De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het valt mij op de met name de laatste weken kinky overloopt van de advertenties. En met name dus de Zuid Amerikaanse troela's.
Als daar ook nog een lul aan bengelt is het starttarief 150 euro.
Zonder lul begint het met 100. Blijkbaar is de vraag en daarom ook het aanbod groot van beide doelgroepen en wordt het dan ook betaald.

Mijn voorkeur heeft toch zonder lul.

En qua afkomst naar rechts op de kaart.

Wat ik gewoon steeds meer zie bij thuisontvangst is 200 euro als basisbedrag. Wil je dan nog pzc, komt er nog 50 bij, misschien voor tz ook. Als dat zo doorgaat, waar gaan we dan met z'n allen heen?

In clubs heb je bijna nooit een starttarief van 200. En als het niet bevalt, kun je nog klagen bij de gastvrouw. Bij thuisontvangst is het één grote gok.
Stukje markt en aanbod.
Ook praten sommige dames met elkaar bijvoorbeeld: ik vraag zoveel voor dit, de andere doet dat dan ook.
Is net als in het bedrijfsleven, als de ene ze prijs verhoogd doet de andere dat ook

Het eind van de prijsstijgingen is misschien nog niet in zicht, maar de bomen groeien niet tot in de hemel, waar het het budget van de wandelaar betreft..
De gemiddelde wandelaar wandelt minder of kiest voor minder tijd om op butget te blijven. Iemand die bijv altijd 150 voor een uur uitgaf geeft nu hetzelfde bedrag uit maar dan voor 30 minuten seks en neemt zijn verlies in tijd. En de wandelaars die 3 keer per maand naar een dvp gingen gaan nu nog maar 2 keer per maand.

Laatst bewerkt:
De gemiddelde wandelaar wandelt minder of kiest voor minder tijd om op butget te blijven. Iemand die bijv altijd 150 voor een uur uitgaf geeft hetzelfde bedrag uit maar dan voor 30 minuten seks en neemt zijn verlies in tijd. En de de wandelaars die 3 keer per maand naar een dvp gingen gaan nu nog maar 2 keer per maand.
Sterker nog ik doe dat helemaal niet. Van 150 per uur naar 150 per half uur is een tariefsverhoging van 100%. Dat laat ik aan me voorbij gaan. Doe nog eerder 200 voor een uur dan 150 voor een half uur.

Sterker nog ik doe dat helemaal niet. Van 150 per uur naar 150 per half uur is een tariefsverhoging van 100%. Dat laat ik aan me voorbij gaan. Doe nog eerder 200 voor een uur dan 150 voor een half uur.
De prijzen gaan steeds meer richting de 250 per uur je ziet het nu al gebeuren de 200 per uur is straks een gepasseerd station. De halfuur prijs zal daardoor ook stijgen van 150 naar 200.

De privéhuizen en ramen worden overspoeld door klanten allemaal uitgewoond daar moet je ook zin in hebben, ik betaal liever dan liets meer voor een prive-ontvangst dame dan die afgelebberde dames van je.
Dat " uitgewoond, afgelebberd " zit allemaal tussen de oren hoor.
Veel raamdames hebben het ook niet eens zo druk.Ze zouden wel meer klanten willen.

Deze dame vroeg een maand geleden 400€ voor twee uurtjes (korter doet ze niet). Ikke twijfelen, want mooi is ze wel.
Twee weken geleden ging ze naar 450€ en nu is het 500€…
What's next? 🤔
Deze dame vergeet misschien dat als ze een tarief hanteert van €300,- dat klanten misschien 2 of 3 keer bij haar terugkomen en met een tarief van €500 komen ze 1 keer en niet weer.

Maar als je genoeg eenmalige klanten hebt en je richt je daar op kan het.

Terug
Bovenaan Onderaan