Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEen Klein vogeltje heeft mij verteld dat ze in Juni van plan is terug te komenWeet iemand of Marisol nog werkzaam is? Dominicaanse rond de 30 maar ze ziet er een stuk jonger uit, slank, werkte vroeger in de avond maar is daarna geswitched naar middag.
Maar wat was de bezetting dan? Is die ook weer groter dan wat de laatste weken was aangeven? Zitter er nu weer meer dames daar?jeetje wat was het druk in de doubletstraat vanavond
Er zitten meer vrouwen dan afgelopen weken alleen vind ik de bezetting nog steeds matigMaar wat was de bezetting dan? Is die ook weer groter dan wat de laatste weken was aangeven? Zitter er nu weer meer dames daar?
Vrienden voor het leven@Wandeleer
Verder nog vragen?
Thanks Collega. ik ga toch maar even een kijkje nemen. Even eerst mijn wandelschoenen opzoeken en mijn eikel in de was zetten, zodat hij glimt.Dat is vooral 's avonds. Overdag is het nog rustig.
Haha heb je nog nooit in de zomer geneukt Ronnie ?Is het een beetje te doen om te neuken in die kleine peeskamertjes met dit weer
GR RF
Niet in de Doub, meestal Amsterdam zijn de kamers wat ruimer. In de Doub denk ik soms wel eens "wat als het hier 20 graden zou zijn op dit kamertje". Afijn we gaan erachter komenHaha heb je nog nooit in de zomer geneukt Ronnie ?
Ja daar zeg je wat. Als je geil bent kan je alles aan !Niet in de Doub, meestal Amsterdam zijn de kamers wat ruimer. In de Doub denk ik soms wel eens "wat als het hier 20 graden zou zijn op dit kamertje". Afijn we gaan erachter komen
GR RF
Die drie minuten moet te doen zijn geintjeIs het een beetje te doen om te neuken in die kleine peeskamertjes met dit weer
GR RF
39k2., met bordje met naam en een bij erop. Eind januari vertrokken voor zoals ze zei een ingreep aan haar neus, daarna niet meer gezien. Zei echter ook dat ze misschien wel een paar maanden zou wegblijven (tot mei/juni mogelijk ). Maar ik zou er ook niet van opkijken als ze toch gestopt is, tegen mij roept ze al zeker 2 jaar dat ze gaat stoppen, was alleen nog niet gebeurd.Weet iemand of maya de bij die op doublet 73k2, als ik het goed heb, stond nog werkt?
Nou, die aircoos in de geleenstraat staan ook mooi uitik moet wel eerlijk toegeven dat de peeskamers in de doubie de meeste geen airco hebben terwijl in de geleen wel
Naar de aanwezigheid van Kelly BB hoeft niet meer te worden gevraagd, ik meld het als ze in Den Haag werkt.moguhh heren vandaag na maanden weer even naar den haag lekker aan de wandel. Ik ga voor joanna doubletstraat. Daarna wil ik naar kelly gaan bb @Paulus2 weet jij of ze vandaag aan het werk is ? Of weet iemand anders dat ?