Voila, mijn laatste bezoek voor dit jaar... en ik ga proberen als voornemen mijn centen voortaan aan andere dingen te spenderen...
Het begint duur te worden om je kwakje kwijt te geraken. Er zijn andere manieren om van de druk in de onderbuik af te geraken die beterkoop zijn.
Maar dat gezegd zijnde... een goed voornemen voor 2024 en de rest van mijn leven. Het was leuk met fijne ervaringen en zeer fijne ervaringen.
Wat betreft mijn bezoekje aan Dea...
Het snoetje is minder mijn ding maar voor de rest is dit gewoonweg een super dame. Fysiek, de body is fantastisch, alles in juiste proportie, mooie borsten, mooie poep, lekker slank. Mooie tattoos. Een zijdezachte huid.
Qua GFE... ja, zo zou het altijd moeten zijn. Lekker knuffelen, strelen, zacht, en veel kussen (OK geen tongzoen maar dat heb ik liever niet) op de mond, je nek, overal waar ze aan kan. Yep, GFE zoals je moet.
Teasen, spelen, plagen, sensueel aankijken,...allerlei manieren waarop ze over je, langs je, tegen je ... aan zit te rijden.
En dan eventje oraal met condoom. Daar deed ze even iets dat ik dacht... oei, als je dat nog een paar seconden aanhoudt dan spuit ik dat zakje al vol... Zowat de eikel schuin in de mond nemen, de eikel wat in de wang en dan met de tong onderaan de eikel likken... dat wat hot.
Condoompje zat er al op, even wat glijmiddel aan de poes en dan hops erin.
Kleine lipjes zijn wat groter, ben ik niet zo fan van maar hop dat ging er vlot in.
Zij on top en dan over je hangen, rechtop zitten, schuin, je komen kussen, Wat trager, wat sneller. En ja, dan geef ik me gewonnen. Ze bleef na de explosie er nog even op zitten en dan met de kutspiertjes mijn penis nijpen... Wat wil je meer.
Dea, het was top. Super meid.