Voor veel dames is zaterdagmiddag/avond de dag met de hoogste omzet. Dinsdag schijnt erg rustig te zijnWat is eigenlijk de drukste dag voor de dames, is dat zaterdag?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVoor veel dames is zaterdagmiddag/avond de dag met de hoogste omzet. Dinsdag schijnt erg rustig te zijnWat is eigenlijk de drukste dag voor de dames, is dat zaterdag?
Zoiets had ik ook in gedachten. vrijdagavond en zaterdagavond als drukste avond daarna donderdag en zondagavond. Dinsdag is mijn inziens de minst drukke avond. Vandaar ook dat er een redelijk aantal dames zijn, die dinsdag een vrije dag hebben.Voor veel dames is zaterdagmiddag/avond de dag met de hoogste omzet. Dinsdag schijnt erg rustig te zijn
Camelia hoor ik daar niet overDinsdag en woensdag zijn rustige dagen voor de dames. Hoor ik zelf van veel dames.
Ik zag laatst drie mannen een serieuze sprint naar het raam maken. En ze waren alle drie ruim boven de 60 naar mijn voorzichtige inschatting.Camelia hoor ik daar niet over
morgen broeders de geur van eten is niet zo fijn maar wat ik soms aantref is de geur van ongewassen broeders zweet en soms tenen kaas nou dan ren ik hard weg heb het gelukkig niet zo vaak mee gemaaktGewoon even pijlen. Ik was van de week op de Doubletstraat en wilde bij een dame naar binnen gaan ik noem geen namen. Het was klokslag 6 uur en etenstijd en toen zaten er 4 dames in haar kamer te eten. Ze sprongen snel op toen ik kwam. Maar die geur van dat eten. Ik kon gewoon niet naar binnen. Ik vond het zo vies. En ben weg gelopen. Iemand dit ook wel eens gehad ? Vind die avond eet geur in die kleine kamers echt niet te haggelen
herkenbaar maar dan bij een dame die alleen zat te eten. Dat was nog wel te doen maar het was inderdaad een onaangenaam soort etensluchtje, iets van knoflook maar dan intensiever. In jouw situatie, 4x zo er dus was ik ook afgetaaidGewoon even pijlen. Ik was van de week op de Doubletstraat en wilde bij een dame naar binnen gaan ik noem geen namen. Het was klokslag 6 uur en etenstijd en toen zaten er 4 dames in haar kamer te eten. Ze sprongen snel op toen ik kwam. Maar die geur van dat eten. Ik kon gewoon niet naar binnen. Ik vond het zo vies. En ben weg gelopen. Iemand dit ook wel eens gehad ? Vind die avond eet geur in die kleine kamers echt niet te haggelen
Eens, @Paulus2 . Maar als ik zie dat jij schrijft dat je altijd meldt als BB Kelly er is, dat er dan drie dikke konten berichten staan en vervolgensOp het andere forum zie ik ook aparte rubrieken "live", in de praktijk blijft het toch door elkaar lopen.
Christina gespot vandaag.Hey mannen, werken Christina of Reine vandaag? vorige keer ben ik ze helaas mis gelopen, dus dacht om vandaag wat vroeger te gaan. haha
Toch geen probleem, zo'n muur heeft geen geheugenscheelt veel ruis in deze rubriekEn dan wordt de volgende dag dezelfde vraag weer gesteld omdat iemand vraag en antwoord niet heeft gezien ......
Oké, maar als ik dan ongevraagd meld dat een dame er is, zal het toch weer in het andere topic gevraagd worden, waar ik dan niet op ga antwoorden.
De naam van BB Kelly wordt inderdaad wel vaak genoemd, dat ze aanwezig is, je zou haast denken dat Paulus, BB Kelly aandelen heeft.Eens, @Paulus2 . Maar als ik zie dat jij schrijft dat je altijd meldt als BB Kelly er is, dat er dan drie dikke konten berichten staan en vervolgens
"Is BB Kelly er vandaag?", dan denk ik dat een beetje structuur wel zou kunnen helpen.
Van mij hoef je het niet iedere keer te melden, zij/hij valt toch niet in mijn doelgroepIk kan schrijven als ze er is, wat ze zelf graag wil, of 10 x schrijven dat ze er niet is.