lekkergenieten
Wandelaar
- 96
- 30/12/23
- 132
is prima hoor. Als je met z n allen wat doet heeft dat invloed maar ik krijg hier weinig mee denk ik .Ja! Geef jij alvast het goede voorbeeld! Haha!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenis prima hoor. Als je met z n allen wat doet heeft dat invloed maar ik krijg hier weinig mee denk ik .Ja! Geef jij alvast het goede voorbeeld! Haha!
Ik ben niet eens bereid om €200 voor een uur neer te leggen, laat staan voor een half uur.ik begrijp niet dat mensen zoveel betalen voor een DVP. Zijn soms achterlijke bedragen maar dat wordt gewoon betaald. Zijn ze dan zo gefrustreerd dat ze 200 euro betalen voor een half uurtje. Half uur sex vind ik ook niks. Meestal is het nog korter , uitkleden aankleden . Het is gewoon snel een wippie en weg ben je weer. Snelle afwerksex.
Inderdaad sommige damens zien een half uur al als een afwerknummertje laatst zij er eentje na 20 min dat ik moest komen en dan verwachten dat je de volgende keer terug komt .Een halfuur is idd (veel) te kort! En... blijkt dus dat ook de meeste DVP's dat zien als een 'afwerknummertje'! Je krijgt waar je voor betaald!
Het zal moeten vaste dames zijn met vakantie tot midden januari en als ze nog terug komen?een timmerman politieagent bouwvakker vraagt niet zoveel per uur. Het slaat door de prijzen. Een oplossing . Allemaal een tijdje niet wandelen
In de realiteit krijg je bijna nooit de tijd waar je voor betaald hebt daarom ook zo goedkoop mogelijk wandelen en nooit te veel betalen is anders weggegooid geld.Inderdaad sommige damens zien een half uur al als een afwerknummertje laatst zij er eentje na 20 min dat ik moest komen en dan verwachten dat je de volgende keer terug komt .
Van 20 min maken ze 15 min en van 30 min maken ze 20 min en van 60 min is t 45 min
Werkelijk?In de realiteit krijg je bijna nooit de tijd waar je voor betaald hebt daarom ook zo goedkoop mogelijk wandelen en nooit te veel betalen is anders weggegooid geld.
De markt is al verziekt er is nog maar een klein van de dvp's die klantvriendelijke prijzen vragen de rest vraagt allemaal hoge prijzen.Belachelijk om die exorbitant hoge bedragen te betalen voor een wip. Op deze manier verzieken we de markt voor de wandelaars.
Blijkbaar betalen genoeg mannen de hoge prijzen, anders gaan ze niet door.Ze maken vanzelf hun markt kapot, maar dat merken ze pas wanneer het te laat is en de meeste zijn afgehaakt.
Dan begint het moeilijke je vaste klanten terug te krijgen.
Maar dat is niet alleen in deze branche maar is vele waar door de hoge prijzen het terug loopt
Sja daarmee dat ik alleen een heel hoop klanten had met €100/uDe markt is al verziekt er is nog maar een klein van de dvp's die klantvriendelijke prijzen vragen de rest vraagt allemaal hoge prijzen.
Zoveel klanten hebben ze niet meer schijn bedriegt dat een dvp veel vraagt wil niet zeggen dat ze ook veel klanten heeft. Ik had laatst een gesprek met een dvp en ze vertelde me dat haar collega's klaagden dat ze minder klandizie hebben, vragen allemaal meer dan zij vraagt.Blijkbaar betalen genoeg mannen de hoge prijzen, anders gaan ze niet door.
Met hoog bedoel ik 200 of meer voor een uurtje.