Algemeen Clubs en privehuizen ZH Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Komt er nog wel eens iemand bij Stout?

Ik was een paar maanden terug even gaan kijken bij Stout zonder afspraak. Er was maar 1 dame (volgens mij Zoë) die zich voorstelde en die niet mijn type was. Ik zag nog Agatha die met een klant naar de kamer ging. Voor de rest waren de aanwezige dames op de kamer.

Mijn indruk is dat Stout een hoog gehalte vergane glorie heeft.

ik was afgelopen week na een jaar of 20 weer erns bij ds gaan kijken. volgens agenda een aantal leuke opties aanwezig. helaas waren die dames aan het kameren. de 10 dames die werden voorgesteld werd ik niet warm van. toch wel veel oudere dames.
wellicht volgende x een afspraak maken met 1 vd dames.

ik was afgelopen week na een jaar of 20 weer erns bij ds gaan kijken. volgens agenda een aantal leuke opties aanwezig. helaas waren die dames aan het kameren. de 10 dames die werden voorgesteld werd ik niet warm van. toch wel veel oudere dames.
wellicht volgende x een afspraak maken met 1 vd dames.
Afspraak maken is tegenwoordig wel aan te raden bij ds-girls,zeker de dames die populair zijn, zijn gauw volgeboekt.

Ik heb nog nooit een prvehuis bezocht maar zit daar toch over na te denken

Wat zijn over het algemeen de rustigere tijdstippen??
Gewoon een keer gaan. Ik heb er ook niet superveel ervaring mee. Ik maak van te voren wel een afsrpaak met een bepaalde dame.

Mijn ervaring bij Salon261 op verschillende (doordeweekse) dagen.

Bevalt mij prima, je meldt je bij / in de ontvangstruimte dan geven ze aan dat de dame eraan komt. Je betaald de dame op de kamer, doet je ding en via een zijdeur ging ik weer naar buiten.

Iemand ervaring met deze nieuwe dame?

Ik ben ook reuze benieuwd naar een ervaring. Ze lijkt me heerlijk als de foto klopt en ben benieuwd naar haar mogelijkheden.

Terug
Bovenaan Onderaan