De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je continu omringd wordt door geile kutjes raak je ook eraan gewend en is het logisch dat de magneet minder wordt. Hoe minder die magneet trekt hoe interessanter je wordt voor de dames! 😝
Ja gek is dat he , ik zat gisteren in de stamkroeg te praten met een lesbische meid van een jaar of 35 , ze had al wat op , en toen wou ze een foto van me maken , om me te koppelen aan haar moeder .
Ze liet ook foto zien , maar als wandelaars spelen wij toch in een andere klasse

Er zijn inmiddels toch ook wel tekenen van verval hoor, hier in het Zuiden wel althans. De prijzen zullen niet omlaag gaan, maar ineens is er bijvoorbeeld meer mogelijk voor dezelfde prijs. Of er worden toch weer quickies aangeboden omdat niet iedereen 100€ voor een half uurtje wil neerleggen (ik ook niet hoor, tenzij ze echt speciaal is).

Dat gejank over te dure dames is bijna net zo oud als de weg naar Rome. Als de wandelaar eens eerlijk naar zijn eigen inkomen kijkt, ziet ie toch ook dat dat substantieel gestegen is? Jaren terug, toen ik begon te wandelen vond ik het tarief van 150 (voor kwaliteit) normaal. Nu is dat volgens mij 200,00 euro. Niks mis mee, aangezien we jaren verder zijn en wij allemaal ook minimaal 30% meer (waarschijnlijk nog veel meer) zijn gaan verdienen. Onze huizen ook tonnen meer waard zijn geworden en onze vakanties duurder. Ik vind het zelfs bizar dat je bij de ramen in Den Haag nog terecht kunt voor 4 of 5 tientjes.
Er zijn ook wandelaars met AOW en een huurhuis

Ik bezoek nog steeds een dame bij wie ik al jaren kom
met wie ik heerlijke seks heb en die nooit op de klok kijkt
Zij heeft haar prijs nooit verhoogd
Ik betaal nog steeds 100 euro voor een uur maar het is altijd langer
Mij maakt het niet uit hoeveel de prijzen stijgen
Wanneer ik het niet meer kan of wil betalen stop ik.
Jammer dan
Dat zeggen jouw hersens maar is de grote baas het daar mee eens (jouw pik)

Laatst bewerkt:
prijzen dalen echt niet hoor. Starttarief is tenminste 100 voor een half uur.
In mijn regio is dat tenminste zo. Allemaal thuiswerkers van hoofdzakelijk Zuid-Amerikaanse komaf met daarbij ook transen( of wat daar voor moet doorgaan).
Daar ga ik mijn goddelijke lichaam niet aan blootstellen.;)

U vergeet de dames van het rondreizende peking-eenden clubje ........

Dat zijn er naar verhouding niet zoveel, maar als ze onder de prijs van de reeds aanwezige dames gaan werken, laat het zich raden wat er gaat gebeuren.
Gaat niet gebeuren de dames hebben de smaak te pakken en gaan alleen nog omhoog, de enige vrouwen die je straks goedkoop kan neuken zijn de omaatjes van 50+ met kunstgebit.😅

Laatst bewerkt:
En waarom denk je dat? want ik zie ze steeds stijgen.
De toekomst ziet er voor mensen met een modaal inkomen heel somber uit
De meeste wandelaars behoren tot die groep
De luxe die wij ons nu nog kunnen permitteren wordt steeds lastiger
Er zullen ongetwijfeld veel mannen gaan afhaken en hun kwakkie weer in een sok dumpen met een geil filmpje
Het gevoel is hetzelfde en de spanning is er weer even af
De echte rijken hebben andere adresjes . die zie je niet op de wallen of in een gewoon bordeel ,voor hen zijn het de luxe privéclubs
De dames die wij nu bezoeken gaan het veel rustiger krijgen , hun inkomsten dalen
De dames zijn gewend aan hun luxe levensstandaard en om meer klanten te krijgen zullen ze noodgedwongen de prijzen weer moeten verlagen
Tijdens corona gebeurde dit ook omdat veel mannen niet meer durfden en veel dames geen tegemoetkoming kregen
Mooie tijd was dat ,ik heb nog nooit zoveel bezoekjes afgelegd als in die periode met normale prijzen en de dames waren blij met mij
Overigens heb ik nooit corona opgelopen :)

In coronatijd ben ik ook niet veel te kort gekomen hoor. Maar ik had al een boekje met adressen.

Dat wordt de Playboy kopen met Joy Beune .Dat gaat nog net.
Geef mij de kont van Jutta Leerdam maar
Wat zou er erger zijn ??

Geen DVP bezoek vanwege geen €€€€

Of geen DVP bezoek vanwege te oud en genoeg €€€€ in je zakken???

🤪
Dat laatste is vervelender

Laatst bewerkt:
Het valt mij op de met name de laatste weken kinky overloopt van de advertenties. En met name dus de Zuid Amerikaanse troela's.
Als daar ook nog een lul aan bengelt is het starttarief 150 euro.
Zonder lul begint het met 100. Blijkbaar is de vraag en daarom ook het aanbod groot van beide doelgroepen en wordt het dan ook betaald.

Terug
Bovenaan Onderaan