Date met een koppel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb je een PB gestuurd aangezien de stellen waarmee ik date geen (actieve) advertentie hebben waar ik naar kan linken.

Zelf ben ik specifiek op zoek naar een cuckoldstel, maar die actief te adverteren...
Als je mij ook een PB wil sturen, graag!
Ik heb ben al een paar keer bij een paar geweest en dat is goed bevallen.
 
Wie wij zijn
Wij zijn een superleuk (swinger)stel. Openminded en open voor heel veel. Wij houden van een feestje, een drankje en een spelletje en zijn ontzettend gek op flirten. Rick is hetero en Karin is 200% bi (echt ze is gek op vrouwen!). Rick is 38 jaar oud, slank en atletisch en kaal (overal ja!). Karin is lang (175cm) heeft een slank tot normaal postuur, is blond en is altijd in voor seks. We zijn gek op trio's en kwartetjes.

Wat wij zouden willen

Wij willen een band opbouwen via de app. Elkaar wat leren kennen, flirten, pesten, feestje...Eigenlijk alles wat leuk is in het voorspel. Wij houden er niet van dat de broek op de knieën hangt, 15 min na binnenkomst. Maar eenmaal in bed is Karin niet meer te houden! Het liefst komen we in contact met een vrouw (mag ook betaald), maar mannen mag dus ook (zeker als je goed kan masseren!). Het gaat er om, dat we wel iets opbouwen en dat er vertrouwen en respect is.

Waarom hier en niet op een datingapp?
Op een datingapp is een vrouw alleen vinden vergelijkbaar met een speld in hooiberg. Mannen willen vaak snelle seks en staan vaak niet open voor flirten ed. Op sexjobs kunnen we niet adverteren, omdat je als man geen advertentie mag plaatsen in die rubriek. Toch zijn we op een datingapp wel actief en we hebben wel leuke contacten er aan over gehouden, maar het blijft erg lastig. De ratio van leuke contacten is denk ik 1 op de 500 contacten.

Wat wij te bieden hebben!
Wij geven respect, oprechte aandacht en we zijn absoluut discreet. Daarnaast houden we van een vast contact.

Interesse? Of weet iemand waar we hiervoor elders terecht kunnen....Laat het via de DM weten!
 
Weet er iemand nog een spannend stel waarvan de man soft bi is? Ik zie steeds dezelfde advertenties die niet de beste recenties hebben. Leeftijd liefst 45plus en afstand maakt niet uit. Tongzoenen moet wel mogelijk zijn

Mijn vriend Olivier en ik ontvangen samen, meestal voor trio's MVM maar ook MMV. We zijn beiden 'slaapkamer-bi' zoals wij dat noemen ☺️

Onze advertentie vind je terug op Redlights via onderstaande link:

 
Weet er iemand nog een spannend stel waarvan de man soft bi is? Ik zie steeds dezelfde advertenties die niet de beste recenties hebben. Leeftijd liefst 45plus en afstand maakt niet uit. Tongzoenen moet wel mogelijk zijn
Je kan terecht bij Angela en P. aardig stel, ik heb er geen trio mee gehad maar ze zijn er wel voor in.
 
Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuk (bi)stel om een eerste ervaring mee te doen. Helaas kan ik nog geen leuk stel op de bekende sites vinden. Iemand een goede suggestie. Heel Nederland mogelijk.
 
Als je zelf op Afspraakjes adverteert , en je laat het wordt " koppel" vallen , dan kom je om in de reacties
Dat is heel laag drempelig. Je hebt niet eens een account nodig.
Ook ongevraagd reageren daar veel koppels.
Ik wimpel ze altijd af.
 
Ik heb vroeger wel eens meer hetero-trio's (mvm) met koppels gedaan, alsook cuckold dates. Vooral die cuckold dates zijn toch wel iets speciaals en winden me enorm op. Helaas is dat intussen al lang geleden, er zijn niet veel koppels meer te vinden die nog openstaan voor een trio-(cuckold)-date met een alleenstaande 65+er.

Mijn allereerste cuckold ervaring was meteen een heel bijzondere. Op een dag werd ik in de stad in een café aangesproken door de vrouw van een koppel. Zij was me blijkbaar gevolgd toen ik naar het toilet ging, en bij het handen wassen sprak ze me aan en deed haar voorstel. Ik stond aan de grond genageld van verbazing dat ze zo direct was. Ik ben helemaal geen adonis of dergelijke en dus erg verwondert dat ik voor zoiets gekozen werd.
Bij nog een glas hebben we een en ander besproken, en het werd deuidelijk dat ook de man ermee instemde. Hoewel de twijfel aanvankelijk zeer groot was is die date ontzettend goed meegevallen. Zij deed er alles aan om haar man te laten zien dat er en vreemde pik in haar kut te neuken zat. Enkele geweldige standjes beleefd. En ik moet zeggen dat ik van die situatie, een vrouw ongeremd neuken onder de ogen van haar man, een ontzettende boost kreeg.
Ik hoop er nog steeds op ooit nog eens een koppel te vinden die ervoor openstaan. Cuckold of trio, het blijft gelijk.
 
Ik ben nu twee keer bij dit stel geweest in regio Rotterdam. Is een MMV vrouwgerichte trio. Ron is niet Bi.

Adverteren soms op SJ maar niet vaak. Zijn ook als ze geen advertentie online hebben bereikbaar via whatsapp en kunnen soms door de week overdag afspreken.

Spreken overigens alleen af met Hollandse blanke mannen tussen de 35 en 65 jaar
 
Laatst bewerkt:
Maken jullie nog verschil tussen " echte koppels" en "valse koppels" . Koppels die geen relatie hebben, maar waar de dame het nog een beetje eng vindt en daarom een man/pimp vraagt om er bij te zitten voor de veiligheid.
 
Zelf heb ik 2 keer een date met een koppel gehad via de app Feeld. Een soort Tinder maar dan voor koppels die wat zoeken.

Het kost je wat tijd en energie maar zeker de moeite waard.
 
Zelf heb ik 2 keer een date met een koppel gehad via de app Feeld. Een soort Tinder maar dan voor koppels die wat zoeken.

Het kost je wat tijd en energie maar zeker de moeite waard.
Maar feeld heeft wel een hoog "Kijk mij eens hoe bijzonder en afwijkend ik ben" en daar komt 80% vh volk naar toe. Bijna 100% spreekt Engels terwijl ze van origine Nederlands zijn, en dan weet je denk ik nu wel met welke types je te maken hebt.
 
Maar feeld heeft wel een hoog "Kijk mij eens hoe bijzonder en afwijkend ik ben" en daar komt 80% vh volk naar toe. Bijna 100% spreekt Engels terwijl ze van origine Nederlands zijn, en dan weet je denk ik nu wel met welke types je te maken hebt.
Het kost je tijd en energie😉 bij de 20% zitten de parels. Zo heb ik eens mee mogen genieten met een stel (hij 24 zij 21) waarvan zij een oudere man wilde proberen.

Puur lust, amateur en super fit. Dat vind je niet op Sexjobs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan