Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDie staat toch op 32?Is oma Elsa Doublet 34/k2 er?
ik heb haar maandag niet gezien, maar het kan zijn dat dat haar vrije dag is.Is oma Elsa Doublet 34/k2 er?
Werken ze niet beide achter het raam?@Eagle99
Waarom plaats je dit hier, hoort toch onder clubs en privehuizen?
Heb haar ook vaak gezien, volgens mij geen gevaar verder.....iets van blaffende hondjes maar niet bijten?Kwam er ook achter dat die getinte junk vrouw ook in beide straten loopt, met dr gekanker op alles en iedereen, vervelende verschijning
Gewoon negeren. Ze doet niemand kwaad.Kwam er ook achter dat die getinte junk vrouw ook in beide straten loopt, met dr gekanker op alles en iedereen, vervelende verschijning
Zij hoort bij het meubilair. Gewoon negeren is het beste.Kwam er ook achter dat die getinte junk vrouw ook in beide straten loopt, met dr gekanker op alles en iedereen, vervelende verschijning
Wendy in ieder geval niet en er werkt een Sonja bij DS en een Sonja in de GeleenstraatWerken ze niet beide achter het raam?
Ze schold me uit voor kanker Chinees, ben zeer rustig van mijzelf, leuk is het nietZij hoort bij het meubilair. Gewoon negeren is het beste.
dat was vroegah of juist andersom maar ze is oud klein Latina met zwartgeverfd haarDie staat toch op 32?
ze scheldt iedereen uit voor kankerchinees ook als je blond haar en blauwe ogen hebtZe schold me uit voor kanker Chinees, ben zeer rustig van mijzelf, leuk is het niet
Klopt 32 k1Die staat toch op 32?
Alle psychos die je tegenkomt lopen in beide straten. Veel wandelaars trouwens ookKwam er ook achter dat die getinte junk vrouw ook in beide straten loopt, met dr gekanker op alles en iedereen, vervelende verschijning
Niks van aan trekken, het is niet persoonlijk, ze is knettergek.Ze schold me uit voor kanker Chinees, ben zeer rustig van mijzelf, leuk is het niet
Ik hoor eigenlijk vooral "kanker hollanders". Dan denk ik, pleur dan op, je hoeft hier niet te wonen, je mag blij zijn dat je hier woont.ze scheldt iedereen uit voor kankerchinees ook als je blond haar en blauwe ogen hebt
Ja ze loopt dan door de straat en begint in haar kraag te praten tegen het arrestatieteam over van alles en nog wat.Undercover ?
dat is inderdaad wel wat anders, meestal zit ze wel te schelden, maar meer in haar zelf.Ze schold me uit voor kanker Chinees, ben zeer rustig van mijzelf, leuk is het niet
en niet alleen wonen, ze wordt ook nog eens onderhouden, door die " kanker Hollanders"Ik hoor eigenlijk vooral "kanker hollanders". Dan denk ik, pleur dan op, je hoeft hier niet te wonen, je mag blij zijn dat je hier woont.
ze scheldt iedereen uit voor kankerchinees ook als je blond haar en blauwe ogen hebt
De Sonja waar ik het over heb is die van Geleen.Wendy in ieder geval niet en er werkt een Sonja bij DS en een Sonja in de Geleenstraat
Schiet mij maar lek. Ik heb geen ide wie dit is. Met een beetje omschrijving moet ik er denk ik wel achter komen. Is het die getinte oudere dame met heftige lippenstift beetje richting de pisbakken naast die sm dame ?Is oma Elsa Doublet 34/k2 er?
Ik versta altijd alleen maar "kanker".Kwam er ook achter dat die getinte junk vrouw ook in beide straten loopt, met dr gekanker op alles en iedereen, vervelende verschijning