Het klote is dat er ook exemplaren zijn die minder goed zijn en die ook de hoofdprijs vragen
Ben ik met je eens. Ik zit er totaal niet mee als het eens minder is dan gedacht. I zou ermee gaan zitten als ik om en of andere domme reden dan toch telkens terug zou gaan.
Als het eens zwaar ondermaats is dan is er altijd wel iets dat heel grappig is aan de hele situatie waardoor ik het toch gaaf vind te hebben meegemaakt.
, en dit is nou net een zeer ontransparant vakgebedied
Zo'n supergoed forum als wij vol pennen maakt het ondoorzichtige transparant voor de aarzelende wandelaar ;-)
Over voetballers kunnen we zeggen wat we willen, maar hun prestaties zijn tenminste uitgebreid gedocumenteerd
De kijker aan de buis krijgt de indruk dat het heel goed en spectaculair is allemaal door de commentatoren die het intussen beschrijven alsof er echt wat gebeurt en door de knappe cameravoering met wisselen tussen invalshoeken, inzoomen, meebewegen.
Zou je dat weglaten en vanuit een hoek zonder geouwehoer kijken, dan zou je onmiddellijk zien hoe stomvervelend het allemaal is, op een enkele geniale passeerbeweging en toevalstreffer na die je dan net niet goed kunt zien.
Bij een echt goeie dvp is er geen commentaarstem, geen spectaculaire cameravoering en toch is het een hele belevenis. Dat mag gerust wat kosten.
Dus ja, er zijn dames die heel heel heel goed zijn in hun werk en daar denk ik niet lichtzinnig over, maar dat staat los van de prijzen die ik soms zie.
Die prijzen zeggen niks, je gaat erop af en betaalt het of je gaat elders of je pakt de handzalf ;-)
Vrije keuze.
terwijl iedereen weet dat je niet zomaar een goede profvoetballer wordt. .
Je bent het of niet en je krijgt kansen of niet en je hebt geluk of je wordt in een wedstrijd kapotgeschopt en dan ben je een van de talloos velen die het net niet werden maar het best hadden gekund. Haal je het dan zorgen de persmensen de sponsoren en het makke idolate publiek ervoor dat je vanzelf een Hele Grote lijkt te zijn
Daarbij vergeleken is een hele goede dvp van een klasse daar ver boven toch!
Mogelijk niet zo goed als Verstappen maar goed, we hebben het niet serieus over sport maar over dvp's.