Ik heb datzelfde meegemaakt, tijdje terug. Had een beetje medelijden met de gastvrouw Olivia, die in constante staat van overspannendheid probeert de dingen te managen. Ik kan als passant niet goed beoordelen wat oorzaak is en wat gevolg, maar ik dacht wel: zet er in elk geval een tweede gastvrouw naast, want dat arme mens zit tegen een hartaanval aan.
Een paar weken later dacht ik: ik bel voor een afspraak. Dat werkt allicht beter. Met twee dames. Kom ik daar weer in een chaos terecht en toen de rust eindelijk een beetje nederdaalde, bleek dat de ene dame die dag had afgebeld en dat de andere 'waarschijnlijk zo komt'. Toen ben ik maar weggegaan.
Ik heb vele goede herinneringen aan DS van tien en meer jaar terug. Denkende aan good old times en hopende op meer ga ik er af en toe nog wel eens heen, maar het is steeds hetzelfde negatieve liedje. Hoop dat ze er de zaken nog eens goed op orde krijgen, zoals het vroeger was, maar ik krijg er wel een steeds harder hoofd in.
Dat 'discreet naar binnen' houdt trouwens in dat je in dat keukentje wordt geparkeerd, rechts naast de eerste trap. Iedereen kan daar naar binnen kijken. Alleen als een van de vip-kamers toevallig leeg is, kun je daar het voorstelrondje doen.