De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geld wordt/werd behoorlijk bijgedrukt
Geld wordt al lang niet meer 'bijgedrukt'! Die tijden zijn voorbij...
Nu keren de centrale banken zelfs massaal hun kar... met het stoppen van aankopen van obligaties... en zelfs op verval hun geld te innen! Dit is net het OMGEKEERDE van geldcreatie... dit is massale monetaire verkrapping! De tijd van 'gratis geld' (en nulrentes) is voorbij...

Al lang , hahaa.
Zolang jij niet in die computers kan kijken wat ze precies uitspoken.
Obligaties opkopen van landen door de ecb is ook een soortvanbijdrukken,alleen wordt het geld niet letterlijk gedrukt ,maar boekhoudkundig afgehandeld.
Het meeste geld wordt zowieso niet gedrukt.

Sinds de rente echt verhoogd wordt proberen ze het tegen te gaan en verkrapping toe te passen,naar mijn inziens niet hard genoeg.
Maarre ja dan gaan er weleens hele hoop op de bek vallen!!

Alleen dat hoort ook bij een gezonde economie, wat de meeste vergeten zijn!

Sinds de rente echt verhoogd wordt proberen ze het tegen te gaan en verkrapping toe te passen,naar mijn inziens niet hard genoeg.
Maarre ja dan gaan er weleens hele hoop op de bek vallen!!

Alleen dat hoort ook bij een gezonde economie, wat de meeste vergeten zijn!
Dat is nu net het probleem...
De centrale banken moet verkrappen... om de inflatie te bestrijden. Maar... overheden, bedrijven en vele particuleren zitten tot over hun oren in de schulden...

Als dan de rente omhoog gaat...

Dat is nu net het probleem...
De centrale banken moet verkrappen... om de inflatie te bestrijden. Maar... overheden, bedrijven en vele particuleren zitten tot over hun oren in de schulden...

Als dan de rente omhoog gaat...
Goed draaiende landen kunnen best wat schuld verdragen. Nederland staat er niet slecht bij. Bedrijven zijn tijdens corona zo gepamperd en gestut dat er weinig omvielen en die achterstand kan nu worden ingehaald. Wat men ook wel "dor hout" noemt dat eens mag omkieperen om plaats te maken voor de jonge ondernemende scheuten die snel willen groeien en mankracht zoeken. Particulieren die tijdens de bijna-nul rente maximaal hebben geleend moeten ook maar op de blaren zitten. Als je oud genoeg bent om met een eigen bankrekening zelf je uitgaven te doen kun je ook nadenken over rente.

Gemiddelde netto maandwedde in BE 2550 euro.

1/4 is iets meer dan 600 euro.
gemiddelde uurprijs lijkt me 150/200 als ik de prijzen hier in BE bekijk.
Heel ver van 1/4 van gemiddeld maandsalaris dus😉

Wat je dus eigenlijk schrijft is dat iemand met 1 klant per week. Vooruit ook nog onkosten van de kamer. 2 klanten per week een normaal maandsalaris van iemand anders zou moeten kunnen verdienen.

Wat je dus eigenlijk schrijft is dat iemand met 1 klant per week. Vooruit ook nog onkosten van de kamer. 2 klanten per week een normaal maandsalaris van iemand anders zou moeten kunnen verdienen.
Volgens mij schrijft hij dat nergens.

Stel je voor dat klanten als groep zouden kunnen/mogen bepalen wat de leverancier van de dienst 'moet kunnen verdienen'.

Dan zou het leuk zijn als fans van een voetbalsportclub zoals het Ajax na weer een verloren wedstrijd zouden gaan bepalen wat de miljoenen verdienende spelers die maand als salaris verdienen ;-) (of moeten inleveren).

Waar haal jij dat uit? Ik reageer gewoon op die post waarin iemand beweerd dat dvps 1/4 maandsalaris als uurprijs vragen en wil aantonen dat dat niet zo is

Volgens mij is de hele discussie begonnen met de advertentie van Sissel, die € 500 per uur vraagt.
maar vind jij dus dat indien één vrouw €500 per uur rekent, dat deze reactie opgaat?
Dart schreef heer @Bernardus helemaal niet!

Volgens mij schrijft hij dat nergens.

Stel je voor dat klanten als groep zouden kunnen/mogen bepalen wat de leverancier van de dienst 'moet kunnen verdienen'.

Dan zou het leuk zijn als fans van een voetbalsportclub zoals het Ajax na weer een verloren wedstrijd zouden gaan bepalen wat de miljoenen verdienende spelers die maand als salaris verdienen ;-) (of moeten inleveren).
Dvp's vergelijken met voetballers is een absurde vergelijking voetballers hebben nog een beetje talent want je wordt niet zomaar een voetballer. Een dvp daarentegen hoeft alleen maar haar benen te spreiden wat een kunst zeg. 🤣

Maar het
maar vind jij dus dat indien één vrouw €500 per uur rekent, dat deze reactie opgaat?
Dan zou ze in ieder geval wel met twee klanten per week een "normaal" salaris kunnen verdienen.
Waar haal jij dat uit? Ik reageer gewoon op die post waarin iemand beweerd dat dvps 1/4 maandsalaris als uurprijs vragen en wil aantonen dat dat niet zo is
Volgens mij beweert @Weetallesbeter dat helemaal niet, het gaat over Sissel.

Dvp's vergelijken met voetballers is een absurde vergelijking voetballers hebben nog een beetje talent want je wordt niet zomaar een voetballer. Een dvp daarentegen hoeft alleen maar haar benen te spreiden wat een kunst zeg. 🤣
Dat ben ik nou eens totaal niet met je eens.

Voetballen stelt maar heel weinig voor, er zijn talloze voetballers en dat er een kleine groep is die superveel verdient is net zo gek als dat er miljoenen meisjes zijn die leuk kunnen zingen maar de marketing heeft slechts behoefte aan een handjevol superberoemde zangeressen om geld aan te verdienen.

Een dvp die er niks van bakt kan gaan liggen en sommige klanten komen dan nog eens en gaan daarna elders. De echt goede zijn in staat in een intieme sfeer de klant het gevoel te geven dat hij het gewéldig doet ("ik heb haar echt laten genieten ze werd nat tot en met") en dat kunnen er niet veel.

Die een super ervaring kunnen geven kunnen ook meer per uur vragen en flink sparen voor later.

Een dvp die er niks van bakt kan gaan liggen en sommige klanten komen dan nog eens en gaan daarna elders. De echt goede zijn in staat in een intieme sfeer de klant het gevoel te geven dat hij het gewéldig doet ("ik heb haar echt laten genieten ze werd nat tot en met") en dat kunnen er niet veel.

Die een super ervaring kunnen geven kunnen ook meer per uur vragen en flink sparen voor later.
Dat is ook kunst ja waarschijnlijk hebben ze hier jaren naar toe gewerkt om het te perfectioneren moet zwaar geweest zijn.🤣

Dat ben ik nou eens totaal niet met je eens.

Voetballen stelt maar heel weinig voor, er zijn talloze voetballers en dat er een kleine groep is die superveel verdient is net zo gek als dat er miljoenen meisjes zijn die leuk kunnen zingen maar de marketing heeft slechts behoefte aan een handjevol superberoemde zangeressen om geld aan te verdienen.

Hoeveel heb je haar betaald je hele maandsalaris? Anders wordt ze niet nat denk ik.😁

Dat is ook kunst ja waarschijnlijk hebben ze hier jaren naar toe gewerkt om het te perfectioneren moet zwaar geweest zijn.🤣
Gryphon heeft op zich gelijk dat er dames zijn die echt heel heel goed zijn in hun werk.

Het klote is dat er ook exemplaren zijn die minder goed zijn en die ook de hoofdprijs vragen, en dit is nou net een zeer ontransparant vakgebedied waarin dit moeilijk inzichtelijk is te maken. Over voetballers kunnen we zeggen wat we willen, maar hun prestaties zijn tenminste uitgebreid gedocumenteerd waardoor we nog een serieuze poging kunnen wagen te bepalen wie "goed" zijn en wie niet. Daarin valt ook nog van alles te discussiëren, dat weet ik, maar dat de prestaties van Lionel Messi (of Tommy Beugelsdijk) inzichtelijker zijn dan die van Priscilla van Huize de Neuker in Otterlo lijkt me evident.

Dus ja, er zijn dames die heel heel heel goed zijn in hun werk en daar denk ik niet lichtzinnig over, maar dat staat los van de prijzen die ik soms zie.

Laatst bewerkt:
Gryphon heeft op zich gelijk dat er dames zijn die echt heel heel goed zijn in hun werk.

Het klote is dat er ook exemplaren zijn die minder goed zijn en die ook de hoofdprijs vragen, en dit is nou net een zeer ontransparant vakgebedied waarin dit moeilijk inzichtelijk is te maken. Over voetballers kunnen we zeggen wat we willen, maar hun prestaties zijn tenminste uitgebreid gedocumenteerd waardoor we nog een serieuze poging kunnen wagen te bepalen wie "goed" zijn en wie niet. Daarin valt ook nog van alles te discussiëren, dat weet ik, maar dat het de voetbalprestaties van Lionel Messi (of Tommy Beugelsdijk) inzichtelijker zijn dan die van Priscilla van Huize de Neuker in Otterlo lijkt me evident.

Dus ja, er zijn dames die heel heel heel goed zijn in hun werk en daar denk ik niet lichtzinnig over, maar dat staat los van de prijzen die ik soms zie.
Elke prostituee kan goed zijn in haar werk ze dat wilt is echt niet bijzonder hoor. Gryphon vergelijkt dvp's met profvoetballers terwijl iedereen weet dat je niet zomaar een goede profvoetballer wordt. Een topsporter met een hoer vergelijken komop zeg het moet niet gekker worden.

Het klote is dat er ook exemplaren zijn die minder goed zijn en die ook de hoofdprijs vragen
Ben ik met je eens. Ik zit er totaal niet mee als het eens minder is dan gedacht. I zou ermee gaan zitten als ik om en of andere domme reden dan toch telkens terug zou gaan.
Als het eens zwaar ondermaats is dan is er altijd wel iets dat heel grappig is aan de hele situatie waardoor ik het toch gaaf vind te hebben meegemaakt.

, en dit is nou net een zeer ontransparant vakgebedied
Zo'n supergoed forum als wij vol pennen maakt het ondoorzichtige transparant voor de aarzelende wandelaar ;-)

Over voetballers kunnen we zeggen wat we willen, maar hun prestaties zijn tenminste uitgebreid gedocumenteerd
De kijker aan de buis krijgt de indruk dat het heel goed en spectaculair is allemaal door de commentatoren die het intussen beschrijven alsof er echt wat gebeurt en door de knappe cameravoering met wisselen tussen invalshoeken, inzoomen, meebewegen.
Zou je dat weglaten en vanuit een hoek zonder geouwehoer kijken, dan zou je onmiddellijk zien hoe stomvervelend het allemaal is, op een enkele geniale passeerbeweging en toevalstreffer na die je dan net niet goed kunt zien.
Bij een echt goeie dvp is er geen commentaarstem, geen spectaculaire cameravoering en toch is het een hele belevenis. Dat mag gerust wat kosten.

Die prijzen zeggen niks, je gaat erop af en betaalt het of je gaat elders of je pakt de handzalf ;-)
Vrije keuze.
terwijl iedereen weet dat je niet zomaar een goede profvoetballer wordt. .
Je bent het of niet en je krijgt kansen of niet en je hebt geluk of je wordt in een wedstrijd kapotgeschopt en dan ben je een van de talloos velen die het net niet werden maar het best hadden gekund. Haal je het dan zorgen de persmensen de sponsoren en het makke idolate publiek ervoor dat je vanzelf een Hele Grote lijkt te zijn:LOL:
Daarbij vergeleken is een hele goede dvp van een klasse daar ver boven toch!
Mogelijk niet zo goed als Verstappen maar goed, we hebben het niet serieus over sport maar over dvp's.

Laatst bewerkt:
De kijker aan de buis krijgt de indruk dat het heel goed en spectaculair is allemaal door de commentatoren die het intussen beschrijven alsof er echt wat gebeurt en door de knappe cameravoering met wisselen tussen invalshoeken, inzoomen, meebewegen.
Zou je dat weglaten en vanuit een hoek zonder geouwehoer kijken, dan zou je onmiddellijk zien hoe stomvervelend het allemaal is, op een enkele geniale passeerbeweging en toevalstreffer na die je dan net niet goed kunt zien.
Bij een echt goeie dvp is er geen commentaarstem, geen spectaculaire cameravoering en toch is het een hele belevenis. Dat mag gerust wat kosten.
blijkbaar ben je geen voetbal liefhebber.
Je kan wel degelijk het verschil zien tussen iemand die er niks van kan (weten ze bij Ajax inmiddels ook alles van) en van iemand die goed is, dat zijn vaak kleine dingen zoals balaanname, techniek, inzicht, fysiek etc.

Ik zit er totaal niet mee als het eens minder is dan gedacht. I zou ermee gaan zitten als ik om en of andere domme reden dan toch telkens terug zou gaan.
Ik heb wel meegemaakt dat er de tweede keer dingen mogelijk waren die de eerste keer niet mogelijk waren, soms moet je even wennen aan elkaar, dat had ik dan goed ingeschat ;)

Mijn betoog was niet bedoeld om de voetbalsport op te hemelen. Ik ben dan ook niet degene die hun salarissen bepaalt en betaalt, dat zijn, als het goed is, mensen die het vertoonde spel los zien van wat de commentatoren zeggen.

Hoe dan ook, met of zonder commentaar is zichtbaar waarom een Haaland meer verdient dan een Weghorst. Al hun professionele wedstrijden zijn gewoon terug te kijken. Een forum als dit doet een dappere poging de vaardigheden van sekswerkers inzichtelijk te maken, maar die ene (uiterst persoonsgebonden) review die een dame soms heeft is natuurlijk niet te vergelijken met de statistieken die we van voetballers kunnen terugvinden.

laatst had ik een afspraak met een 35 jarige vrouw voor 150 euro
Daar aangekomen vertelde de dame mij dat ze een leeftijdsgrens hanteerde tot 55 jaar , maar omdat ik er netjes en verzorgd uitzag mocht ik wel seks met haar hebben maar zoenen kon niet meer en de prijs werd 200 euro Je hele leven zorg je voor hun inkomen en dan ben je opeens te oud. ik was pissig en heb me omgedraaid en de deur zo hard achter me dicht geknalt dat ik gerinkel hoorde. ik heb niet omgekeken

Ja joh.

Persoonlijk vindt ik dat de sfeer of ervaring al helemaal uit is wanneer er meteen een menukaart gepresenteerd wordt met alle "extra prijzen" en het intussen een standaard is geworden om "zoveel mogelijk" geld uit de zakken van een klant te trekken.

Niet zo lang geleden zijn kameraden en ik ergens langsgeweest - dat was ooit vroeger een uitstekende tent. En dan bedoel ik echt dat je je lol op kon voor amper € 350 incl eten, drinken en keuze uit 5 dames. Je hebt het dan over kwalitatief eten bereid door een chefkok. Nu is dat opgewarmd middels de magnetron. Dat is nu veranderd en hoe. De hele sfeer is er naar mijn inziens ook uit en het lijkt wel alsof vrouwen getrained ook worden met binnenkomst, wanneer men naakt op bed ligt maar ook de truucs die uit de kast getrokken kunnen worden.

Bedoel niemand is vies van een goede partij - er mag best voor betaald worden, maar lever dan ook de service. Wat er de laatste jaren aan de gang is is gewoon helemaal niets meer. En dan vindt men het gek dat er een leegloop van klanten of clubs in het algemeen is.

Laatst bewerkt:
Er zijn overeenkomsten sommige dvp's spelen ook graag met ballen.🤣
Ik kan me ook voorstel 150 euro te betalen voor een meisje van 18-25jr.
Nou, als 65 plusser wordt ik niet echt opgewonden van zo,n meid die mijn kleindochter kon zijn. 40 is voor mij de minimum leeftijd Na de 50 zijn die vrouwen vaak in de overgang en hebben dan geen behoefte meer aan seks, maar voor brood op de plank moeten ze wel. Niet veel aan dan ,dus die dames mijd ik . Soms zijn er uitzonderingen
Er zijn overeenkomsten sommige dvp's spelen ook graag met ballen.🤣
Klopt of ze stoppen jouw hele zak in hun mond.
sommigen bijten dan ook nog

Het klote is dat er ook exemplaren zijn die minder goed zijn en die ook de hoofdprijs vragen, en dit is nou net een zeer ontransparant vakgebedied waarin dit moeilijk inzichtelijk is te maken. Over voetballers kunnen we zeggen wat we willen, maar hun prestaties zijn tenminste uitgebreid gedocumenteerd waardoor we nog een serieuze poging kunnen wagen te bepalen wie "goed" zijn en wie niet. Daarin valt ook nog van alles te discussiëren, dat weet ik, maar dat de prestaties van Lionel Messi (of Tommy Beugelsdijk) inzichtelijker zijn dan die van Priscilla van Huize de Neuker in Otterlo lijkt me evident.

Er wordt hier op dit forum genoeg geluld en gereviewed dus om nou te zeggen dat de prestaties van de dames niet uitgebreid gedocumenteerd zijn? 😉

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan