Gino1964
Newbie
- 22
- 15/05/23
- 27
Inderdaad Dea is een hele mooie en goede dameBen dit jaar diverse keren bij Dea geweest (nu jammer genoeg weer tijdje geleden). Over haar wil ik zeker wat kwijt. Ze is een van de allerbeste dames die ik ooit bezocht heb. Superlekker lijf. Mooie tattoos. Fijne lingerie. En de seks is meer dan geweldig. Als je ze een klik voelt laat ze zich echt gaan. Elke keer ik bij haar was kwam ze meerdere keren klaar. En ze is een squirtertje. Bij haar heb je ook gevoel dat ze enorm veel van seks houdt. En bovendien intelligent; elke keer interessante babbel gehad. Heb ongelofelijke momenten met haar beleefd; ging echt met gevoel van 'wauw' naar huis.
Dea is inderdaad een mooi en lief meisjeBen dit jaar diverse keren bij Dea geweest (nu jammer genoeg weer tijdje geleden). Over haar wil ik zeker wat kwijt. Ze is een van de allerbeste dames die ik ooit bezocht heb. Superlekker lijf. Mooie tattoos. Fijne lingerie. En de seks is meer dan geweldig. Als je ze een klik voelt laat ze zich echt gaan. Elke keer ik bij haar was kwam ze meerdere keren klaar. En ze is een squirtertje. Bij haar heb je ook gevoel dat ze enorm veel van seks houdt. En bovendien intelligent; elke keer interessante babbel gehad. Heb ongelofelijke momenten met haar beleefd; ging echt met gevoel van 'wauw' naar huis.
Laatst bewerkt: