nu niet meer is.Is wendy aanwezig?
Het is wel handig als je vermeld over welke Carina het gaat.Weet iemand misschien of Carina er staat vanavond?
Wat een onzin, ze zal minimaal 18 en waarschijnlijk wel een paar jaar ouder zijn.Zo zie je maar weer hoeveel pedofielen hier in NL er zijn.
Excuus, Carina van 26a k1.Het is wel handig als je vermeld over welke Carina het gaat.
Ja staat zij er?Dus Doubletstraat.
Gisteren zag ik een dame die werkzaam is bij 3k1 volgens mij? Ze oogt uit als een tiener, dun, mager, brunette. Wie is dat? Ik zie continu klanten naar binnen gaan die veel ouder zijn, ze staat niet lang vrij achter de ramen. Zo zie je maar weer hoeveel pedofielen hier in NL er
Volgens mij is minimaal 21 zelfs verplicht in Den HaagWat een onzin, ze zal minimaal 18 en waarschijnlijk wel een paar jaar ouder zijn.
nee, en Sonja ook niet.Iemand die weet of Theresa in doubletstraat aanwezig is?
Ze werkt meestal wel zondagavond. Gister was ze er in iedergeval niet.Durf het niet met zekerheid te zeggen maar zag haar vanmiddag wel die kant op gaan.
@Groteleuter
Je citeert mijn bericht over Theresa in een bericht over Sonja?
Sonja zou trouwens een week vrij nemen, maar weet niet of ze vanavond al vrij is.
Nee, niet op 5 k1. 3k1 als ik zo op de plattegrond kijk.bedoel je niet 5K1 broeder dat is de mooie Irina ze ziet er jong uit??