Dames die hun marktwaarde niet kennen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze/vorige week stukje van Feeders gezien.

Dames van +200 kg amuseerden zich kostelijk en de dollars stromen binnen.
"Trechter-voeding staat zeker in de top van de aanvragen."
In deze video's voeden de vrouwen elkaar een zware milkshake via een trechter, zodat ze tussendoor niet kunnen stoppen met drinken. En waar de meeste mensen tegenwoordig proberen om een shake zo gezond mogelijk te maken, is het tegenovergestelde het doel van Ivy en Leighton.
Wat gaat er dan in zo'n shake? "Sommige mensen maken het met slagroom, gewoon een hele staaf boter of pindakaas", zegt Ivy. "Ik heb shakes voor mezelf en klanten gemaakt van 8.000 à 9.000 calorieën. Het is een supersnelle manier om zwaar te worden."
Een dieet dat bestaat uit gemiddeld 6.000 calorieën per dag.

Als je iedereen aanneemt wel. Natuurlijk neuk ik er niet zoveel per week. Dat kan mn poes niet aan hoor
Haha snap ik. Toch is er een groot gat met de eerder genoemde 1000 per dag die al lastig haalbaar zou zijn. Dat zou dan eenvoudig haalbaar moeten zijn lijkt me. Of wellicht zijn de tijden veranderd. Als ik kijk wie er bij jullie in Eindhoven werken en dat ze soms wel tot 250 per uur vragen dan lijkt het mij dat 1000 per dag makkelijk haalbaar is. Eerder het dubbele.

"Sommige mensen maken het met slagroom, gewoon een hele staaf boter of pindakaas",
Dat klinkt dan weer wel aanlokkelijk.

Nee serieus, goed werk Veerle. Ben ook een vracht kwijtgeraakt en doet me goed vergelijkbare ervaringen te zien. Gelukkig kon ik in mijn geval een maagverkleining vermijden maar ik weet dat het voor sommige mensen noodzakelijk is.

Haha snap ik. Toch is er een groot gat met de eerder genoemde 1000 per dag die al lastig haalbaar zou zijn. Dat zou dan eenvoudig haalbaar moeten zijn lijkt me. Of wellicht zijn de tijden veranderd. Als ik kijk wie er bij jullie in Eindhoven werken en dat ze soms wel tot 250 per uur vragen dan lijkt het mij dat 1000 per dag makkelijk haalbaar is. Eerder het dubbele.
Ik maakte inderdaad zulke bedragen in zowel Eindhoven als Rotterdam en andere plekken waar gewerkt is.

Het is soms ook een soort fetish

Bedoel je 2k per dag? Maakte als in verleden tijd? Kan me ook wel voorstellen dat met de huidige inflatie enzo het minder wordt.
1k - 1,5k maakte ik met 140kilo zeker wel.

Inmiddels ben ik dus veel meer afgevallen en val ik buiten het segment voor festisj voor dikke vrouwen / bbw (richtlijn is vaak 100kg+ en daar val ik, gelukkig, niet meer onder)

Voor de nieuwsgierigen, als je naar mijn gewone topic gaat dan zie je het verschil van toen ik 140kg was tot ongeveer een week of 4-6 geleden

1k - 1,5k maakte ik met 140kilo zeker wel.

Inmiddels ben ik dus veel meer afgevallen en val ik buiten het segment voor festisj voor dikke vrouwen / bbw (richtlijn is vaak 100kg+ en daar val ik, gelukkig, niet meer onder)

Voor de nieuwsgierigen, als je naar mijn gewone topic gaat dan zie je het verschil van toen ik 140kg was tot ongeveer een week of 4-6 geleden
Dus eigenlijk ben je door het afvallen en gezonder leven minder gaan verdienen omdat je buiten een bepaalde fetish valt? Dat is wel wrang ergens. Overigens lijkt het me alsnog de juiste keuze want je gezondheid telt veel zwaarder!

Dus eigenlijk ben je door het afvallen en gezonder leven minder gaan verdienen omdat je buiten een bepaalde fetish valt? Dat is wel wrang ergens. Overigens lijkt het me alsnog de juiste keuze want je gezondheid telt veel zwaarder!
Precies! Ik was toen 23 (nu 24) en ik ga weer studeren. Dit was nooit mijn eindpunt en gezondheid voor alles!

Heeft helaas inderdaad flink in mijn portemonee gegrepen en ook tot een bepaalde boosheid bij mijn ex-klanten.

Toch heb ik er geen enkel moment spijt van gehad.

Precies! Ik was toen 23 (nu 24) en ik ga weer studeren. Dit was nooit mijn eindpunt en gezondheid voor alles!

Heeft helaas inderdaad flink in mijn portemonee gegrepen en ook tot een bepaalde boosheid bij mijn ex-klanten.

Boosheid bij ex klanten. Wat een mafklappers!

Wel jammer dat t dus veel scheelt in de portemonnee maar zoals je zegt is gezondheid veel belangrijker. Maar met 1 a 1.5k per dag was je wel een van de of de grootverdiener in Eindhoven of niet? Dat is niet wat je direct zou verwachten van een dame van 140kg. Geeft een interessant kijkje weer

Wat verbaast je? Dat mensen voor een dame met overgewicht kiezen?
Om hier even op in te haken.
Mij verbaasd dat niet zo, nagenoeg overal is wel een markt voor. Zelf vind ik het juist leuk om af en toe heel verschillende dames te bezoeken. Maatje meer hoort daar ook bij.

Wat mij wel verbaasd is dat (ex-)klanten boos worden als je voor jezelf en in dit geval voor je gezondheid kiest.

Wat verbaast je? Dat mensen voor een dame met overgewicht kiezen?
Dat niet, ik wist wel dat er mannen waren die daar voor kiezen, maar ik ben wel benieuwd hoe groot die groep is, is dat bijvoorbeeld 1 op de 10 mannen, of 1 op de 5 ?
Ik heb werkelijk geen idee.
Ik zelf voel mij niet echt aangetrokken tot wat dikkere vrouwen, vaak hebben ze ook van de cellulitus putjes, wat voor mij een afknapper is.
Maar er mag wel wat vlees op de botten zitten, van die graatmagere dames hou ik ook niet van. Bovendien vind ik het in het algemeen wat fijner sexen met wat vlees op de botten.

Eigen gezondheid gaat voor alles, en zeker als je er zelf ook volledig achter staat toch?
Als ex klanten daar boos om worden helaas pindakaas voor hun dan.

Elke middelmatige Roemeense of Braziliaanse chick met te dikke kont, overgewicht, kleine of nep tieten en gemiddeld smoelwerkje vraagt 250 per uur alsof wij helemaal gek zijn.
Ik snap niet zo goed waarom je uiterlijke kenmerken die jij persoonlijk niet mooi vindt koppelt aan een dvp haar 'marktwaarde'. Je moest eens weten hoeveel mannen van kleine tieten houden. Of van grote konten. Of noem maar op. Beetje vreemd om te zeggen dat alleen bepaalde uiterlijke kenmerken geld 'waard zijn' en andere niet.

Je gezondheid gaat voor. Ik vind niet dat iedereen afgetraind moet zijn. Maar veel te veel gewicht level obesitas is echt niet goed in de long run. Je maakt je gewrichten kapot. Je bent rap vermoeid. Door dat je elke dag je gewicht moet dragen.

Het is soms ook jammer om te horen dat mensen de energie niet meer hebben om te praten om dat je hoord dat het vermoeiend voor hun is.

Ik snap niet zo goed waarom je uiterlijke kenmerken die jij persoonlijk niet mooi vindt koppelt aan een dvp haar 'marktwaarde'. Je moest eens weten hoeveel mannen van kleine tieten houden. Of van grote konten. Of noem maar op. Beetje vreemd om te zeggen dat alleen bepaalde uiterlijke kenmerken geld 'waard zijn' en andere niet.

Het is sowieso een beetje een onzindiscussie, over "dames die hun marktwaarde niet kennen".
Als ze te hoog inzetten, merken ze dat aan weinig klanten en passen ze zich wel aan.

Het enige wat je zou kunnen zeggen is dat er misschien dames zijn die te laag inzetten, die bv als ze betere foto's hadden meer zouden kunnen vragen. Maar laten wij deze dames maar niet teveel daarop wijzen, dan vallen ze straks buiten ons budget. ;)

Ik zie nu op Kinky meer en meer advertenties waarbij het standaarduurtarief alweer verhoogd is tot 160 euro of zelfs 180 euro. En ik stel me zo voor dat voor extra handelingen zoals PZC en anaal er nog een keertje een opslag bovenop komt. Nou, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben Caransa niet.

Ik zie nu op Kinky meer en meer advertenties waarbij het standaarduurtarief alweer verhoogd is tot 160 euro of zelfs 180 euro. En ik stel me zo voor dat voor extra handelingen zoals PZC en anaal er nog een keertje een opslag bovenop komt. Nou, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben Caransa niet.
Blijkbaar komen ze ermee weg..
Niet zo mooi voor ons inderdaad.

Ik zelf voel mij niet echt aangetrokken tot wat dikkere vrouwen, vaak hebben ze ook van de cellulitus putjes, wat voor mij een afknapper is.
Het is altijd grappig om zoiets te lezen. Ook graad magere vrouwen kunnen cellulite hebben. Het is een normale huidstructuur en komt heel veel voor. (Note: cellulite in plaats van cellulitis, dat is een bacteriële infectie van het bindweefsel).

Het is altijd grappig om zoiets te lezen. Ook graad magere vrouwen kunnen cellulite hebben. Het is een normale huidstructuur en komt heel veel voor. (Note: cellulite in plaats van cellulitis, dat is een bacteriële infectie van het bindweefsel).
Overgewicht kan wel degelijk een oorzaak van cellulitis, net als roken en te weinig lichaamsbeweging.

Wellicht kan je nog wat opsteken van onderstaande info ;)

Ik begrijp de term 'marktwaarde' niet helemaal. Het lijkt erop alsof er specifieke criteria zijn waarmee je de waarde kunt bepalen. Maar naar mijn mening werkt het in de praktijk niet zo. De meeste mensen kiezen een DVP waarmee ze graag willen samenzijn en die binnen hun budget valt. Het uiterlijk en de aangeboden diensten spelen slechts een beperkte rol. Voor iedere DVP zijn er mensen die graag tijd met ze willen doorbrengen.

Je ziet inderdaad dat de prijzen stijgen, maar dat komt denk ik meer doordat de tarieven jarenlang te laag waren en bovendien niet zijn meegegroeid met de tijd. Dat wordt nu een beetje gecorrigeerd.
Het uiterlijk en diensten een beperkte rol? Welnee, dat zijn juist de allesbepalende factoren. Want wat blijft er anders over, om je beslissing op te baseren om een dvp op te zoeken? Je gaat immers niet naar een dvp die je niet knap vindt en die niet de gewenste aanbiedt maar die toevallig lekker dichtbij zit en goedkoop is.

Overgewicht kan wel degelijk een oorzaak van cellulitis, net als roken en te weinig lichaamsbeweging.

Wellicht kan je nog wat opsteken van onderstaande info ;)

Uit je folder: " Maar dit zijn niet de enige oorzaken, want cellulitis kan ook voorkomen bij jongeren, kinderen, en bij slanke vrouwen."

Ik denk dat ik meer mensen en hun huid heb gezien dan jij en ik kan je vertellen dat het heel veel voorkomt, ook de mooiste fotomodellen hebben dit. (Daar heb je weer Photoshop voor). Het is prima dat je op slanker valt hoor. Het was meer een kanttekening dat cellulite een normale huidstructuur is en veel mensen hebben dit in meer of mindere mate, niet alleen mensen met overgewicht. Door de media hebben veel vrouwen (en mannen) helaas regelmatig een verkeerd beeld wat normaal is en wat niet.

Het uiterlijk en diensten een beperkte rol? Welnee, dat zijn juist de allesbepalende factoren. Want wat blijft er anders over, om je beslissing op te baseren om een dvp op te zoeken? Je gaat immers niet naar een dvp die je niet knap vindt en die niet de gewenste aanbiedt maar die toevallig lekker dichtbij zit en goedkoop is.
Goeie vraag en ik heb daar ook weleens over nagedacht. Als ik een vrouw aantrekkelijk vind, kan het echt alles zijn. Soms is een blik al voldoende, een maniertje of een moedervlek op de juiste locatie. Het klassieke schoonheidsideaal is vaak niet wat mij aantrekt in een vrouw. Ik ken voldoende dames die zo als fotomodel kunnen werken, maar die me helemaal niets doen. Ik kan wel meteen zeggen of ik een vrouw aantrekkelijk vind, dus uiterlijk speelt wel een rol. Ik denk dat iedereen anders kijkt naar het begrip aantrekkelijk. Gelukkig maar, daarom zijn er voor elke DVP wel klanten, ongeacht de prijs.

Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan