Ik had op je bericht gereageerd in het betreffende topic, maar dat is door een overijverige mod weggehaald. Je verhaal komt me ongeloofwaardig voor, aangezien je in je eerste - positieve - recensie met geen woord hebt gerept over dergelijke zaken en je je die pas 'herinnerde' nadat de dvp je terecht wees over het geven van identificerende informatie. Dat deed ze overigens op een nette manier, maar jij ging daar zo van over de zeik dat je er 'opeens' allerlei dingen bij sleepte die niet in je oorspronkelijke review stonden. Het lijkt mij dan ook rancune ipv een eerlijke waarschuwing.
1) V.w.b. het roken:
"Ze vroeg of ze nog even snel een peuk kon roken, à la, ik moest na een dag werk toch even snel douchen..."
Deed ze dus wel en heb ik ook letterlijk vermeld in de recensie. Echter, ondanks dat ik het toeliet gezien ik toch nog moest douchen, ben ik daar eerlijk gezegd geen voorstander van m.n. i.v.m. met de rooklucht.
2) V.w.b. het aan mijn spullen zitten:
"Dat laatste bleek wel uit het feit dat ze tijdens de afsluitende opfrisbeurt ineens de douche binnen stormde met al mijn spullen omdat er zgn. een ander de kamer in moest (de tijd was nog niet eens voorbij, dat kon ik niet echt waarderen)."
Deed ze dus wel en heb ik ook letterlijk vermeld in de recensie, incl. het feit dat ik dit niet kon waarderen. Wat zou jij ervan vinden als iemand zomaar en dus zonder enig pardon aan je persoonlijke spullen zit (laat staan dat de tijd nog niet eens was afgelopen en/of zij/hij er misschien iets uit haalt/steelt)?
3) Niet mijn probleem dat Romy de PZC zelf was vergeten ('uurtje factuurtje, hmm, net als in elke business...'):
"Daarna bleek ook dat ze was vergeten dat ze me een PZC had gegeven, want ze vroeg enkel of ze even moest meelopen naar de deur. Ik was zo eerlijk om te zeggen "hmm, vergeet je niet iets…?" en ik drukte €50 in haar handen. Ze zei "euh ja, fijn dat je zo eerlijk bent…". M.a.w., als ik had gewild, had ik ongegeneerd de deur uit kunnen lopen zonder te betalen voor PZC..."
Staat ook letterlijk in de recensie! Dus wat is nu je punt?
Eén tip: alvorens je eigen conclusies te trekken, is het misschien wel zo handig om een recensie met iets meer aandacht te lezen...
Laatst bewerkt: