de LGBTQ-beweging

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat mij betreft kan iedereen zijn en zich zodanig gedragen zoals ze dat willen.

Echter vind ik niet dat ze daarmee anderen moeten benadelen bijvoorbeeld meedoen aan Miss verkiezingen en/of sportevenementen waarbij vrouwen worden benadeeld.

Verder vind ik ook niet dat ze kinderen moeten opvoeden. Dat dient heilig te zijn welke door een vrouw en man moet gebeuren.

Dat ze teveel aandacht vragen en zelfs krijgen is inderdaad zorgwekkend. Straks gaan hetero-mensen nog in een minderwaardigheidspositie geraken en gaan ze ook een beweging beginnen.

Hoe denken mensen hierover? Is misschien al eerder ter sprake gekomen, dan heb ik dat gemist, er zijn heel veel verdeelde meningen hierover, so take it easy.
Sorry maar wtf is die link van je?

"Bij nader onderzoek blijkt real dat deze ideology the work is van vrijmetselaars van hoge graad."

Is dat een schrijver die om de 3 woorden vergeet in welke taal hij aan het schrijven was of zo?

Over lhbtqxyz denk ik vooral vrijheid blijheid. Ik snap er zelf weinig van de gedachtes die er aan ten grondslag liggen maar dat hoeft ook niet. Laat gaan joh.

Laatst bewerkt:
1x per maand lees ik er een berichtje over.
En denk dan: het zal wel.
Als ik me om dit soort dingen druk moet gaan maken is er iets mis met mijn leven.

Wat ik niet volg of snap hoef ik ook niks van te vinden.

Het is blijkbaar een explosief onderwerp. Dus op dit forum loopt het dan geheid uit de hand.
Ik verwacht heel tegengestelde meningen, maar mijn mening is dat dit buiten het onderwijs van kinderen moet blijven

waarom kunnen mensen nu eens nooit de mening of een idee van een ander accepteren
een beetje verdraagzaamheid naar de ideeën van een ander zou heel veel helpen
nee iedereen meent dat zijn visie de enige is

dit is een totaal verkeerd gekozen onderwerp dat alleen maar gaat leiden tot enorm giftige en boertige opmerkingen
bedankt meneer toonscapa

Ze willen niet in een hokje gestopt worden, maar verzinnen zelf steeds meer onbegrijpelijke hokjes.... Vooral dat geslachtsgerelateerde gedoe vind ik vermoeiend. Heb je een piemel, dan ben je mannelijk en ga je naar de mannenwc. Heb je een vagina, ben je vrouwelijk en ga je naar de dameswc. Simpel. En inderdaad al die aandacht, met een aparte vlag, regenboogzebrapaden, prides.... Ze willen geaccepteerd worden als normaal, maar doen apart en opvallend.

waarom kunnen mensen nu eens nooit de mening of een idee van een ander accepteren
een beetje verdraagzaamheid naar de ideeën van een ander zou heel veel helpen
nee iedereen meent dat zijn visie de enige is

dit is een totaal verkeerd gekozen onderwerp dat alleen maar gaat leiden tot enorm giftige en boertige opmerkingen
bedankt meneer toonscapa
Waarom wordt deze giftige theorie dan opgedrongen aan kinderen. Van mij mag iedereen zijn die die wil zijn. Dus johannes ga maar eens uitleggen waar hormoonblokkers toe dienen? Meisjes hun beginnende borsten laten amputeren, kinderen in onzekerheid brengen.

Waarom wordt deze giftige theorie dan opgedrongen aan kinderen. Van mij mag iedereen zijn die die wil zijn. Dus johannes ga maar eens uitleggen waar hormoonblokkers toe dienen?
die theorie wordt niet opgedrongen er bestaan nu eenmaal mensen die niet helemaal hetzelfde zijn als jij
er bestaan mensen die gay zijn
die lesbienne zijn er bestaan transgenders
laat iedereen in zijn recht alsjeblieft
ik hoop niet dat dit platform gelijk zovele sociale media een spreekbuik buis wordt voor haatdragende maar tegelijkertijd zogenaamde fatsoenlijke christelijke witte mannetjes die alles beter weten

Laatst bewerkt:
Ze willen niet in een hokje gestopt worden, maar verzinnen zelf steeds meer onbegrijpelijke hokjes.... Vooral dat geslachtsgerelateerde gedoe vind ik vermoeiend. Heb je een piemel, dan ben je mannelijk en ga je naar de mannenwc. Heb je een vagina, ben je vrouwelijk en ga je naar de dameswc. Simpel. En inderdaad al die aandacht, met een aparte vlag, regenboogzebrapaden, prides.... Ze willen geaccepteerd worden als normaal, maar doen apart en opvallend.
Idd dit is op de kop. Ik heb geen probleem met mensen met een andere geaardheid. Maar dat woke gedoe ben ik kots beu. Heel die fukking thy/ them bs.... 🙄.

Het beste dat ik ooit gehoord heb was een man die zei : kijk je mag laten ombouwen tot man of vrouw en je identificeren als wat je wil. Maar als ze je in 2-300 jaar je opgraven gaan ze aan de had van je botten zeggen Man of vrouw.

Ja die worden tegenwoordig gek gemaakt dat ze mogelijk toch een meisje zijn in plaats van een jongen, kan het nog gekker, laat deze kinderen opgroeien. Taal leren, leren schrijven en rekenen. Dat perverse gedoe hoort niet thuis op school.
Tja, er zijn ook mensen die hoerenlopen pervers gedoe vinden. Vooral een aantal volwassen maakt zich gek en trekt de "oh jee, de kinderen" kaart. Kinderen zelf begrijpen het waarschijnlijk beter dan die volwassenen.

Terug
Bovenaan Onderaan