SilentB.
Wandelaar
- 48
- 06/05/23
- 161
Tsja, ze staan meer voor (een) lul dan wie dan ook.Dat mag dus niet he , DVP moeten met het allerhoogste respect worden behandeld.
Meer dan welke beroepsgroep ook.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTsja, ze staan meer voor (een) lul dan wie dan ook.Dat mag dus niet he , DVP moeten met het allerhoogste respect worden behandeld.
Was ook maar een grapje, ik zoek sowieso geen contact als ik de prijzen te hoog vind.Dat mag dus niet he , DVP moeten met het allerhoogste respect worden behandeld.
Bij veertig is het een beetje afhankelijk hoe goed ze voor haar lichaam heeft gezorgd. Is ze een rookster geweest, heeft ze aan sport gedaan etc.Je denkt als n oudere klant .
Ja mannen van 60 hebben een leeftijd range van 20 tot 60 die ze leuk kunnen vinden.
Voor mannen van 40 is dat vaker 20 tot 40
Dus populairder voor grotere groep, dus meer klanten ,
je zal toch zelf ook wel zien, dat sommige dames, de klanten niet aan kunnen en dat ze in de rij staan. en andere dames blij mogen zijn dat ze vier of vijf klantjes per dag krijgen.Ik
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat voorkeuren verschillen.
niet iedereen, maar het merendeel wel.Dat laatste ben ik met je eens, maar jij schreef alsof iedereen liever jong en slank heeft en dat is zeker niet het geval.
Tegen welk doel? In de hoop dat zij haar prijzen verlaagt naarmate je dit telkens herhaalt? Eerder zinloos als jij op voorhand weet dat de date niet tot stand komt omdat jij haar duur vindt.Ik zeg het vaak zo als ik een dame te duur vind ( gebeurt nog al eens) en ik heb een hoffelijke bui.
" je bent een mooie dame ,maar ik heb het geld er niet voor over voor wat jij vraagt"
Klinkt dat niet super respectvol?
in sommige gevallen hoor je de prijs pas als je met de dame in gesprek gaat, zoals bij de ramen, of in een privehuis als je een dame de prijs van haar extra's vraagt... dan kan zo'n zin best van pas komenTegen welk doel? In de hoop dat zij haar prijzen verlaagt naarmate je dit telkens herhaalt? Eerder zinloos als jij op voorhand weet dat de date niet tot stand komt omdat jij haar duur vindt.
Iedere dvp bepaalt haar vraagprijs naargelang haar inzicht, niet haar marktwaarde. Dat wordt bepaald door factoren die ze niet allemaal in de hand heeft. Een bakker kan brood aan 20 euro verkopen, de marktwaarde blijft 2,5 euro.Ik vind dit een absoluut ondermaatse discussie.
Iedere dvp bepaald haar eigen "marktwaarde" naargelang haar eigen inzicht. Of een wandelaar daarin meegaat of niet, is ook zijn eigen inzicht. Er bestaat geen universele "marktwaarde".
In België op dit ogenblik een overrompeling door oosterse dvp's aan een "normaal" tarief. Aan de reacties te lezen valt er niets goeds over te vertellen, en toch blijven ze heel actief. Waarom? Omdat velen toch van hun diensten gebruik maken, wat bewijst dat hun "marktwaarde" correct ingeschat werd.
Hetzelfde met de overrompeling door de latina's met hun dikke, en meestal fake borsten en dikke kont.
Iedereen heeft zijn eigen voorkeur en wil in verhouding hiervoor betalen. De ene wil graag grote borsten, dikwijls met littekens, en heeft daar 150 euro per uur voor veil? Dit is voor mij zelfs een no go moest deze dame gratis werken, voor mij geen fake boobs. Heeft dat iets met marktwaarde te maken? Absoluut niet, gewoon met eigen voorkeur.
Je kan hier beter spreken over een "liefhebberswaarde". Net als bij een oldtimer auto. De ene vind een BMW van 30 jaar oud, best 20 000 euro waard, terwijl iemand anders met moeite 250 euro zou geven voor het oud ijzer.
Hier is eigenlijk een discussie aan de gang zonder "waarde"!
Van privé-huizen staan de prijzen toch vaak online plus de extra´s. En anders bel je of mail je gewoon voor info.in sommige gevallen hoor je de prijs pas als je met de dame in gesprek gaat, zoals bij de ramen, of in een privehuis als je een dame de prijs van haar extra's vraagt... dan kan zo'n zin best van pas komen
Exact.je zal toch zelf ook wel zien, dat sommige dames, de klanten niet aan kunnen en dat ze in de rij staan. en andere dames blij mogen zijn dat ze vier of vijf klantjes per dag krijgen.
Natuurlijk zijn er persoonlijke voorkeuren, er zijn mannen die van een maatje meer houden of van kleine dames, om maar wat te noemen.
Maar er is ook iets van een universeel schoonheidsideaal.
bij meerdere privehuizen die ik ken mogen dames zelf weten wat ze voor extra's rekenen en als je over extra's belt of mailt hoor je dan "dat zul je met de dame zelf moeten bespreken"Van privé-huizen staan de prijzen toch vaak online plus de extra´s. En anders bel je of mail je gewoon voor info.
Dat komt voor bij :Tegen welk doel? In de hoop dat zij haar prijzen verlaagt naarmate je dit telkens herhaalt? Eerder zinloos als jij op voorhand weet dat de date niet tot stand komt omdat jij haar duur vindt.
Toch 4 van de 5 zomaar.niet iedereen, maar het merendeel wel.
Ik vind dat wel fair dat die dames zelf hun extra´s mogen kiezen. Het is beter dan dat ze zetten cim 20€ en de dame wil dat niet.bij meerdere privehuizen die ik ken mogen dames zelf weten wat ze voor extra's rekenen en als je over extra's belt of mailt hoor je dan "dat zul je met de dame zelf moeten bespreken"
is op zich geen ramp, maar inderdaad, als je dan in een voorstelrondje de prijs van een extra vraagt, dan weet je op dat moment pas of dit in je straatje past
dat denk ik ook wel.Toch 4 van de 5 zomaar.
Ja er zijn mannen die zoeken oud en dik. Dat is hun schoonheidsideaal.Als je dan selecteert op uiterlijk, dan wel het uiterlijk waar je op valt en dat hoeft niet jong en slank te zijn.
Ik stuur altijd op voorhand om de prijs te vragen als er geen prijs vermeld is. En wil ze op voorhand geen prijs geven dan blijf ik weg.Dat komt voor bij :
1. Extra's
2.Dames die geen prijs vermelden in de advertentie
3.Dames die reageren op jouw
advertentie.
Best regelmatig dus.
Dat komt voor bij :
1. Extra's
2.Dames die geen prijs vermelden in de advertentie
3.Dames die reageren op jouw
advertentie.
Best regelmatig dus.
WAT!!!! 20 000 Euro voor een oud wrak ???De ene vind een BMW van 30 jaar oud, best 20 000 euro waard, terwijl iemand anders met moeite 250 euro zou geven voor het oud ijzer.
Toen ik 140kilo was had ik met gemak 6 dagen per week 12 -16 klanten per dag. En deze kwamen uit heel nederland en belgie. En ik vroeg toen der tijd voor een uurtje €300 (seks mc, anaal mc, pzc, cim, slikken. Geen zoenen) en dat werd makkelijk betaald. Niet alleen omdat ze mij aantrekkelijk vonden maar ook; Nederlands, jong, weinig aanbod van bbw, aangeboden handelingen, service.dat denk ik ook wel.
Tuurlijk is er een markt voor oudere dames, of voor dames met overgewicht om maar wat te noemen, maar dat is niet de norm.
Dat zou betekenen dat je 25k per week verdiende. Ik kan me herinneren dat ik ergens heb gelezen dat 1000 euro per dag al veel was in een ander topic maar misschien vergis ik meToen ik 140kilo was had ik met gemak 6 dagen per week 12 -16 klanten per dag. En deze kwamen uit heel nederland en belgie. En ik vroeg toen der tijd voor een uurtje €300 (seks mc, anaal mc, pzc, cim, slikken. Geen zoenen) en dat werd makkelijk betaald. Niet alleen omdat ze mij aantrekkelijk vonden maar ook; Nederlands, jong, weinig aanbod van bbw, aangeboden handelingen, service.
Zoals ik eerder al gezegd heb, ik denk echt dat jullie onderschatten hoeveel mannen dit lekker vinden (dikke vrouwen). Ik spreek immers uit ervaring en zuig het niet uit mn duim.
Buiten dat merk ik ook in mijn priveleven dat er meer dan genoeg animo is voor een vollere vrouw, al weeg ik nu geen 140 kilo meer
Dan ga je er van uit dat iedereen een uurtje bleef, dat is natuurlijk niet zoDat zou betekenen dat je 25k per week verdiende. Ik kan me herinneren dat ik ergens heb gelezen dat 1000 euro per dag al veel was in een ander topic maar misschien vergis ik me
Ik snap t en er zal zeker markt voor zijn maar dan is t toch altijd nog wel 12k per week oid toch?Dan ga je er van uit dat iedereen een uurtje bleef, dat is natuurlijk niet zo
Was meer om een indicatie te geven dat ook voor overgewicht flink gedokt word
Pfff, meen je dat @Veerlexx, 140 kg, dat is toch ook niet gezond? Niet beledigend bedoeld hoorToen ik 140kilo was
Als je iedereen aanneemt wel. Natuurlijk neuk ik er niet zoveel per week. Dat kan mn poes niet aan hoorIk snap t en er zal zeker markt voor zijn maar dan is t toch altijd nog wel 12k per week oid toch?
Heb ook niet voor niets een maagverkleining gehad, tot ongenoegen van een grote groep herenPfff, meen je dat @Veerlexx, 140 kg, dat is toch ook niet gezond? Niet beledigend bedoeld hoor
Er zal zeker een markt voor zijn, maar dat zal een kleine groep mannen zijn, schat ik in, en wellicht weinig aanbod van dames.
Daar mag je wel een beetje trots op zijn.Inmiddels ben ik nu 95kg (-45kg dus)