Vandaag bezocht ik Dea bij Private Girls in Wommelgem, na alle lovende recensies die ik eerder had gelezen.
Het was mijn eerste keer bij PG, maar mijn bezoek begon op een nogal onhandige en vreemde manier.
De ontvangst
Ik had een afspraak om 13:00 en arriveerde vijf minuten eerder. De telefoniste ontving me vriendelijk en stelde voor om me in een kamer beneden te plaatsen. Omdat ik eerst even naar het toilet wilde, stuurde ze me naar boven en zei: "Pak dan maar deze kamer (de grote rode kamer). Wacht binnen maar, Dea komt binnen enkele minuutjes." Geen probleem voor mij.
Na mijn toiletbezoek zat ik om 12:57 in de kamer, had mijn kleren al uitgedaan, alles netjes opgehangen, en ging in mijn onderbroek op het bed zitten.
Maar om 13:10 werd er ineens op de deur geklopt, ging de deur open en tot mijn verbazing stond daar een donkere (en knappe) dame, die vroeg: "Zouden we van kamer kunnen ruilen? Kan jij naar hiernaast?"
Ik was verrast, maar stemde in en pakte mijn spullen. Terwijl ik mijn onderbroek op de gang stond, kwam ik een andere wandelaar tegen die blijkbaar mijn kamer wilde betreden. Op dat moment voelde ik me behoorlijk ongemakkelijk.
Als bodybuilder ben ik het gewend om in mijn onderbroek voor mensen te staan, maar in deze situatie, met een andere wandelaar in een kleine gang, in deze context, voelde dat niet goed. Dit was niet hoe ik me mijn bezoek had voorgesteld.
Kort daarna kwam Dea binnen, een prachtige en charmante vrouw. Tot mijn verrassing stelde ook zij een kamerwissel voor, omdat ze vond dat de kamer niet geschikt was. Toen ik haar mijn eerdere ervaringen vertelde, reageerde ze begripvol en gaf aan dit niet acceptabel te vinden. Ik hoorde haar op de gang het andere meisje ook meteen aanspreken. Het was prettig om te zien dat ze dit direct oppakte en ook bij de gastvrouw aankaartte.
De ontmoeting
Na deze onhandige start kon de date eindelijk beginnen. Een snelle wasbeurt aan de wastafel (jammer dat er geen doucheoptie was) en we konden aan de slag.
Dea ging er meteen voor en tongzoenen was vanaf het begin een vast onderdeel van onze ontmoeting. Hoewel ik ervan geniet om intens te zoenen, bracht haar techniek me terug naar mijn tienerjaren. Ze draaide vooral haar tong rond, zonder veel variatie. Hoewel dat op zich nostalgisch aanvoelde, heb ik haar techniek vaak subtiel overgenomen om het wat aangenamer en intenser te maken. Gelukkig was ze hierin flexibel en paste ze zich snel aan.
Dea is een opvallend mooie vrouw met een prachtig, strak en klein getraind lichaam. Haar uitstraling en manier van doen zorgden ervoor dat ik me snel ontspande. Ze begon met subtiele aanrakingen en kussen, en al snel ging ze aan de slag met mijn jongeheer. Haar techniek was uniek en fijn, en ze luisterde goed naar mijn wensen. Ik vertelde haar dat ik graag rustig opbouw om intens te eindigen, en dat begreep ze perfect.
Ze begon met zachtjes rijden en wisselden daarna verschillende standjes af, zoals missionaris, benen in de lucht, reverse cowgirl en mijn favoriet: doggy. Tussendoor heb ik haar ook verwend, wat ze zichtbaar kon waarderen. Al had ze wel aangegeven wat vermoeid te zijn, wat ik ook merkte aan haar bewegingen en gekreun, maar ze gaf toch haar volle inzet.
De tijd vloog voorbij, en voor ik het wist, waren we al 25 minuten verder. De laatste vijf minuten hebben we in zesde versnelling doorgebracht in doggy, wat leidde tot een geweldige climax. Het was intens en precies wat ik hoopte.
Conclusie
Hoewel mijn bezoek met wat ongemak begon, heeft Dea het helemaal goedgemaakt. Haar professionaliteit, schoonheid en begripvolle aanpak hebben me een geweldige ervaring bezorgd. Wat mij betreft is ze een echte topper. Ik voelde me na afloop niet leeg en vol spijt, zoals bij andere ontmoetingen, maar juist energiek en klaar voor de rest van de dag.
Ik kom zeker terug, en dan boek ik een langere afspraak. Dank je, Dea!