Zo te lezen een hele toestand, lees google review: heb een copy paste gedaan, enne weet iemand al iets over Amanda? Hier volgt zorgelijke google review van oud medewerkster, enig idee wie dit is? Voor de sluiting gewerkt, bezoeker drugs bij gevonden is beslist niet waar, het was de bar medewerker/ portier die er direct bij de opening weer dezelfde avond achter de balie stond, dit zijn feiten die ik kan aantonen en niet doe voor wraak en of verzin, maar het onrecht wat mij en vele dames daar is aangedaan en de eigenaar blijft voortzetten hoor ik mij ondanks de consequenties en gevaar voor mijzelf over uit te spreken. Ben erg slecht behandelend door de eigenaar, vermoedelijk loopt hier een drugslijn en houdt hij deze tent draaiende met kwetsbare dames die door eigen gebruik of problemen en of angst zich niet kunnen durven uitspreken...een paar misstanden de eigenaar schreeuwt en is onbeschoft tegen veel dames, tot bijna een handgemeen als je tegen hem in gaat, het laten pinnen beneden bij de eigenaar door een klant zijn geld laten pinnen ,met pinpas door de dame, terwijl die klant zich elders in het pand bevond [boven]en was gaan hallucineren van de coke die de dame hem opdrong...dit is deze klant mij zelf later komen vertellen en ik zat er die avond beneden bij toen dame het pinde met klant zijn pinpas en ook toen hij verward zonder onderbroek jas en meer persoonlijke spullen het pand uit rende..gedoogd voor een enkele dame carmen [werknaam] om op de brandtrap te blowen de rest moet dan gek genoeg wel naar buiten...cokegebruik is heel normaal hier, vandaar ook vermoedelijk een drugslijn...waarom staat diezelfde medewerker diezelfde avond bij opening 5 juli jongstleden dan anders weer achter de balie, bij wie nota bene de drugs gevonden is wat tot 3 maanden sluiting geleid heeft? In de zienswijze en bezwaar tegen de gemeente die ik zelf gelezen heb,heeft de eigenaar nadrukkelijk afstand genomen van deze medewerker, heb zelf een aanslag op mijn auto gehad door vermoedelijk 1 of 2 exwerknemers [misschien ook betrokkenheid van eigenaar] 1 weet ik zeker dat zij daar niet meer werkt ,hier doet de eigenaar ook niks mee, niet eens 1 keer op gereageerd toen ik hem de bewijzen liet zien, maar wel bemoeien met de extras tot ontslagen als je volgens hem teveel extras vraagt, dan is het ineens wel zijn zaak, tot aan intimidatie van de desbetreffende dame in kwestie zelf, overigens de politie heeft vooralsnog zelf ook nog niet veel gedaan met mijn zelf in mekaar gemaakte dossier en zo zijn er nog meer dingen die als naar en onveilig gezien kunnen worden...normaalste zaak dat de kleinkinderen van hem via de achterkant gewoon de zaak betreden voor korte bezoekjes..2 sterren voor de katten en de lieve hond daar...eigenaar doet zich voor als de goedheidzelfde naar mijn mening een grote leugenaar en heel naar mens, vindt zelf van ieder zijn uiterlijk wat, man man man kijk eens goed naarjezelf in de spiegel! ik heb mij erg vergist in hem! In dit wereldje zijn loyaliteit, oprechtheid, veiligheid slechts woorden..het beste kun je het hier volhouden/solliciteren langsgaan als je zelf een verslaving/ ernstige afwijking hebt, helderheid wordt bestraft! Dit soort mannelijke monsters zullen altijd hun praktijken kunnen voortzetten zolang de grootste vijand in deze wereld van de vrouw namelijk zelf een vrouw is.Stout is sinds 05-07 weer open.