Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEr is een selectief groepje die ik telkens zie als ik ga wandelen, als ik langs deze wandelbroeders loop moet ik gewoon mijn adem inhouden om niet te kokhalzen. Sommige heren gaan echt ongedoucht naar een dame ( en dan heb ik het niet over een dag overslaan) maar serieuze walm van zweet. Meestal heren van 50+morgen broeders de geur van eten is niet zo fijn maar wat ik soms aantref is de geur van ongewassen broeders zweet en soms tenen kaas nou dan ren ik hard weg heb het gelukkig niet zo vaak mee gemaakt
ik weet denk ik wel op welk groepje je doelt. Het zijn inderdaad iets oudere heren van een jaar of zestig en sommige nog ouder, Ze lopen ook alleen maar en gaan niet bij de dames naar binnen.Er is een selectief groepje die ik telkens zie als ik ga wandelen, als ik langs deze wandelbroeders loop moet ik gewoon mijn adem inhouden om niet te kokhalzen. Sommige heren gaan echt ongedoucht naar een dame ( en dan heb ik het niet over een dag overslaan) maar serieuze walm van zweet. Meestal heren van 50+
Kom op heren, een beetje hygiene is op zn plaatst. Dan geef je de dame ook nog eens een leuke tijd.
GR RF
Ja dat is die lange en die meneer die op Sjaakie van Flodder lijkt. Ze zijn er aaaaltijd ! Ik zeg trouwens niet dat ik een geur bij hun rook want het is niet op z'n plaats om hier wandelaars te bekritiseren.ik weet denk ik wel op welk groepje je doelt. Het zijn inderdaad iets oudere heren van een jaar of zestig en sommige nog ouder, Ze lopen ook alleen maar en gaan niet bij de dames naar binnen.
die bedoel ik niet, maar ik weet wel welke gasten je bedoeld. die lange loopt er altijd en zeker s'avonds, en altijd met een plastic zak, Het lijkt wel of hij rondleidingen geeft op de doublet, want er loop altijd wel iemand bij hem.Ja dat is die lange en die meneer die op Sjaakie van Flodder lijkt. Ze zijn er aaaaltijd ! Ik zeg trouwens niet dat ik een geur bij hun rook want het is niet op z'n plaats om hier wandelaars te bekritiseren.
IDD.En dat gaat dan over de Doubletstraat.
Geloof me als ze je tegemoet lopen in een van de passages heb je geen keus.... Ruiken zal je!die bedoel ik niet, maar ik weet wel welke gasten je bedoeld. die lange loopt er altijd en zeker s'avonds, en altijd met een plastic zak, Het lijkt wel of hij rondleidingen geeft op de doublet, want er loop altijd wel iemand bij hem.
Over die vreemde luchtjes kan ik niks zeggen, omdat ik altijd op afstand blijft, maar ik zie wel, dat ze vaker hun haar moeten wassen.
En maar zeggen dat Girls review, niet educatief is.In de middeleeuwen, een periode waarvan velen denken dat er nauwelijks hygiëne bestond, hadden veel stedelijke prostitutiebuurten, waar het sekswerk zeer openlijk werd bedreven, zelfs het homo-erotische door jongemannen in vrouwenkleren, publieke baden (net als de thermen bij de Romeinen).
Daar pikten veel dames en "dames" hun klanten op.
De roomse kerk verbood weliswaar elke vorm van lust en plezier, maar kende ook biecht, penitentie, het laatste (alles vergevende) oliesel en had het - niet-Bijbelse - vagevuur uitgevonden (dan hoefde je niet naar de hel), waar je je ook nog via aflaten uit kon kopen ...
... dus geef je maar over aan genot, liefst schoongewassen, als je je maar tijdig overgeeft aan "berouw" en je ziel schoonwast.
Uiteraard was de hygiëne beneden het niveau dat wij kennen (parfums en vlooien-vangende bontjes om de nek voor de adel werden niet zomaar gebruikt) of beter: het niveau dat wij zouden moeten kennen.
Want ja, sommige - nee, niet zozeer klanten, maar - rare kwanten ... een blinde zou ze overal heen kunnen volgen ...
en na de sex??Wellicht dat ik een tik heb ofzo. Maar nu ik dit lees, heb ik voor elke keer dat ik sex heb gehad in mijn leven altijd een douche van tevoren genomen haha.
Ik ben het met je eens dat het gehele aanbod wat tegen valt en dat er veel dames boven de houdbaarheidsdatum staan, en ook dat er veel dames zitten die ronduit lelijk zijn. Maar om nou te zeggen dat er geen een dame is waar je naar binnen zou willen gaan, gaat mij toch wel iets te ver..Mijn hemel, Mijn God .....WTF is daar aan de hand. Deze straat staat echt op instorten. Ik heb werkelijk echt geen 1 dame gezien waar ik naar binnen zou willen al zou ik ervoor betaald worden. Nou misschien 1.
ik ben het er zeker niet eens er staan zat mooie dames in de doubie en volgens mij ook in de geleenIk ben het met je eens dat het gehele aanbod wat tegen valt en dat er veel dames boven de houdbaarheidsdatum staan, en ook dat er veel dames zitten die ronduit lelijk zijn. Maar om nou te zeggen dat er geen een dame is waar je naar binnen zou willen gaan, gaat mij toch wel iets te ver..
zat is misschien iets overdreven, maar er staan zeker leuke dames in de Doubie.ik ben het er zeker niet eens er staan zat mooie dames in de doubie en volgens mij ook in de geleen
Er was er echt maar 1 die me beviel, die stond 16A op dat hoekje. Een beetje lange dame, met zwart haar. Die had ook wel op de geleen kunnen staan. Voor de rest echt geen 1.Ik ben het met je eens dat het gehele aanbod wat tegen valt en dat er veel dames boven de houdbaarheidsdatum staan, en ook dat er veel dames zitten die ronduit lelijk zijn. Maar om nou te zeggen dat er geen een dame is waar je naar binnen zou willen gaan, gaat mij toch wel iets te ver..
Ja, en verwacht je dat er topmodellen werken voor € 35.
Wanneer ik die mogelijkheid heb, altijd. Een paar keertjes zelfs bij een oudere latina (Mary?/Maria?) op de Doubletstraat (ergens bij nr 40 k4), drie keer klaargekomen en het was warm buiten.en na de sex??
Die keuze is aan jou, over het algemeen, hou ik van latinas, en daar zitten, als je goed zoekt, best een paar pareltjes tussen op de Doub.Dan maak je een keuze. Je gaat er niet meer heen
Ik heb alleen mijn eigen mening gegeven. Iedereen heeft zijn smaak en keuze daar kan ik niet over oordelen.Die keuze is aan jou, over het algemeen, hou ik van latinas, en daar zitten, als je goed zoekt, best een paar pareltjes van op de Doub.
De Oost Europese dames zijn niet zo mijn ding, zien er vaak wel aantrekkelijk uit, maar vindt ze over het algemeen koel, en gemaakt.
Ga huilen joh ik zou bijna denken dat je bij dat clubje hoort. Ik heb niemand beledigd ik verkondig mijn mening en als je daar niet tegen kunt blijf dan aub niet alleen weg uit de doublet, maar ook dit forum!Waar gaat dit over vraag ik me over ...Hygiene en dan krijgt die post ook nog zoveel likes...
Ik was vanmiddag toevallig in Den Haag, ik moest even in de Apple store zijn en ik dacht laat ik toch nog even in de doubbie kijken...
Mijn hemel, Mijn God .....WTF is daar aan de hand. Deze straat staat echt op instorten. Ik heb werkelijk echt geen 1 dame gezien waar ik naar binnen zou willen al zou ik ervoor betaald worden. Nou misschien 1.
Ik ben zelfs niet meer naar de Geleenstraat gegaan zo schrikbarend vond ik het
En dan begint er hier iemand over hygiene en krijg 20 likes
Waar gaat deze wereld heen. Ik denk eerder dat die dames wat aan hun hygiene moeten dan de wandelaars...
Ik vraag echt af waarom het niet meer lukt om daar wat knappere dames in die straat te krijgen? Het lijkt ondertussen wel het afvoerputje van Europa te worden, dames die nergens anders meer aan de slag kunnen worden in Den Haag gedropt.
Vroeger stond de Den Haag echt bekend als de plek waar de mooiste vrouwen stonden in Nederland.
Dus waarom zoveel kritiek op de wandelaars daar? Begin bij het begin. Waarom je daar na toe gaat.... en ga daar is een kritische noot over uitwijden.
Ik zal me denk ik niet zo populair maken hier met dit bericht maar de feiten zijn de feiten. Ik ga echt nooit meer naar de Doublet.
Ga huilen joh ik zou bijna denken dat je bij dat clubje hoort. Ik heb niemand beledigd ik verkondig mijn mening en als je daar niet tegen kunt blijf dan aub niet alleen weg uit de doublet, maar ook dit forum!