Datingapp Tinder, Badoo, ...

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als er daadwerkelijk zoveel vrouwen actief/ aanwezig zouden zijn, wordt het tijd om wat meer voorzichtigheid in acht te nemen.
Fling hanteert een beetje hetzelfde idee; je kunt profielen bekijken, maar berichten uitwisselen, daar moet je voor betalen.
En dan blijkt alras dat de vrouwen die interesse in je hebben toch niet zo echt zijn als je hoopt.
Immers; waarom zou je "Hey Mister" schrijven als je volgens de profielbeschrijving uit Nederland afkomstig bent.

Ik ben verbaasd van het enorme aantal dames dat je hier tegenkomt. Zelfs als ik selecteer op ouder dan 56 komt er nog geen eind aan de lijst. Dit maakt mij wel erg wantrouwig. Scrollen en profiels lezen is leuk, maar als je een bericht wil sturen moet je uiteraard lid worden en dat kost een kapitaal.
Lijkt in alles op een nep-site.

Ok, ik neem m'n woorden terug, ik was te snel.
Ik heb het even door de zoekmachine gegooid en de resultaten word je inderdaad niet vrolijk van, op zijn zachts gezegd.
Nu heb ik wel bij wijze van test een andere dating site ook opgezocht maar daar kwam je tot mijn verbazing ook negatieve verhalen over tegen, terwijl die dus daadwerkelijk gratis en ik er mijn ex ontmoet heb.
En waarvan ik ook weet dat nep profielen er snel worden afgegooid.

Je leest ook weleens dat die negatieve reviews niet komen van klanten maar gewoon van de concurrentie om hun zwart te maken.
Zo zei er iemand "je kunt beter deze proberen" met een verwijzing naar een andere site, toen ik deze intypte kreeg ik meteen een virus melding(?).

En er is ook het verschil of dat je door de site zelf genept wordt of dat er veel neppers op zitten (die heb je overal). Daarnaast zullen er ook de gewone golddiggers op zitten die je misschien wel daadwerkelijk ontmoeten maar gewoon op je geld uit zijn.

Je weet gewoon niet meer wat je kunt vertrouwen tegenwoordig, het nadeel van internet.

Ik heb net nog even ingelogd, een stuk of 8 berichten en iets van 20 views binnen één dag, dat zal wel niet kloppen.
Hoewel het natuurlijk niet uitgesloten is dat er werkelijk echte vrouwen daar zijn.
Ik denk dat je heel voorzichtig en selectief moet zijn, bij de bimbo types is de kans op scammers in principe het grootst, maar garanties zijn er niet.

Ik zag dat ik toch nu de berichten kan bekijken, wat zou betekenen dat het (jammer genoeg) toch gelukt is en ik in het ergste geval nu 59 euro heb weggegooid, ik hoop het niet.
Dan maar een maand proberen en weer verder zien.
Wel jammer dat je niet op land kunt selecteren om de selectie te verkleinen. Ik ben voornamelijk geïnteresseerd in Aziatische vrouwen en die russen kunnen mij gestolen worden.

Helemaal linksonder moet je klikken op "popular cities", daar zie je alle landen staan, waarna je vele steden ziet. En het zijn er inderdaad heel veel, keus te over.

Wel typisch dat als je in Nederland of België kijkt, het daadwerkelijk aantal BE of NL meisjes heel dun gezaaid is.
Het stikt inderdaad van de Slavische vrouwen, maar daar val ik ook op.
Als je in Zuid- en Latijns Amerika kijkt zie je ook wel daadwerkelijk vrouwen van die kant, dus ja..

Laatst bewerkt:
Ik heb mijn huidige vriendin via Bumble.
Dus voor de vanilla seks hoef ik hier niet meer te zijn. Maar ze is niet van de kinky dingen maar ik wel dus ik zal zo nu en dan nog wel eens naar een meesteres/kinkygirl gaan om aan mijn andere behoeften te komen ;)

Ik mag eerlijk gezegd niet klagen over Tinder.
6-7 jaar geleden heb ik daar mijn vrouw leren kennen, toen ik is experimenteerde om mijn gsm-locatie naar Azië te verplaatsen.
We zijn ondertussen al 2 jaar getrouwd, kinderen, ....

Ik mag eerlijk gezegd niet klagen over Tinder.
6-7 jaar geleden heb ik daar mijn vrouw leren kennen, toen ik is experimenteerde om mijn gsm-locatie naar Azië te verplaatsen.
We zijn ondertussen al 2 jaar getrouwd, kinderen, ....
Toen was de app nog redelijk betrouwbaar. Nu absoluut niet meer.

ok effe mijn duidje in het zakje doen over dit onderwerp. Zit al een paar jaar op en af Tinder en Feeld. tot ongeveer 2 jaar terug kreeg ik daar wel regelmatig matches die uitmonden in dates.

Vaak vrouwen die achteraf gezien mij wilden gebruiken als verzetje ( single mom waar het kind in de zomer een aantal weken weg is, vrouw in een scheidingsproces etc..) Zelf ben ik single, dus stoorde mij er niet aan. Enkel een fwb had handiger geweest omdat een ons toch altijd meer werk en voorbereiding vraagt. Dat is altijd toch eerst kennis maken en wat figuurlijk aftasten.

Maar 2 jaar terug ineens niets meer. Geen matchen geen dates, zelfs geen likes (op tinder stond tot dan mijn totaal altijd op 99+), nu met moeite 20. Mijn vermoeden, gezien de timing komt dit ongeveer overéén met de ontwikkeling van AI. Ik vermoed dat sindsdien het aantal fake profielen op datingsites geexplodeerd zal zijn waardoor vrouwen helemaal afhaken.

Want in mijn profiel is er niets veranderd, buiten dat ik nu een 2 tal jaartjes ouder ben ondertussen.

Mijn advies. Ver weg blijven van datingapps. Het is puur oplichting.
de apps zijn idd zodanig ontworpen dat ze je ze lang mogelijk bij hun houden en je duwen naar een betalend abonnement.

een jaar of 2 begonnen met datingapps maar dat was geen succes.
en enkele maanden geleden, net toen ik de apps wou deleten, nog een laatste keer geswiped op Tinder en wonder boven wonder iemand leren kennen en nu zijn we al een half jaar aan het daten.

dus het kan wel maar het was echt ook een lucky shot bij mij

De meeste profielen zijn spookprofielen. Puur om mannen te lokken. Je krijgt reacties van deze profielen als je gratis rondkijkt maar je moet betalen om de profielen te kunnen bekijken die jou liken om te reageren. En zodra je betaald krijg je geen reacties meer.
Ik heb jaren geleden een advertentie op marktplaats gezet, klinkt raar. Maar ik kreeg hier meerdere reacties op en heb een relatie van 8 jaar eraan over gehouden. Die inmiddels alweer een paar jaar voorbij is.
Geen idee of marktplaats nog steeds een goed idee is. Er is weer veel veranderd helaas.

Ik heb jaren geleden een advertentie op marktplaats gezet, klinkt raar. Maar ik kreeg hier meerdere reacties op en heb een relatie van 8 jaar eraan over gehouden. Die inmiddels alweer een paar jaar voorbij is.
Geen idee of marktplaats nog steeds een goed idee is. Er is weer veel veranderd helaas.
Een familielid van mij heeft zijn vrouw leren kennen via haar advertentie op Marktplaats. Nu al iets van 20 jaar getrouwd en een kind,dus het kan wel..

Ik heb nog wel een leuke ervaring opgedaan op Badoo.
Tijd terug een vrouw uit Kenia benaderd. Na enkele dagen voorstel van haar kant om te gaan whatsappen.
Daar heb ik lang over getwijfeld maar uiteindelijk in toegestemd.
Nu hebben we al maanden regelmatig appcontact, soms met beeldbellen. We praten over onze levens en over de verschillen tussen onze landen.
Over sex of zo, geen woord.
Ze vraagt ook niet om geld, hoewel ze best moeilijk rond kan komen af en toe, daar is ze eerlijk in.

Inmiddels is dit al een paar maanden gaande en lijkt ze eerlijk en niet ergens op uit te zijn.
Voorlopig hou ik het contact met deze dame gaande, want hetis interessant met haar te chatten.

Ik heb nog wel een leuke ervaring opgedaan op Badoo.
Tijd terug een vrouw uit Kenia benaderd. Na enkele dagen voorstel van haar kant om te gaan whatsappen.
Daar heb ik lang over getwijfeld maar uiteindelijk in toegestemd.
Nu hebben we al maanden regelmatig appcontact, soms met beeldbellen. We praten over onze levens en over de verschillen tussen onze landen.
Over sex of zo, geen woord.
Ze vraagt ook niet om geld, hoewel ze best moeilijk rond kan komen af en toe, daar is ze eerlijk in.

Inmiddels is dit al een paar maanden gaande en lijkt ze eerlijk en niet ergens op uit te zijn.
Voorlopig hou ik het contact met deze dame gaande, want hetis interessant met haar te chatten.
Zo kan het ook é 😁

Je kan je afvragen of Tinder zichzelf wel wil verkopen. Mijn hotwife werd in Barcelona geblokkeerd omdat ze te makkelijk date en haar profiel ook aan gaf dat ze hotwife is. Pas na lang gechat en extra verificatie werd ze gedeblokkeerd. Ze heeft er dus pas vanaf dag drie ten volle gebruik van kunnen maken (lees: viertal neukdates) 😆

Ok ben echt niet zo goedgelovig dat ik mij financieel uit laat kleden. Ben ook niet verliefd op haar en zij niet op mij.
We chatten gewoon over het leven daar en hier, over haar inspanningen met haar webshop in kleding en schoenen en de struggles of life in Kenia met een corrupte overheid.

Ik zal ook niet verliefd op haar worden, want chatten en videobellen doet mij niks. Ben in mijn leven hooguit 3x verliefd geweest en dan altijd nog pas als ik iemand al langer kende.

Maar, je mag cynisch zijn hoor. Je mag denken dat ze later om geld gaat vragen, ik trek mijn plan wel en hou voorlopig gewoon een leuk contact.

dat begrijp ik niet.
Heb ik nooit gedaan.
Van zo'n dating app ineens naar bvb whatsapp, en dan videochat... weet je gelijk met wie je te maken hebt
Meestal krijg je als tegenreactie dan het argument dat het te snel gaat, ze slechte ervaringen met het voorgestelde kanaal hebben en graag wat langer op het bestaande platform blijven omdat ze geen persoonlijke gegevens willen prijsgeven.
Ik stelde ooit eens een ander platform voor, waar je net zo goed anoniem kon blijven, maar dat werd afgewimpeld.

Het oudste beroep ter wereld, in welke vorm dan ook.
Tegenover elke vrouw op dit soort sides staan er wel honderden, zo niet duizenden mannen.
Verwacht niet dat je daar als "middelmatige man" zoals velen onder ons, of nog minder, zoals ik; een uitkeringstrekker; een wanhopige sexueel gefrustreerde vrouw zal treffen die net jou uit zal kiezen om haar eens lekker te verwennen.
Te mooi om waar te zijn toch?

Het oudste beroep ter wereld, in welke vorm dan ook.
Tegenover elke vrouw op dit soort sides staan er wel honderden, zo niet duizenden mannen.
Verwacht niet dat je daar als "middelmatige man" zoals velen onder ons, of nog minder, zoals ik; een uitkeringstrekker; een wanhopige sexueel gefrustreerde vrouw zal treffen die net jou uit zal kiezen om haar eens lekker te verwennen.
Te mooi om waar te zijn toch?
Ergste zijn de vrouwelijke uitkeringstrekkers met meerdere kinderen van verschillende vaders die belachelijke eisen stellen. Genoeg van op die datingsites.

Terug
Bovenaan Onderaan