Hoe denken mensen hierover? Is misschien al eerder ter sprake gekomen, dan heb ik dat gemist, er zijn heel veel verdeelde meningen hierover, so take it easy.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSorry maar wtf is die link van je?Hoe denken mensen hierover? Is misschien al eerder ter sprake gekomen, dan heb ik dat gemist, er zijn heel veel verdeelde meningen hierover, so take it easy.
Ja, ik pak de chips en nootjes d'r alvast bij!Dus op dit forum loopt het dan geheid uit de hand.
Als je maar van mijn noten afblijft!Ja ik pak de chips en nootjes d'r alvast bij!
Ik verwacht heel tegengestelde meningen, maar mijn mening is dat dit buiten het onderwijs van kinderen moet blijven1x per maand lees ik er een berichtje over.
En denk dan: het zal wel.
Als ik me om dit soort dingen druk moet gaan maken is er iets mis met mijn leven.
Wat ik niet volg of snap hoef ik ook niks van te vinden.
Het is blijkbaar een explosief onderwerp. Dus op dit forum loopt het dan geheid uit de hand.
Waarom wordt deze giftige theorie dan opgedrongen aan kinderen. Van mij mag iedereen zijn die die wil zijn. Dus johannes ga maar eens uitleggen waar hormoonblokkers toe dienen? Meisjes hun beginnende borsten laten amputeren, kinderen in onzekerheid brengen.waarom kunnen mensen nu eens nooit de mening of een idee van een ander accepteren
een beetje verdraagzaamheid naar de ideeën van een ander zou heel veel helpen
nee iedereen meent dat zijn visie de enige is
dit is een totaal verkeerd gekozen onderwerp dat alleen maar gaat leiden tot enorm giftige en boertige opmerkingen
bedankt meneer toonscapa
Dit dus. Vraag me oprecht af of dit hun zaak nu wel zo goed doet.Ze willen geaccepteerd worden als normaal, maar doen apart en opvallend.
die theorie wordt niet opgedrongen er bestaan nu eenmaal mensen die niet helemaal hetzelfde zijn als jijWaarom wordt deze giftige theorie dan opgedrongen aan kinderen. Van mij mag iedereen zijn die die wil zijn. Dus johannes ga maar eens uitleggen waar hormoonblokkers toe dienen?
Idd dit is op de kop. Ik heb geen probleem met mensen met een andere geaardheid. Maar dat woke gedoe ben ik kots beu. Heel die fukking thy/ them bs.... .Ze willen niet in een hokje gestopt worden, maar verzinnen zelf steeds meer onbegrijpelijke hokjes.... Vooral dat geslachtsgerelateerde gedoe vind ik vermoeiend. Heb je een piemel, dan ben je mannelijk en ga je naar de mannenwc. Heb je een vagina, ben je vrouwelijk en ga je naar de dameswc. Simpel. En inderdaad al die aandacht, met een aparte vlag, regenboogzebrapaden, prides.... Ze willen geaccepteerd worden als normaal, maar doen apart en opvallend.
Ja die worden tegenwoordig gek gemaakt dat ze mogelijk toch een meisje zijn in plaats van een jongen, kan het nog gekker, laat deze kinderen opgroeien. Taal leren, leren schrijven en rekenen. Dat perverse gedoe hoort niet thuis op school.Oh jee, de kinderen!!!
de meesten gays die ik ken moeten niks hebben van die transgenders en die andere letters.er bestaan mensen die gay zijn
die lesbienne zijn er bestaan transgenders
laat iedereen in zijn recht alsjeblieft
Hier staat de Q voor...Ik snap er zelf weinig van
Tja, er zijn ook mensen die hoerenlopen pervers gedoe vinden. Vooral een aantal volwassen maakt zich gek en trekt de "oh jee, de kinderen" kaart. Kinderen zelf begrijpen het waarschijnlijk beter dan die volwassenen.Ja die worden tegenwoordig gek gemaakt dat ze mogelijk toch een meisje zijn in plaats van een jongen, kan het nog gekker, laat deze kinderen opgroeien. Taal leren, leren schrijven en rekenen. Dat perverse gedoe hoort niet thuis op school.