Recensie Dea, Private Girls, Wommelgem 4,70 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een feest om samen met haar te kunnen douchen.
Dat ze veel tattoo's heeft is algemeen geweten, maar toch niet echt mijn ding.

Is supervriendelijk en lief, vraagt wat je graag hebt. Ik kreeg gewoon overal kusjes op mijn lichaam, hoe zalig! Ook tongkussen was perfect.
Ze gaf ook heel de tijd zachte strelingen en knuffeltjes.
Voor mij is ze echt het voorbeeld van een perfecte GFE. Ik smolt in haar armen.
Het intieme dan: ongelofelijk teder en liefdevol, ik had het gevoel dat we al jaren met elkaar vrijen .
Na mijn explosie bleef ze nog een tijdje op me zitten en masseerde de kleine Bob met haar vaginale spieren om de laatste drupjes eruit te persen.
Gewoon magisch!

Is supervriendelijk en lief, vraagt wat je graag hebt. Ik kreeg gewoon overal kusjes op mijn lichaam, hoe zalig! Ook tongkussen was perfect.
Het intieme dan: ongelofelijk teder en liefdevol, ik had het gevoel dat we al jaren met elkaar vrijen .
Na mijn explosie bleef ze nog een tijdje op me zitten en masseerde de kleine Bob met haar vaginale spieren om de laatste drupjes eruit te persen.
Gewoon magisch!
Ben ook een fan!

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.private-girls.be/girl/dea/
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik moest in de buurt zijn en daarom een afspraak met haar gemaakt. Ik val op skinny girls met tattoos en kleine borstjes. Ze is niet mooi maar zeker niet lelijk. Kwestie van smaak dus. Eerst een wasje en toen begon ze al te tongzoenen, lekker. Op bed verder gedaan dan jasje aan voor een heerlijke pijpbeurt. Daarna geneukt en gebeft in verschillende posities. Lekker klaargekomen in mijn liefelings standje. Leuke date met een lekker ding. Als ik volgende keer in de buurt ben hoop ik dat ze vrij is voor een nieuw afspraakje!

Laatst bewerkt:

Gewoon magisch!

Wauw, mooie review. Dit is dus een plek waar je voor 30 minuten OOK waar voor je geld krijgt? Ik ga zeker eens passeren.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bezocht ik Dea bij Private Girls in Wommelgem, na alle lovende recensies die ik eerder had gelezen.
Het was mijn eerste keer bij PG, maar mijn bezoek begon op een nogal onhandige en vreemde manier.

De ontvangst
Ik had een afspraak om 13:00 en arriveerde vijf minuten eerder. De telefoniste ontving me vriendelijk en stelde voor om me in een kamer beneden te plaatsen. Omdat ik eerst even naar het toilet wilde, stuurde ze me naar boven en zei: "Pak dan maar deze kamer (de grote rode kamer). Wacht binnen maar, Dea komt binnen enkele minuutjes." Geen probleem voor mij.

Na mijn toiletbezoek zat ik om 12:57 in de kamer, had mijn kleren al uitgedaan, alles netjes opgehangen, en ging in mijn onderbroek op het bed zitten.
Maar om 13:10 werd er ineens op de deur geklopt, ging de deur open en tot mijn verbazing stond daar een donkere (en knappe) dame, die vroeg: "Zouden we van kamer kunnen ruilen? Kan jij naar hiernaast?"

Ik was verrast, maar stemde in en pakte mijn spullen. Terwijl ik mijn onderbroek op de gang stond, kwam ik een andere wandelaar tegen die blijkbaar mijn kamer wilde betreden. Op dat moment voelde ik me behoorlijk ongemakkelijk.

Als bodybuilder ben ik het gewend om in mijn onderbroek voor mensen te staan, maar in deze situatie, met een andere wandelaar in een kleine gang, in deze context, voelde dat niet goed. Dit was niet hoe ik me mijn bezoek had voorgesteld.

Kort daarna kwam Dea binnen, een prachtige en charmante vrouw. Tot mijn verrassing stelde ook zij een kamerwissel voor, omdat ze vond dat de kamer niet geschikt was. Toen ik haar mijn eerdere ervaringen vertelde, reageerde ze begripvol en gaf aan dit niet acceptabel te vinden. Ik hoorde haar op de gang het andere meisje ook meteen aanspreken. Het was prettig om te zien dat ze dit direct oppakte en ook bij de gastvrouw aankaartte.

De ontmoeting
Na deze onhandige start kon de date eindelijk beginnen. Een snelle wasbeurt aan de wastafel (jammer dat er geen doucheoptie was) en we konden aan de slag.

Dea ging er meteen voor en tongzoenen was vanaf het begin een vast onderdeel van onze ontmoeting. Hoewel ik ervan geniet om intens te zoenen, bracht haar techniek me terug naar mijn tienerjaren. Ze draaide vooral haar tong rond, zonder veel variatie. Hoewel dat op zich nostalgisch aanvoelde, heb ik haar techniek vaak subtiel overgenomen om het wat aangenamer en intenser te maken. Gelukkig was ze hierin flexibel en paste ze zich snel aan.

Dea is een opvallend mooie vrouw met een prachtig, strak en klein getraind lichaam. Haar uitstraling en manier van doen zorgden ervoor dat ik me snel ontspande. Ze begon met subtiele aanrakingen en kussen, en al snel ging ze aan de slag met mijn jongeheer. Haar techniek was uniek en fijn, en ze luisterde goed naar mijn wensen. Ik vertelde haar dat ik graag rustig opbouw om intens te eindigen, en dat begreep ze perfect.

Ze begon met zachtjes rijden en wisselden daarna verschillende standjes af, zoals missionaris, benen in de lucht, reverse cowgirl en mijn favoriet: doggy. Tussendoor heb ik haar ook verwend, wat ze zichtbaar kon waarderen. Al had ze wel aangegeven wat vermoeid te zijn, wat ik ook merkte aan haar bewegingen en gekreun, maar ze gaf toch haar volle inzet.

De tijd vloog voorbij, en voor ik het wist, waren we al 25 minuten verder. De laatste vijf minuten hebben we in zesde versnelling doorgebracht in doggy, wat leidde tot een geweldige climax. Het was intens en precies wat ik hoopte.

Conclusie
Hoewel mijn bezoek met wat ongemak begon, heeft Dea het helemaal goedgemaakt. Haar professionaliteit, schoonheid en begripvolle aanpak hebben me een geweldige ervaring bezorgd. Wat mij betreft is ze een echte topper. Ik voelde me na afloop niet leeg en vol spijt, zoals bij andere ontmoetingen, maar juist energiek en klaar voor de rest van de dag.

Ik kom zeker terug, en dan boek ik een langere afspraak. Dank je, Dea!

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Net terug van mijn eerste bezoek aan Dea. Helaas met gemengde gevoelens. Ik lees hierboven dat het precies een woelige dag is, misschien had het daarmee te maken en trof ik Dea op een slecht moment.

Ik had een afspraak gemaakt om 14:00 voor een uur. Iets voor 14 uur kom ik aan bij PG en wordt ontvangen door de gastvrouw die me meteen op een kamer op de gelijkvloers zet en een paar keer meldt dat het 'nog even zal duren'. Een beetje vreemd want ik ben mooi op tijd dus zou verwachten dat het toch niet zo lang kan duren. Uiteindelijk zit ik alleen op de kamer tot 14u30. Op dat moment komt Dea binnen. Ze excuseert zich voor de vertraging. Ze was even eten gaan halen en dat was uitgelopen (ze is ook gekleed in een jeans en pull dus duidelijk zo goed als rechtstreeks van de winkel naar de kamer gekomen). Ze vraagt of ik iets wil drinken (wat welkom is na een halfuur op de redelijk warme kamer) en voor hoe lang ik zou willen blijven. Ik geef aan dat ik graag een uur zou blijven en betaal 180 euro. Vervolgens gaat ze even weg om het geld weg te stoppen en een cola te halen terwijl ik mijn kleren uitdoe. Wanneer ze terugkomt, is het snel even douchen (alleeen) terwijl zij haar kleren uit doet. Dan meteen op bed begonnen met kussen, strelen en knuffelen.

Na een tijdje vraagt ze of ik twee keer kan klaarkomen of slechts één keer. Dat vind ik persoonlijk een vervelende vraag. Ik laat zoiets liever over aan het moment en het verloop van de date zelf. Ben ik geil genoeg om twee keer te komen? Prima. Lukt het slechts één keer of zelfs gewoon niet? (heb wat erectiestoornissen, ik werk eraan met een seksuologe) Ook prima! Ik vul de tijd heel graag met knuffelen, in elkaars armen liggen, kussen, beffen, vingeren.... Seks is zoveel meer dan gewoon penetratie en klaarkomen. Door al op voorhand een definitief getal op het aantal ejaculaties te moeten plakken, is er meteen een focus op klaarkomen en een soort prestatiedrang op de achtergrond. En het gevaar dat dit ook het einde van de afspraak gaat bepalen. Ik kies voor één keer (twee keer kunnen komen op een afspraak is momenteel nog zeldzaam, en wil dus zoals gezegd die prestatiedruk niet). Goed, we gaan over tot aftrekken, pijpen, body sliding en uiteindelijk intiem. Het voorspel is zalig, ze geeft zich volledig met kussen en knuffelen. Helemaal de intieme, trage, girlfriend opbouw waar ik van hou. Vervolgens langzaam naar intiem. Eerst zij on top, dan proberen we doggy, maar ik verlies al snel mijn erectie. Dea krijgt hem echter opnieuw op sterkte, waarna we opnieuw doggy proberen en ik nu snel klaarkom.

Waar ik voor vreesde komt vervolgens uit: gezien ik koos voor "één keer"' is dit ook zo goed als het einde van de afspraak. Ik krijg papieren doekjes om de condoom te verwijderen en vervolgens vraagt ze of ik nog een massage wil. Na de massage en wat small talk is het onmiddellijk richting douche om nog even te verfrissen. Wanneer ik op mijn gsm kijk bij het aankleden, staat het uur op 15u05. Ik heb dus 180 euro betaald om een half uur alleen op een kamer te zitten en een half uur door te brengen met Dea. Dit laat sowieso een slecht gevoel na bij het verlaten van het huis.

Herhalingsgevaar is dus helaas moeilijk te zeggen. Op zich is Dea lichamelijk helemaal mijn type. Ze geeft ook echt een girlfriend experience in de manier waarop ze knuffelt, kust en haar hele lichaam gebruikt tijdens het voorspel. Ik hou van dit soort opbouw en zij doet het fantastisch. Maar ik moet meer dan een uur rijden naar Wommelgem. Om twee uur heen en terug te reizen en 180 euro te betalen met het risico dat er maar een half uur van het betaalde uur volbracht wordt...

Misschien was het een chaotische dag, misschien was er (nog) geen voldoende klik. Alle zeer lovende recensies schetsen een heel ander beeld. Misschien moet ik het later nog eens een kans geven. Maar zoals gezegd is het wel een hele trip.

Ik zag op de site ook dat er maar 3 dames aanwezig zijn, waarschijnlijk zal het daar wel een druk bezette dag zijn voor haar vandaag.

Toen ik er vanmiddag was, gaf ze ook al aan wat moe te zijn. En ik kan me inbeelden dat heel de dag seksen wat energie kost.

Soit, voor mij zéér groot herhalingsgevaar. Maar zo zie je maar hoe op 1 dag een ervaring voor de ene helemaal anders kan zijn dan voor de andere.

Sorry... maar als zij dan vraagt één keer of twee? Antwoord dan gewoon twee! Zaak opgelost! (je moet dus geen 2 keer... je mag!)
ik weet op voorhand dat mij dat hoogstwaarschijnlijk niet zal lukken. Ze beschreef 'één keer' ook als trager, meer opbouwend, wat dus exact is wat ik wil. Twee keer zou dan waarschijnlijk in tegenstelling dan snel toewerken zijn naar een eerste orgasme, wat niet mijn ding is.

maar ik verwacht dan wel dat we effectief een uur in elkaars gezelschap kunnen zijn, ook al kan ik maar één keer komen. Zoals gezegd geniet ik ook van allerlei andere dingen die niet per sé penetratieseks zijn dus voor mij prima om op zo'n manier de tijd te vullen. Maar na een half uur al moeten douchen terwijl ik betaald heb voor een uur... dat voelt slecht.

Ik kan vermoeidheid op een drukke dag ook begrijpen. Maar dat kan dan besproken worden. Ofwel de prijs veranderen naar effectief maar een half uur, ofwel toch een vol uur maar dan bijvoorbeeld met langer knuffelen. Eventueel ik die haar even masseer...

Laatst bewerkt:
Sorry... maar als zij dan vraagt één keer of twee? Antwoord dan gewoon twee! Zaak opgelost! (je moet dus geen 2 keer... je mag!)
Sorry maar das bullshit. Klant kan hier niets verweten worden.

Je betaalt bij een dame voor tijd, niet voor hoeveel keer je kan spuiten.

Los van de omstandigheden, heeft ze uiteindelijk voor een uur geïnd en maar een half uur service geleverd.
Ze had zelf kunnen aanbieden om een klein deel terug te betalen als geste, bvb een omgerekend kwartiertje, of de tijd volmaken met naspel.

Sorry maar das bullshit. Klant kan hier niets verweten worden.

Je betaalt bij een dame voor tijd, niet voor hoeveel keer je kan spuiten.

Los van de omstandigheden, heeft ze uiteindelijk voor een uur geïnd en maar een half uur service geleverd.
Ze had zelf kunnen aanbieden om een klein deel terug te betalen als geste, bvb een omgerekend kwartiertje, of de tijd volmaken met naspel.
Ach jullie stonden allemaal te heet gisteren. Ik had om 10 uur gebeld en was ze was pas vrij om 15uur. Ben dan wel niet geweest maar het was er wss veel te druk. Jullie kunnen wel zagen hoor perfecte jongens.

Ach jullie stonden allemaal te heet gisteren. Ik had om 10 uur gebeld en was ze was pas vrij om 15uur. Ben dan wel niet geweest maar het was er wss veel te druk. Jullie kunnen wel zagen hoor perfecte jongens.

Dat verklaart exact wat ik zei hé. Weinig meisjes aanwezig, dus zij had het heel druk. Combineer dat met misschien wat vermoeidheid van de feestdagen..

Ik had zelf gebeld om 11u30 voor om 13u binnen te springen, dat lukte nog.

In elk geval: voor mij zeker voor herhaling vatbaar.

Terug
Bovenaan Onderaan