De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik begrijp niet dat mensen zoveel betalen voor een DVP. Zijn soms achterlijke bedragen maar dat wordt gewoon betaald. Zijn ze dan zo gefrustreerd dat ze 200 euro betalen voor een half uurtje. Half uur sex vind ik ook niks. Meestal is het nog korter , uitkleden aankleden . Het is gewoon snel een wippie en weg ben je weer. Snelle afwerksex.
Ik ben niet eens bereid om €200 voor een uur neer te leggen, laat staan voor een half uur.
Ongetwijfeld zullen er mannen zijn die in de kortst mogelijke tijd aan hun hoogtepunt willen komen, ieder zijn voorkeur...

Een halfuur is idd (veel) te kort! En... blijkt dus dat ook de meeste DVP's dat zien als een 'afwerknummertje'! Je krijgt waar je voor betaald!
Inderdaad sommige damens zien een half uur al als een afwerknummertje laatst zij er eentje na 20 min dat ik moest komen en dan verwachten dat je de volgende keer terug komt .
Van 20 min maken ze 15 min en van 30 min maken ze 20 min en van 60 min is t 45 min
een timmerman politieagent bouwvakker vraagt niet zoveel per uur. Het slaat door de prijzen. Een oplossing . Allemaal een tijdje niet wandelen
Het zal moeten vaste dames zijn met vakantie tot midden januari en als ze nog terug komen?

Laatst bewerkt:
Inderdaad sommige damens zien een half uur al als een afwerknummertje laatst zij er eentje na 20 min dat ik moest komen en dan verwachten dat je de volgende keer terug komt .
Van 20 min maken ze 15 min en van 30 min maken ze 20 min en van 60 min is t 45 min
In de realiteit krijg je bijna nooit de tijd waar je voor betaald hebt daarom ook zo goedkoop mogelijk wandelen en nooit te veel betalen is anders weggegooid geld.

Ze maken vanzelf hun markt kapot, maar dat merken ze pas wanneer het te laat is en de meeste zijn afgehaakt.

Dan begint het moeilijke je vaste klanten terug te krijgen.

Maar dat is niet alleen in deze branche maar is vele waar door de hoge prijzen het terug loopt
Blijkbaar betalen genoeg mannen de hoge prijzen, anders gaan ze niet door.
Met hoog bedoel ik 200 of meer voor een uurtje.
150 euro vindt ik acceptabel.
Ook de dames achter de ramen zetten tegenwoordig in op 200 of hoger , maar vaak weet ik ze te overtuigen dat mijn max 150 en gaan ze overstag, maar helaas niet altijd.

Degenen die lang blijven, zorgen ervoor dat ze een goede ervaring bieden en klanten komen terug, zelfs voor een hoge prijs. Het zijn die bezoekers (vaak illegaal werkend) die veel vragen en slechte service bieden. En bij hun volgende bezoek krijgen ze een nieuw profiel, een nieuwe foto en herhalen ze de oplichterij. Het kost veel mensen aanvankelijk wat verlies om dit te beseffen. Ik ga nu alleen nog naar degenen die ik van tevoren ken, als er niemand beschikbaar is in de winter- of zomervakantie, masturbeer ik thuis. Dat bespaart me geld. Om de betrouwbare voor jou te vinden, moet je natuurlijk wat klappen incasseren, vallen en opstaan en genoegen nemen met een paar van hen. De verdachte en actieve beoordelingen op dit forum niet bezoeken is de enige manier om de markt te controleren.

Blijkbaar betalen genoeg mannen de hoge prijzen, anders gaan ze niet door.
Met hoog bedoel ik 200 of meer voor een uurtje.
Zoveel klanten hebben ze niet meer schijn bedriegt dat een dvp veel vraagt wil niet zeggen dat ze ook veel klanten heeft. Ik had laatst een gesprek met een dvp en ze vertelde me dat haar collega's klaagden dat ze minder klandizie hebben, vragen allemaal meer dan zij vraagt.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan