Just-a-Lurker
Meubelstuk
Haha fijn hè die auto correct. Climat controlClimax control?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHaha fijn hè die auto correct. Climat controlClimax control?
Op de kamers in een hospitaal is er geen airco hoor kan het bevestigingen ik werk nl in een hospitaal op de patiënten kamers kan het behoorlijk warm zijn het is gelijk spieker hier vermeld climat controlIn ieder hospitaal is arico ,is dat dan ongezond ????
Je trekt het toch uit. Gewoon gaan zoals jezelf wiltAls jullie wandelen met deze temperaturen trekken jullie dan een korte broek aan of gewoon een lange?
Ben van plan om vandaag even te gaan maar ik twijfel of een korte broek wel netjes is.
Mocht je nog binnenkomen met je vertraging?Buiten het feit dat ik gisteren niet wist of meneer nat was van mijn zweet of squirt hebben we aardig genoten
Buiten het feit dat ik gisteren niet wist of meneer nat was van mijn zweet of squirt hebben we aardig genoten
Hij kon er enorm mee lachen ben ik gewoon langer geblevenMocht je nog binnenkomen met je vertraging?
Dat zijn veel aspecten van seksDat klinkt geil en smerig tegelijk
Pijpen met korte broek is goedkoperHij kon er enorm mee lachen ben ik gewoon langer gebleven
Dat zijn veel aspecten van seks
Je gaat toch weer geen tapijt moeten vergoeden hèBuiten het feit dat ik gisteren niet wist of meneer nat was van mijn zweet of squirt hebben we aardig genoten
Met een beetje moeite is niks mis. Een driedelig pak moet mss ook niet natuurlijk.Je trekt het toch uit. Gewoon gaan zoals jezelf wilt
Eerst en vooral ga ik niet snel daten bij deze temperaturen en zelfs als het wat minder is doe ik al een korte broek aan, ik heb sowieso al snel te warm (en bijna nooit te koud) en om te zweten als een paard en zo bij een dame binnen te komen, nee!Als jullie wandelen met deze temperaturen trekken jullie dan een korte broek aan of gewoon een lange?
Ben van plan om vandaag even te gaan maar ik twijfel of een korte broek wel netjes is.
En mss bij deze temperaturen dolle pret onder de douche is toch ook lekkerEerst lekker douchen samen vooraf. Beiden op eenzelfde temperatuur en daarna maa kijken wie er echt oververhit wordt
Tijd voor pret in bed danKoelt hard af idd
Ik begrijp wat je bedoelt. Soms wordt het dan zo heet dat het zweet er bij beiden letterlijk eraf druipt. Maar dat is niet mijn ding. Gelukkig hebben velen wel een airco bij zo'n heet weer en dan is er geen probleem meer.Ik kan er ook van genieten, als je je missionaris boven op ligt, en je even laten zakken, met full contact met de dame, en je dan zelf los moeten duwen , je zit als het ware dan vastgeplakt, ik vind dat wel iets hebben, kan mezelf wel voorstellen dat de dvp er niets mee heeft, jammer dan.
Als jullie wandelen met deze temperaturen trekken jullie dan een korte broek aan of gewoon een lange?
Niet iedereen is in voor ochtend seks Maar met genoeg afkoeling moet dit wel te doen zijn heerlijk deze dagenVroeg in de morgen afspreken 10 am dan is het nog niet te warm.
Na afloop een frisse douche.
Of natuurlijk s'avonds laat of s'nachts
Maar maandag en dinsdag wordt het echt tropisch, beter om je lul in je broek te houden.