Boeken zal geen probleem zijn,blijft een hotel natuurlijk. Lijkt me alleen raar om te verblijven. Voor mij persoonlijk dan. Heb het meestal wel gezien na paar uurtjes.Het hotel dan.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren55 voor een hele dag, zozo.... Dat valt mee..... Ah nee kzie het nu... Paar keer per dagIk zou geen 2 weken in t Trianon gaan zitten in de zomer. Dat hebben ze ook niet graag daar.Ze verhuren liever 4 x voor 55 € per keer per dag voor tijdelijk.
dat wisten we al wel ze beetje sarcastisch bedoeld hèIk zou geen 2 weken in t Trianon gaan zitten in de zomer. Dat hebben ze ook niet graag daar.Ze verhuren liever 4 x voor 55 € per keer per dag voor tijdelijk.
Nee dat had ik al gezien. Ik begrijp nu ook de reacties maar ik heb een keer met een dame afgesproken te gaan dineren. En nee, dat is niet miss b. Omdat het 450km rijden is, is het misschien handig om een nacht te verblijven.Ik zou geen 2 weken in t Trianon gaan zitten in de zomer. Dat hebben ze ook niet graag daar.Ze verhuren liever 4 x voor 55 € per keer per dag voor tijdelijk.
Nee prijs is 55 voor 4 uur. Hoeveel keer per dag kan je dat doen?55 voor een hele dag, zozo.... Dat valt mee..... Ah nee kzie het nu... Paar keer per dag
6 keer.... Wiskunde knobbel hierNee prijs is 55 voor 4 uur. Hoeveel keer per dag kan je dat doen?
Nee, maar is een afspraak die al langer staat. Belofte maakt schuld maar ziet er zeker naar uit.@Spieker Heb je een dame ( of 2) in de regio Gent op het oog of zo ?
Is het zo'n slecht hotel?En de meeste zijn na een uurtje (of twee) alweer weg best vaak dus.
4 uur is genoeg hoorAls ik mij niet vergis is het 90 euro voor een ganse dag
Wees maar zeker dat belofte schuld maakt anders geraak je nooit van die lijst afNee, maar is een afspraak die al langer staat. Belofte maakt schuld maar ziet er zeker naar uit.
Man de meesten hebben een lijst van welke dvp's ze hebben bezocht. Ik heb friendzone lijst van dvp's haha. Sinds vandaag staat @JokePrive er ook al bij opWees maar zeker dat belofte schuld maakt anders geraak je nooit van die lijst af
Go with the flowMan de meesten hebben een lijst van welke dvp's ze hebben bezocht. Ik heb friendzone lijst van dvp's haha. Sinds vandaag staat @JokePrive er ook al bij op
Deze middag date gedaan eerst einde rijden met de auto (met airco) lekker fris kwam ik bij de dame aan zegde mij ,is wel warm hè , ze stelde voor om samen eerst te douchen , en zijn niet meer uit de douche gekomen , wat was dat lekker ! En frisGo with the flow
Geweldig toch is eens iets anders hè niet dolle pret in bed maar dolle pret onder de doucheDeze middag date gedaan eerst einde rijden met de auto (met airco) lekker fris kwam ik bij de dame aan zegde mij ,is wel warm hè , ze stelde voor om samen eerst te douchen , en zijn niet meer uit de douche gekomen , wat was dat lekker ! En fris
Samen douchen, heeerlijk is datDeze middag date gedaan eerst einde rijden met de auto (met airco) lekker fris kwam ik bij de dame aan zegde mij ,is wel warm hè , ze stelde voor om samen eerst te douchen , en zijn niet meer uit de douche gekomen , wat was dat lekker ! En fris
Niks ongezond aan… tenzij je een hartpatient bentheb ik ook, kan niet tegen airco
niet in de auto en niet in n ruimte
t is ook super ongezond want je lichaam reageert van warmte naar ijskoud
of een neukpop. kunnen niet tegen temperatuur verschllenNiks ongezond aan… tenzij je een hartpatient bent
Gij wetetof een neukpop. kunnen niet tegen temperatuur verschllen
Wel degelijk ongezond. 1 grote bacteriën verzamelaar en verspreider.Niks ongezond aan… tenzij je een hartpatient bent
Ja en wat is warm. Voor mij persoonlijk begint mijn lichaam anders te reageren op alles boven de 25 graden. Ook al hou ik van de warmte... Maar dan eerder op in te liggen dan om in te presteren (werk, sex, sport) Dus liefst max 25 bij een dateHittegolven komen maar weinig voor, eigenlijk gaat het over daten als het warm is.
In ieder hospitaal is arico ,is dat dan ongezond ????Niks ongezond aan… tenzij je een hartpatient bent
Kan ik wat mee.....Climax control?