Ik zou het in een parenclub proberen of op CG/SDCIemand tips ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk zou het in een parenclub proberen of op CG/SDCIemand tips ?
Als je mij ook een PB wil sturen, graag!Ik heb je een PB gestuurd aangezien de stellen waarmee ik date geen (actieve) advertentie hebben waar ik naar kan linken.
Zelf ben ik specifiek op zoek naar een cuckoldstel, maar die actief te adverteren...
Waar kan ik terecht voor een geil stel voor een trio. In de omgeving van Amsterdam. Amateurtje dat door manlief uit gehoerd wordt ook wekom
Groet Mark
Zeker! Dan staan we ook voor open.Hello hello, vraagje vanwaar de voorkeur van appen?
Een drankje doen of feestje bezoeken af en toe, is toch wellicht effectiever?
Das waar. Maar voor vrouwen zijn we ook bereid te betalenDe kans dat je hier een vrouw zal vinden is ook ongeveer 0,0%
Weet er iemand nog een spannend stel waarvan de man soft bi is? Ik zie steeds dezelfde advertenties die niet de beste recenties hebben. Leeftijd liefst 45plus en afstand maakt niet uit. Tongzoenen moet wel mogelijk zijn
Je kan terecht bij Angela en P. aardig stel, ik heb er geen trio mee gehad maar ze zijn er wel voor in.Weet er iemand nog een spannend stel waarvan de man soft bi is? Ik zie steeds dezelfde advertenties die niet de beste recenties hebben. Leeftijd liefst 45plus en afstand maakt niet uit. Tongzoenen moet wel mogelijk zijn
Hoe kom je in contact met dit stel?Je kan terecht bij Angela en P. aardig stel, ik heb er geen trio mee gehad maar ze zijn er wel voor in.
Euh, heb je misschien een linkje?Je kan terecht bij Angela en P. aardig stel, ik heb er geen trio mee gehad maar ze zijn er wel voor in.
Je kan terecht bij Angela en P. aardig stel, ik heb er geen trio mee gehad maar ze zijn er wel voor in.
Nadeel lijkt ons dat het waarschijnlijk mindere beautys zijn dan de professionals.
Maar feeld heeft wel een hoog "Kijk mij eens hoe bijzonder en afwijkend ik ben" en daar komt 80% vh volk naar toe. Bijna 100% spreekt Engels terwijl ze van origine Nederlands zijn, en dan weet je denk ik nu wel met welke types je te maken hebt.Zelf heb ik 2 keer een date met een koppel gehad via de app Feeld. Een soort Tinder maar dan voor koppels die wat zoeken.
Het kost je wat tijd en energie maar zeker de moeite waard.
Het kost je tijd en energie bij de 20% zitten de parels. Zo heb ik eens mee mogen genieten met een stel (hij 24 zij 21) waarvan zij een oudere man wilde proberen.Maar feeld heeft wel een hoog "Kijk mij eens hoe bijzonder en afwijkend ik ben" en daar komt 80% vh volk naar toe. Bijna 100% spreekt Engels terwijl ze van origine Nederlands zijn, en dan weet je denk ik nu wel met welke types je te maken hebt.
Zien er heerlijk uit, maar wel echt te duur, geen ervaring. Kijk even op Stel Amsterdam op Sexjobs, zij is echt fantastischHeeft iemand ervaring met Rob en Romy?
Hun advertentie spreekt mij erg aan, maar wat mij tegenhoud is hun relatief hoge tarief. Maar als ze goed werk afleveren, dan wil ik het wel uitproberen.