Algemeen Clubs en privehuizen ZH Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat is dat toch met die agenda van DS girls in Den Haag? Zie je staan dat er dames aanwezig zijn, ga je er naartoe en zijn ze er niet en past men de agenda ter plekke aan. Wat voor zin heeft dat? Denkt men dat klanten dan toch voor een andere dame gaan?
Dit is mij nu 3x overkomen in een maand tijd.........ik ga er nooit meer naartoe.

Riekt naar oplichting!
 
Ik vind dat ze de laatste tijd redelijk snel zijn met het aanpassen van de agenda zodra ze weten dat een dame niet komt.
Maar alsnog vooraf bellen is mijn advies.
Als een dame op de agenda staat voor de volgende dag dan kun je er niet vanuit gaan dat ze er dan ook echt is. Vaak geven de dames vooraf een planning maar gebeurt het regelmatig dat ze niet komen omdat ze die dag toch geen zin hebben bijvoorbeeld. DS heeft daar zelf weinig invloed op.
Zelf bel ik net na openingstijd. Dan hoor ik of de dame binnen is. En als ze er nog niet is dan gaan ze haar bellen en moet ik later terugbellen. Als ze dan echt niet komt dan zie ik dat de agenda inderdaad snel aangepast wordt.
Dat zie ik niet gebeuren bij bijvoorbeeld Leiden Prive of Maison Monty.
 
Je kunt het aanpassen zien als een pluspunt........maar als op de dag zelf staat dat de dame er is van 12.00 tot 22.00. Ben je er om 12.00 dan passen ze het aan naar 14.00 en daarna naar 15.00 en daarna is het allemaal foetsie.

Dat kan één keer gebeuren maar niet structureel wmb
 
Ik probeer me wat te orienteren op de privehuizen maar ik weet het nog niet.

Ik zie bij Stout "Melody **Nieuw Voorheen DS". Weet iemand of ze daar onder de zelfde naam optrad? Ik kan geen recenties vinden.
 
Je kunt het aanpassen zien als een pluspunt........maar als op de dag zelf staat dat de dame er is van 12.00 tot 22.00. Ben je er om 12.00 dan passen ze het aan naar 14.00 en daarna naar 15.00 en daarna is het allemaal foetsie.

Dat kan één keer gebeuren maar niet structureel wmb

Ga je dan zonder afspraak er naar toe in de hoop dat de dame niet bezet is? Dat is nogal een gok dan.
 
Je kunt het aanpassen zien als een pluspunt........maar als op de dag zelf staat dat de dame er is van 12.00 tot 22.00. Ben je er om 12.00 dan passen ze het aan naar 14.00 en daarna naar 15.00 en daarna is het allemaal foetsie.

Dat kan één keer gebeuren maar niet structureel wmb
Komt denk ik ook wel doordat de dames zelf wat later komen dan ze aangeven. Maar als je een afspraak hebt staan met die persoon snap ik wel dat dat niet kan
 
Terug
Bovenaan Onderaan