King Potato
Meubelstuk
Geniet van elk moment ondanks de hitteMijn vaste Thaise masseuse uitgenodigd en ze blijft vannacht hier slapen in mijn airconditioned huis. En morgen werkt ze niet, dus het wordt vast heel gezellig.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGeniet van elk moment ondanks de hitteMijn vaste Thaise masseuse uitgenodigd en ze blijft vannacht hier slapen in mijn airconditioned huis. En morgen werkt ze niet, dus het wordt vast heel gezellig.
Enjoy amigoMijn vaste Thaise masseuse uitgenodigd en ze blijft vannacht hier slapen in mijn airconditioned huis. En morgen werkt ze niet, dus het wordt vast heel gezellig.
Zodirect! Eindelijk eens een nuru massage zonder dat er een verwarmingsmatje nodig is.Wie zijn er vandaag lekker aan het glijen geweest?
Wil ik ook nog een keer proberen, lijkt me heerlijkZodirect! Eindelijk eens een nuru massage zonder dat er een verwarmingsmatje nodig is.
We hebben een duo nuru massage geboekt.
Service aan huis! Top dag !
Blij dat ik geen afspraken heb volgende week met dat warme weer
Sterkte aan allen die het er toch op wagen. Veel water drinken eh
Ja, moet je tenminste een keer ondergaanWil ik ook nog een keer proberen, lijkt me heerlijk
Zolang het maar geen suikeroom is. Die smelten bij deze temperaturen.Gaat ze op mannenjacht denk ik
Airco of zwembad, als dat niet aanwezig is ben je crazy in je coconut bij plus30 graden
Zin wel, maar zal zweten worden . Niet lekkerder dan al het zweet van haar lichaam te likken overigens.Inderdaad, zo geen zin in!
Blij als het weer september is.
nee toch..... Persoonlijk verkies ik liever een dame die zich wat onderdanig opstelt. Op bepaalde momenten mag ze gerust even de bovenhand nemen maar overall wil ik haar wel domineren. Gewoon gaan liggen en afwachten is niks voor mij. Ik ga graag op ontdekking, al voelend, ruikend en proevend..of je eigen laten verwennen lekker gaan liggen en laat de dame het werk doen
Wil je meisje geen buitendate doen ? Picknickmandje mee. Oh wacht , je werkt niet in de horeca.nee toch..... Persoonlijk verkies ik liever een dame die zich wat onderdanig opstelt. Op bepaalde momenten mag ze gerust even de bovenhand nemen maar overall wil ik haar wel domineren. Gewoon gaan liggen en afwachten is niks voor mij. Ik ga graag op ontdekking, al voelend, ruikend en proevend..
Als een meid je zo aankijkt met ogen van, laat me alle hoeken zien, daar kan niks tegenop.
Ik vaak op m'n elleboog / ellebogenBij de dvp steun ik meestal op m'n handen, zelden dat ik plat lig
Nee ik neem geen eten mee. Ik zou hoegenaamd niet weten hoe we dat moeten time-managen om dat op te krijgen. Heel die date zit al propvol ander leuks.Wil je meisje geen buitendate doen ? Picknickmandje mee. Oh wacht , je werkt niet in de horeca.
Eten neem ik altijd mee de liefde gaat door de maag ♂. Dat eten neemt ze wel mee naar huis hoor. Tijdens de date neem ik wel een doosje aardbeien mee om te snoepen te samen met een glaasje champagne een goed begin van een mooie dateWil je meisje geen buitendate doen ? Picknickmandje mee. Oh wacht , je werkt niet in de horeca.
Ik vind het juist enorm geil om flink door te palen bij 30+ Dus tussen nu en zondag denk ik nog wel 1 of 2 keer te gaan. Daarna trouwens ook de vakantie voorbij dus dan wordt het gelijk al weer andersbeetje zweten tijdens seks vindt ik best wel geil, maar niet met deze temperaturen als nu.
Was dinsdag namiddag toch serieus kalm in trianon toen ik daar vertrok was de parking leeg
Das fijnWas dinsdag namiddag toch serieus kalm in trianon toen ik daar vertrok was de parking leeg
Nee maar 1 keertje in de weekJij woont in Trianon denkik he