Algemeen Cock cage/kuisheidskooi

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dankje 😊, bevalt ie ook?
Kijk, ik heb in tegenstelling tot jou niet echt een fetish of wens voor zo'n ding. In dat opzicht bevalt hij helemaal niet. De reden dat ik deze draag is dat ik in een 100% female dominated relation zit. Zij geniet ongelooflijk van sex met vele verschillende mannen. Dit zijn wekelijks meerdere vaste Bulls, meerdere eenmalige neukers en soms eens een stevig feestje met vele mannen samen. Tegelijk geniet zij van haar macht om mij te onderdrukken en mij alles te ontnemen. Sinds 1 januari steek ik in deze kooi en heel het jaar lang mag ik haar niet zelf neuken (tot ergens in 2025 minstens). Klinkt zwaar, maar anama mag ik haar nooit meer nemen, dus dat is nog zwaarder. Ook vind ze het heerlijk dat mijn orgasmes en zelfs erecties beperkt zijn. En mij in die positie houden zal haar ook lukken want ik gun haar niet om ons stopwoordje te gebruiken. Dat zou zelfs zinloos zijn, want het stopwoord houdt in dat ze 24u krijgt om me van het tegendeel te overtuigen en dus mijn stopwoord weer in te trekken.
Dus daarom zit ik in deze kooi. Neen, hij bevalt niet. Het is afzien, een constant verlangen naar haar gouden poes (die ik gelukkig wel mag beffen en vingeren, en soms zelfs met een strapon mag neuken). Zeker omdat zij razend knap en jong is.
Maar hij doet zijn werk wel goed.
 
Kijk, ik heb in tegenstelling tot jou niet echt een fetish of wens voor zo'n ding. In dat opzicht bevalt hij helemaal niet. De reden dat ik deze draag is dat ik in een 100% female dominated relation zit. Zij geniet ongelooflijk van sex met vele verschillende mannen. Dit zijn wekelijks meerdere vaste Bulls, meerdere eenmalige neukers en soms eens een stevig feestje met vele mannen samen. Tegelijk geniet zij van haar macht om mij te onderdrukken en mij alles te ontnemen. Sinds 1 januari steek ik in deze kooi en heel het jaar lang mag ik haar niet zelf neuken (tot ergens in 2025 minstens). Klinkt zwaar, maar anama mag ik haar nooit meer nemen, dus dat is nog zwaarder. Ook vind ze het heerlijk dat mijn orgasmes en zelfs erecties beperkt zijn. En mij in die positie houden zal haar ook lukken want ik gun haar niet om ons stopwoordje te gebruiken. Dat zou zelfs zinloos zijn, want het stopwoord houdt in dat ze 24u krijgt om me van het tegendeel te overtuigen en dus mijn stopwoord weer in te trekken.
Dus daarom zit ik in deze kooi. Neen, hij bevalt niet. Het is afzien, een constant verlangen naar haar gouden poes (die ik gelukkig wel mag beffen en vingeren, en soms zelfs met een strapon mag neuken). Zeker omdat zij razend knap en jong is.
Maar hij doet zijn werk wel goed.
Bedankt voor het gedetailleerde antwoord.
 
Als je dan toekomt bij een beetje serieuze Meesteres met die cock-cage om... en je hebt het sleuteltje 'thuis gelaten'... kan je vast meteen weer vertrekken! Ze gooit je de deur uit!
Als je je uitkleed... en zij merkt de cock-cage... overhandig je haar -zeer eerbiedig- het sleuteltje. En wat er dan verder gebeurt ga jij niet zelf beslissen!
Klopt niks van. Nog nooit buiten gezet. Die vinden het kicken dat je gekooid komt zelfs meestal
 
Klopt niks van. Nog nooit buiten gezet. Die vinden het kicken dat je gekooid komt zelfs meestal
Om mijn eigen bericht even aan te vullen. Mijn hotwife beval me vanmiddag naar Ira (skw) te gaan. Dat is de achte keer (6 verschillende) dat ik zonder sleutel bij een meesteres passeer. Ik kan/mag van haar enkel spuiten in mijn kooi (wat enkel lukt door lange denial en teasen) en via anale stimulatie. Geen enkele meid of meesteres vind dat erg. Hoogstens hilarisch.
 
Om mijn eigen bericht even aan te vullen. Mijn hotwife beval me vanmiddag naar Ira (skw) te gaan. Dat is de achte keer (6 verschillende) dat ik zonder sleutel bij een meesteres passeer. Ik kan/mag van haar enkel spuiten in mijn kooi (wat enkel lukt door lange denial en teasen) en via anale stimulatie. Geen enkele meid of meesteres vind dat erg. Hoogstens hilarisch.
Veel plezier vanmiddag
 
Gisteravond laten vallen bij mijn dame thuis, omdat ik teveel met mezelf speel en minder gemakkelijk klaarkom tijdens de sex.
Dan wilde zij de sleutel wel houden. Eens kijken hoe serieus dat is.

Wellicht het proberen waard.
 
Gisteravond laten vallen bij mijn dame thuis, omdat ik teveel met mezelf speel en minder gemakkelijk klaarkom tijdens de sex.
Dan wilde zij de sleutel wel houden. Eens kijken hoe serieus dat is.

Wellicht het proberen waard.
Es zien hoe ver je/ze raakt 😉
Het wordt pas leuk na een tijdje hoor. Ik zit vast sinds 1 januari. Zij neukt er op los tegelijkertijd
 
Laatst bewerkt:
Heb er een gehaald met een vaste gesloten ring, best lastig om ballen en penis erdoor te krijgen. Dan lijkt me met open ring die je daarna afsluit met bovendeel toch handiger kwa gebruik.
Met een klein beetje erectie kom ik niet in de kooi die moet wel aardig in ruststand blijven. Maar eenmaal opgesloten is het best even wennen.

Misschien toch een betere proberen. Maar eerst maar even zo.
 
Heb er een gehaald met een vaste gesloten ring, best lastig om ballen en penis erdoor te krijgen. Dan lijkt me met open ring die je daarna afsluit met bovendeel toch handiger kwa gebruik.
Met een klein beetje erectie kom ik niet in de kooi die moet wel aardig in ruststand blijven. Maar eenmaal opgesloten is het best even wennen.

Misschien toch een betere proberen. Maar eerst maar even zo.
Herkenbaar. Het is inderdaad een kwestie van wennen. In het begin is het nieuw en spannend / opwindend en dan lukt het niet. Zorg dat je goed ontspannen bent. Ik gebruik ze nu al enkele jaren en is nog steeds wel eens lastig. Soms eerst de ring om, en wat later het kooitje.
 
Klopt, als je helemaal slap bent kun je je lul er wel uitwerken. Alleen zit dat ding dan nog wel boven je ballen vast en die krijg je er niet doorheen 😨
Klopt. En met een riem erbij blijft the job done. Ik zou het. , naar mijn hotwife toe, ook niet durven/willen.... Waarom een kooi (laten) aandoen als je er constant probeert uit te geraken? Daar gaat het toch niet over?
 
Klopt. En met een riem erbij blijft the job done. Ik zou het. , naar mijn hotwife toe, ook niet durven/willen.... Waarom een kooi (laten) aandoen als je er constant probeert uit te geraken? Daar gaat het toch niet over?
Ja! Die riem over je blote billen... als je piemel uit de kooi is... zal je bedoelen! Haha!
 
Boven ballen vast? Als t slurfje er eenmaal uit is wurm je de rest er ook zo uit hoor.
Ergens jammer, je bent niet echt opgesloten maar
" opgesloten"
Waarom je zou willen loskomen? Om beter te slapen bijvoorbeeld, zonder bij elke nachtelijke erectie wakker te worden. of als je gewoon even tabak hebt van dat ding.

En welke de beste, ik zou zeggen t kooitje, dat geeft de meeste spelmogelijkhesen, of de stalen huls, die voelt wel fijn gevangen.
Het allerliefst zou ik er een hebben met n electro aansluiting....
 
Boven ballen vast? Als t slurfje er eenmaal uit is wurm je de rest er ook zo uit hoor.
Ergens jammer, je bent niet echt opgesloten maar
" opgesloten"
Dat is dikke zever. Als jij je uit een deftige kooi kan friemelen (vb. Feminizer v4 in metaal) dan zitten er geen ballen in je balzak.
En niet kunnen slapen? Tabak hebben van dat ding? Man, ga met de duplo spelen ipv te leuteren over iets dat je niet aan kan of mss zelfs niet snapt! Je hebt ook duidelijk geen keyholder
#gezever
 
Leuk die vrienselijke reaktie Bart!
ergens last van? Zit je ring te strak?
Toch n beetje frusty om je meid geneukt te zien worden terwijl jij niet mag?
Zal ik een filmpje posten over hoe ik er gemakkelijk uitkom?
Uit elk type dat ik heb omgehad.
En ja de ring zat strak.

Keyholder, ja tijdlang gehad, maar wat speelser qua opzet, geen 24/7 dinges.
geeft me geen recht van spreken zeker?!

Sinds je haar niet mag neuken, mijn vriendelijk advies: gfy
 
Dat is dikke zever. Als jij je uit een deftige kooi kan friemelen (vb. Feminizer v4 in metaal) dan zitten er geen ballen in je balzak.
En niet kunnen slapen? Tabak hebben van dat ding? Man, ga met de duplo spelen ipv te leuteren over iets dat je niet aan kan of mss zelfs niet snapt! Je hebt ook duidelijk geen keyholder
#gezever
Kan je idd prima mee slapen hoor! Zelf als je dat niet elke dag doet...
 
Leuk die vrienselijke reaktie Bart!
ergens last van? Zit je ring te strak?
Toch n beetje frusty om je meid geneukt te zien worden terwijl jij niet mag?
Zal ik een filmpje posten over hoe ik er gemakkelijk uitkom?
Uit elk type dat ik heb omgehad.
En ja de ring zat strak.

Keyholder, ja tijdlang gehad, maar wat speelser qua opzet, geen 24/7 dinges.
geeft me geen recht van spreken zeker?!

Sinds je haar niet mag neuken, mijn vriendelijk advies: gfy
Frusty door haar. Vaak. Zeker als ze al die anderen neukt.
Heeft echter niks met mijn reactie te maken. Post gerust je filmpje waarin je uit een deftige kooi (metaal dus, uit siliconen raakt iedereen). Meesteres Kiana, Britney ikzelf, Anna VR8,... zullen je graag bevestigen dat je hier niet uit raakt want de ruimte tussen metalen kooi en ring is nu eenmaal te klein om je ballen tussen te krijgen. Misschien lukt het jou je slurfje er uit te krijgen.... meer ook niet.
Dus nee, niet frusty om wat jij schrijft, wel omdat ik weet dat ik (en niemand met een balzak) hier niet uit geraak zonder een sleutel.....
Also gfy dus 😙

Voorts snap ik niets van kooi als er geen onderwerping aan een partner of meesteres bij is...
 
Laatst bewerkt:
Kijk, t is geen hogere wiskunde he?
Zo'n ring van zo' n metalen kooitje is in feite gewoon een cockring.
En daar toch wurm je jezelf toch ook gewoon in en uit?
Slurfje eruit, dan voorzichtig aan een bal, en dan de andere.
Waarom zou ik zoiets verzinnen?
Kzouzeggen , koop een cockring en probeer t zelf.
 
Ik ga stoppen met reageren op jouw zever. Enkel nog: uw ringbreedte-vergelijking is weer pure bullshit. de ring zit op 5milimeter van de kooi zelf. Daar zitten uw ballen onder. Proficiat als jij uw klootjes door 5mm opening krijgt. Ik ben stilaan kwaad aan het worden want je bent een leugenachtige fantast. Maar goed, mijnheer weet het beter dan een meesteres, beter dan mijn hotwife en beter dan een prostituee met 15jaar ervaring.
I rest my case, "gfy"

 
Geloof jij maar wat je wilt Bart.
Ik doe nog een poging:
De ring van het kooitje kan ook weer niet te strak zitten, want dan wordt de boel paars door te weinig bloedtoevoer wanneer stijf. Mee eens?
Dus: wanneer slap is er ruimte aan de bovenkant. Je kunt je duim ertussen steken.
dit zul zelfs jij als grote kenner moeten beamen.
Als je je vinger ertussen kan doen , kun je de piem er rustig aan uit vingeren.
Zie t verhaal over de cockring. Is die piem eenmaal los, dan l krijg je meer ruimte en lukt de rest ook met een beetje friemelen.

1- wat is er niet helder aan de vergelijking met de cockring? Probeer t zelf! Oh nee je zit vast :)
2- waarom reageer je zo vijandig?
dacht dat t hier gezellig jongens met dezelfde interesses onder elkaar was?
Wedje doen anders?
Ik kom gezellig langs, met n standaard cb om, ring strak genoeg, en als ik m loskrijg mag ik dat lekkere ding van je neuken. Zoniet, dan, geen idee want t lukt gewoon..
Is toch common sense bart ?
Hoe krijgen mensen anders een cockring af en aan??
Een ring is een ring, of er nou n kooitje aanzit of niet.
staat ze op Fet?
 
Laatst bewerkt:
Geloof jij maar wat je wilt Bart.
Ik doe nog een poging:
De ring van het kooitje kan ook weer niet te strak zitten, want dan wordt de boel paars door te weinig bloedtoevoer wanneer stijf. Mee eens?
Dus: wanneer slap is er ruimte aan de bovenkant. Je kunt je duim ertussen steken.
dit zul zelfs jij als grote kenner moeten beamen.
Als je je vinger ertussen kan doen , kun je de piem er rustig aan uit vingeren.
Zie t verhaal over de cockring. Is die piem eenmaal los, dan l krijg je meer ruimte en lukt de rest ook met een beetje friemelen.

1- wat is er niet helder aan de vergelijking met de cockring? Probeer t zelf! Oh nee je zit vast :)
2- waarom reageer je zo vijandig?
dacht dat t hier gezellig jongens met dezelfde interesses onder elkaar was?
Wedje doen anders?
Ik kom gezellig langs, met n standaard cb om, ring strak genoeg, en als ik m loskrijg mag ik dat lekkere ding van je neuken. Zoniet, dan, geen idee want t lukt gewoon..
Is toch common sense bart ?
Hoe krijgen mensen anders een cockring af en aan??
Een ring is een ring, of er nou n kooitje aanzit of niet.
staat ze op Fet?
Ok. Ik zal minder vijandig doen. Leek gewoon geleuter. Maar geloof me, ik ken de cb en die kreeg Anna ook uit. Probeer de metalen feminizer eens. Een pint als het lukt.
 
Er zullen best cbs zijn waar t niet mogelijk is, en een prince albert piercing sluit de boel ook kort naturlijk.
Maar zo serieus wordt t bij mij niet, brrr.
De ene pik is ook de andere niet, die van mij is stijf best groter en dikker dan slap, dus de speelruimte in die ring is dan best redelijk.
En eigenlijk had ik ook liever gehad dat t niet zou lukken, dat loskomen.
Dat zou het allemaal toch wat spannender maken lijkt me, die complete overgave.

Pint...klinkt Zuidelijk.
Een gastvrije schoonheid met een zachte g, die vriendin van je? yummmm.
 
Ik heb dat grootteverschil ook. Vandaar dat ik weet dat deze metalen werkt. Zonder sleutel geraak ik er 100% zeker niet uit. De ballen kunnen er nooit vantussen.
Vanavond naar sexclub met haar, en op hotel nadien, de sleutel neemt ze zeker niet mee....

En ja, Vlaams en gastvrij, dat kunnen honderden neukers intussen bevestigen. .
 
Terug
Bovenaan Onderaan