Kijk, ik heb in tegenstelling tot jou niet echt een fetish of wens voor zo'n ding. In dat opzicht bevalt hij helemaal niet. De reden dat ik deze draag is dat ik in een 100% female dominated relation zit. Zij geniet ongelooflijk van sex met vele verschillende mannen. Dit zijn wekelijks meerdere vaste Bulls, meerdere eenmalige neukers en soms eens een stevig feestje met vele mannen samen. Tegelijk geniet zij van haar macht om mij te onderdrukken en mij alles te ontnemen. Sinds 1 januari steek ik in deze kooi en heel het jaar lang mag ik haar niet zelf neuken (tot ergens in 2025 minstens). Klinkt zwaar, maar anama mag ik haar nooit meer nemen, dus dat is nog zwaarder. Ook vind ze het heerlijk dat mijn orgasmes en zelfs erecties beperkt zijn. En mij in die positie houden zal haar ook lukken want ik gun haar niet om ons stopwoordje te gebruiken. Dat zou zelfs zinloos zijn, want het stopwoord houdt in dat ze 24u krijgt om me van het tegendeel te overtuigen en dus mijn stopwoord weer in te trekken.Dankje , bevalt ie ook?
Dus daarom zit ik in deze kooi. Neen, hij bevalt niet. Het is afzien, een constant verlangen naar haar gouden poes (die ik gelukkig wel mag beffen en vingeren, en soms zelfs met een strapon mag neuken). Zeker omdat zij razend knap en jong is.
Maar hij doet zijn werk wel goed.