Roxas
Meubelstuk
ALs dat het respect is dat hij heeft voor dvp´s verwonderd het mij dat er nog dames hem willen ontvangen.Dan ook nooit meer klagen als het niet naar je zin is![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenALs dat het respect is dat hij heeft voor dvp´s verwonderd het mij dat er nog dames hem willen ontvangen.Dan ook nooit meer klagen als het niet naar je zin is![]()
Een dvp daarentegen hoeft alleen maar haar benen te spreiden wat een kunst zeg.![]()
Hangt echt sterk af van de dames die je bezoektVroeger was het een soort van roeping als een dame voor dat vak koos.
Ze hield van seks en ging graag met mannen om leuke gesprekjes en erg sociaal
Tegenwoordig is het alleen voor de centen
Misschien dat de dames die hij bezoekt en waarbij hij dus eerst ook probeert af te dingen (volgens hijzelf) sowieso slechte service geven in de hoop dat hij niet meer terugkomt als klant.Dat is niet waar en dat weet je best! Seks is meer dan alleen je benen spreiden.
Bijgevoegde reactie is van een mede dvp op mijn Instagram verhaal. Punt bewezen door meneer respectloos van paar pagina's terug.Misschien dat de dames die hij bezoekt en waarbij hij dus eerst ook probeert af te dingen (volgens hijzelf) sowieso slechte service geven in de hoop dat hij niet meer terugkomt als klant.
Het feit dat hij zoveel slechts te vertellen heeft en geen goed woord over dvps te zeggen heeft doet mij vermoeden dat hij altijd slechte dates heeft.
Als je altijd slechte ervaringen hebt moet je misschien eens te rade gaan bij jezelf.
Maar bon, das maar assumptie hé van mijn kant.
Weet niet waar jij dan precies uithangt...Vroeger was het een soort van roeping als een dame voor dat vak koos.
BWAHAHAHAHA! Ja hoor, vroeger werd een meisje prostituee omdat het haar levensdroom was, dat had ze al gewild sinds ze een kleine meid was: wildvreemde kerels neuken. Deden ze totaal niet voor het geld, maar omdat ze geen genoeg konden krijgen van pik.Vroeger was het een soort van roeping als een dame voor dat vak koos.
Die klanten verkloten het voor iedereen. Als je net zulke respectloze klant voor je gehad hebt. Gaat haar zin in sex over zijn. Wat dat begrijpbaar is.Bijgevoegde reactie is van een mede dvp op mijn Instagram verhaal. Punt bewezen door meneer respectloos van paar pagina's terug.
Het is mooi om te lezen dat het gedrag van sommige klanten er voor zorgen dat de prijs voor iedereen omhoog gaat. Omdat dvp´s marignale klanten willen mijden.
en dat ben jij natuurlijk wel, toch?moet je natuurlijk zelf ook 'man' genoeg zijn tussen de lakens...
Er zijn er hier wel die dat weten maar die houden zich wijselijk op de vlakte.en dat ben jij natuurlijk wel, toch?
Wat ik bedoel... dat je dat met een 'snelle wip' van 15-20 min alvast NIET zal ervaren!en dat ben jij natuurlijk wel, toch?
Ik denk dat je beter gewoon naar de grote steden kan rijden voor een dagje dvp's, Rotterdam, Den Haag of AmsterdamIk ga mijn blik weer verleggen naar privehuizen. Nu woon ik in Flevoland en heb geen zin om het hele land door te rijden voor een bezoekje aan een privehuis. Wie info heeft voor mij over privehuizen moge dat hier of per PM doen.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik vind het een vreemde uitspraak voor iemand die van een uitkering leeft. (Volgens eigen zeggen van @Roxas)
dat dvp´s meer vragen bepaalde klanten te mijden. Kan ik verstaan. Niemand wil als stront behandeld worden. Maar andere klanten gaan niet blijven meer en meer betalen voor een ander zijn gedrag. Geef hem zijn geld terug smijt hem buiten blokkeer hem en gedaan.@Roxas
Leg dan eens uit wat daar mooi aan is, niets toch?
Absoluut niet, jij mag ook je mening geven, alleen het was niet duidelijk dat je eigenlijk niet mooi bedoelde.dit is persoonlijk moet ik omdat ik een uitkering heb mijn mond houden mss als het over geld gaat en de grote verstandige laten praten?
Laat er nu genoeg meiden zijn die wel een echte passie voor het vak hebben. Ja, er zijn echt meiden die 'wildvreemde kerels neuken' als een levensdroom hebben.BWAHAHAHAHA! Ja hoor, vroeger werd een meisje prostituee omdat het haar levensdroom was, dat had ze al gewild sinds ze een kleine meid was: wildvreemde kerels neuken. Deden ze totaal niet voor het geld, maar omdat ze geen genoeg konden krijgen van pik.
Waar halen ze wereldvreemde kerels als jij vandaan?![]()
Ik zeg niet dat je je mond moet houden, maar ik vind het wel vreemd dat juist iemand met een minimum inkomen, iedere keer maar die hoge prijzen goed praat van de dames.Absoluut niet, jij mag ook je mening geven, alleen het was niet duidelijk dat je eigenlijk niet mooi bedoelde.
Ik denk dat iedereen prima in staat is zelf te kiezen hoe ze het geld willen uitgeven. Ik snap eigenlijk ook niet het geklaag van sommige mannen hier. Het is niet dat er een tekort is aan leuke dames. Er zijn dames te vinden in elke prijsklasse. Wil je meer uitgeven, prima. Wil je minder uitgeven, prima.Ik zeg niet dat je je mond moet houden, maar ik vind het wel vreemd dat juist iemand met een minimum inkomen, iedere keer maar die hoge prijzen goed praat van de dames.
Vergeet niet, dat als een dame per uur € 200,00 vraagt, dit voor jou een half weekinkomen is (uitgaande van een netto uitkering van € 1500,00 a € 1600,00) vind je dat dan in verhouding staan?
Ik zie meer berichten voorbij komen over dat er geklaagd zou worden door Jan en alleman dan dat er daadwerkelijk wordt geklaagd hierIk snap eigenlijk ook niet het geklaag van sommige mannen hier.
Dus als een buurjongen een lawinepijl afsteekt in het portiek en 20 bewoners klagen dan zeg jijIk zie meer berichten voorbij komen over dat er geklaagd zou worden door Jan en alleman dan dat er daadwerkelijk wordt geklaagd hier
Dan zeg ik: Welke klootzak heeft die lawinepijl afgestoken.Dus als een buurjongen een lawinepijl afsteekt in het portiek en 20 bewoners klagen dan zeg jij
"ik zie meer berichten dat er geklaagd wordt over lawinepijlen in het portiek dan dat er daadwerkelijk worden afgestoken hier in de flat"
;-)
Begin jij alvast met het 'goede voorbeeld' te geven! Haha!Ik voorzie een toekomst met minder hoeren en meer rukkers dan ooit alles wijst die richting uit.![]()