Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ben vanmiddag eens even wezen buurten! Mijn eerste indruk is dat het huiselijk is, schoon en ruikt er fris. Gastvrouw aardig en biedt je wat te drinken aan.ik ben van plan binnekort Diana's secret te bezoeken. even los van de dames hoe is de service binnen? goede sfeer etc? Stel je besluit geen gebruik te maken van een dienst van een van de dames hoe word hier op gereageerd?
Oner, dat zegt 'ie toch?!Over of onder?
OnderOver of onder?
Grappig, dit wat je hier noemt bij M heb ik daar nog nooit gehoord en juist wel bij D.DIENSTVERLENING VAN DE DAMES
C, D en S ontlopen elkaar niet echt qua dienstverlening. De dertig minuten worden volgemaakt. De gebruikelijke handelingen worden verricht. Meestal is er na bijbetaling op de kamer nog wat meer mogelijk.
M was vroeger vergelijkbaar met de andere concurrenten maar nu moet er ook voor een aantal gebruikelijke handelingen bijbetaald worden.
Ik heb letterlijk gezien dat een dame hiervoor op haar donder kreeg van de gastvrouw. Dit is ook daar niet het beleid.Tegenwoordig sta je daar al na 20 minuten buiten.
D heeft naar mijn mening ook een duidelijke en mooie site, maar onbetrouwbaar qua foto's en leeftijden, klopt nagenoeg niks van. S heeft ook een goede site en bovendien is de informatie redelijk betrouwbaar. Dus is S voor mij beter dan D. Probleem bij S is dan weer dat je geen afspraak van een half uur kunt maken. Je kunt wel als binnenloper een half uur een op dat moment beschikbare dame kiezen, maar dus niet vooraf op afspraak. Dat vind ik een groot nadeel.D heeft zeker de meest duidelijke site maar ik vind beiden die van S en die van M mooier. Smaken verschillen.
Uhh, dit is het wel tenzij je de massage salons wilt toevoegen.En de overige privehuizen die er zijn in Den Haag?
Ik kon wel voor 30 min afspraak maken.D heeft naar mijn mening ook een duidelijke en mooie site, maar onbetrouwbaar qua foto's en leeftijden, klopt nagenoeg niks van. S heeft ook een goede site en bovendien is de informatie redelijk betrouwbaar. Dus is S voor mij beter dan D. Probleem bij S is dan weer dat je geen afspraak van een half uur kunt maken. Je kunt wel als binnenloper een half uur een op dat moment beschikbare dame kiezen, maar dus niet vooraf op afspraak. Dat vind ik een groot nadeel.
Oké. Dat is dan zeker willekeur, bij mij kon het niet. Alleen afspraak van minimaal 1 uur. Nou, en dat doe ik niet bij de 1e keer bij een dame, dus dan gaat het over wat Stout betreft. Kan daar dus geen nieuwe dame proberen, en op de bonnefooi er naar toe is geen optie voor mij.Ik kon wel voor 30 min afspraak maken.
Juist!Wat is Casa Cherda toch een geweldig fijne club.
Die gastvrouw was een Sandra volgens mij. Daar heb ik regelmatig o.a. Ilse bezocht.Maison Privé was vroeger een geweldig bordeel, met een uiterst vriendelijke en professionele gastvrouw. Er was veel mogelijk en de meiden waren echt top.
Paradise en Bananas ken ik alleen van super GB's, die echt gemist worden.
Och, dat wist ik niet van Sandra. Zo jonge vrouw nog.En Gertrude oid. Die was ook heerlijk en hoor heel veelin.. Sandra is trouwens overleden.
En ook die aan de Weimarstraat 106 en Loosduinsekade 284 die vaak van naam zijn gewisseld. Best wel veel gesloten in die paar jaren.In ieder geval Bananas, Maison Privé en de Paradise Club zijn al enige tijd gesloten.