Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk niet. Maar dit is iets waar je beter (daar) aan een dame waarmee je dat graag zou doen zelf kan vragen. Wellicht een die je al kent.Wie heeft er van jullie ervaring met een trio bij Salon 261 in Alphen a/d Rijn ?
Had dit al eerder gevraagd, maar denk in verkeerde topic.
Iemand ?
We zullen het wel merken. 19 april zou het weer open moeten gaan. Zou me ook niks verbazen als het gesloten blijft en opgedoekt wordt.
en zijn ze al open?Heb ze geappt, gaan gewoon weer open!
Van Sascha volgen er binnenkort nieuwe foto'sJa dat is heel fijn.Wij zijn super blij dat deze stoute topdames Didi( nu Rose), Naomi en Sascha voor DS gekozen hebben en er volgen er meer , heb ik uit betrouwbare bron !
Heb je soms ook een herenteam dat je expliciet over een damesteam hebt? En heb je ook brave dames?Van Sascha volgen er binnenkort nieuwe foto's
Stoute LILITH komt ook binnenkort ons damesteam versterken !
Dit is dus de redenIk ben toch bang dat Stout helemaal niet meer open gaat. Goed om hier te melden waar dames van Stout nu evt. ontvangen. Ik zou wel willen weten of Carmen misschien ook ergens te vinden is.
Willie WorstHeb je soms ook een herenteam dat je expliciet over een damesteam hebt? En heb je ook brave dames?
Ik heb het artikeltje gelezen. Ik weet natuurlijk niet hoe het precies zit, maar ik vind wel dat over het algemeen sexbedrijven ongenadig hard worden aangepakt als er ook maar ietsje pietsje mis gaat. Terwijl je in de maatschappij de meest groffe overtredingen en misdrijven kunt begaan en er af kan komen met een voorwaardelijke straf of als je het wel heel erg bont hebt gemaakt als taakstraf 40 uurtjes de tuin moet schoffelen, ben je als bordeelhouder zwaar de klos als je op het minste vergrijp wordt betrapt.Dit is dus de reden
Bekende seksclub dicht om drugshandel https://www.omroepwest.nl/nieuws/4831859/bekende-seksclub-dicht-om-drugshandel #omroepwest
In de media overal genoemd tijdelijk dicht wegens wat drugsvondst, net als toen een pand in de GeleenstraatIk ben toch bang dat Stout helemaal niet meer open gaat. Goed om hier te melden waar dames van Stout nu evt. ontvangen. Ik zou wel willen weten of Carmen misschien ook ergens te vinden is.
https://www.omroepwest.nl/nieuws/4831859/bekende-seksclub-dicht-om-drugshandel hier de feitenIn de media overal genoemd tijdelijk dicht wegens wat drugsvondst, net als toen een pand in de Geleenstraat
Keren deze dames 5 juli weer terug bij Stout?Van Sascha volgen er binnenkort nieuwe foto's
Stoute LILITH komt ook binnenkort ons damesteam versterken !
Ashna schijnt het vriendinnetje te zijn van de eigenaar, dit heb ik vernomen uit betrouwbare bron, ze schijnt nogal een bitch te zijn naar anderen toe. Ik heb nog geen ervaring met haar, wil wel een keer een poging wagen. Wellicht dat Stout weet waar de rest nu ontvangt.Ontvangt Ashna in een ander privehuis of doet ze aan priveontvangst?
Momenteel ontvang ik niet, hoop in de toekomst weer bij Stout te kunnen ontvangen.Ontvangt Ashna in een ander privehuis of doet ze aan priveontvangst?
Hahaha "het vriendinnetje" en "betrouwbare bron". Natuurlijk weer van een dame met een laag IQ anders wel een bevroren EQ. Ik heb deze term nu 2 maal in de topic zien langskomen, als je hier valse vrouwen als betrouwbaar definieert, dan is het de discussie niet eens waard. Ga ik exact hetzelfde doen wat zij op mij willen projecteren dan ben ik natuurlijk een Bitch en heb ik het gedaan. Het zijn natuurlijk allemaal Engeltjes van de bovenste plank. Ik hoop dat Stout snel weer open mag!Ashna schijnt het vriendinnetje te zijn van de eigenaar, dit heb ik vernomen uit betrouwbare bron, ze schijnt nogal een bitch te zijn naar anderen toe. Ik heb nog geen ervaring met haar, wil wel een keer een poging wagen. Wellicht dat Stout weet waar de rest nu ontvangt.
Een bevroren EQ, wat een mooie term! Nooit eerder gehoord. Ben meteen benieuwd naar je. Als Stout weer open is, kom ik kennismaken.Hahaha "het vriendinnetje" en "betrouwbare bron". Natuurlijk weer van een dame met een laag IQ anders wel een bevroren EQ.