Ok, ik neem m'n woorden terug, ik was te snel.
Ik heb het even door de zoekmachine gegooid en de resultaten word je inderdaad niet vrolijk van, op zijn zachts gezegd.
Nu heb ik wel bij wijze van test een andere dating site ook opgezocht maar daar kwam je tot mijn verbazing ook negatieve verhalen over tegen, terwijl die dus daadwerkelijk gratis en ik er mijn ex ontmoet heb.
En waarvan ik ook weet dat nep profielen er snel worden afgegooid.
Je leest ook weleens dat die negatieve reviews niet komen van klanten maar gewoon van de concurrentie om hun zwart te maken.
Zo zei er iemand "je kunt beter deze proberen" met een verwijzing naar een andere site, toen ik deze intypte kreeg ik meteen een virus melding(?).
En er is ook het verschil of dat je door de site zelf genept wordt of dat er veel neppers op zitten (die heb je overal). Daarnaast zullen er ook de gewone golddiggers op zitten die je misschien wel daadwerkelijk ontmoeten maar gewoon op je geld uit zijn.
Je weet gewoon niet meer wat je kunt vertrouwen tegenwoordig, het nadeel van internet.
Ik heb net nog even ingelogd, een stuk of 8 berichten en iets van 20 views binnen één dag, dat zal wel niet kloppen.
Hoewel het natuurlijk niet uitgesloten is dat er werkelijk echte vrouwen daar zijn.
Ik denk dat je heel voorzichtig en selectief moet zijn, bij de bimbo types is de kans op scammers in principe het grootst, maar garanties zijn er niet.
Ik zag dat ik toch nu de berichten kan bekijken, wat zou betekenen dat het (jammer genoeg) toch gelukt is en ik in het ergste geval nu 59 euro heb weggegooid, ik hoop het niet.
Dan maar een maand proberen en weer verder zien.
Wel jammer dat je niet op land kunt selecteren om de selectie te verkleinen. Ik ben voornamelijk geïnteresseerd in Aziatische vrouwen en die russen kunnen mij gestolen worden.
Helemaal linksonder moet je klikken op "popular cities", daar zie je alle landen staan, waarna je vele steden ziet. En het zijn er inderdaad heel veel, keus te over.
Wel typisch dat als je in Nederland of België kijkt, het daadwerkelijk aantal BE of NL meisjes heel dun gezaaid is.
Het stikt inderdaad van de Slavische vrouwen, maar daar val ik ook op.
Als je in Zuid- en Latijns Amerika kijkt zie je ook wel daadwerkelijk vrouwen van die kant, dus ja..